- Nie łaź za mną, głąbie - syknęła gorzko, przyciskając mocniej książki do klatki piersiowej. - Zostaw mnie w spokoju, wiesz jak to dziwnie wygląda? Jeszcze ktoś pomyśli, że jesteśmy parą, albo coś. - Wybełkotała niebieskooka.
- Nie przesadzaj! Nikt tak nie pomyśli.
Saeko gwałtownie skręciła w lewo i wyszła na dziedziniec. Usiadła ciężko na pobliską ławkę i jęknęła głośno:
- Zostawisz mnie w spokoju? Zaraz mam sprawdzian z matematyki i muszę się pouczyć, a twoje oddychanie i ogólna egzystencja w pobliżu mojego bytu będzie mi okropnie przeszkadzać.
- Daj spokój, będę cichutko i nawet nie będę cię denerwował.
- Idź sobie - stuknęła paznokciem w drewno. - Albo już nie będę ci odpisywać.
Zrezygnowany i po części zmuszony groźbą - o ile można było to tak nazwać - wrócił do swojej klasy.
Jednakże dzisiaj szczęście uśmiechnęło się do Noyi, bo klasa, w której będzie miał lekcję, ma okna wychodzące prosto na dziedziniec i bezkarnie będzie mógł się przyglądać tajemniczej Saeko.
Usiadł w tej samej ławce, co zawsze i niemal od razu, skierował głowę w kierunku szyby. Na początku nic się nie działo, a z każdą kolejną chwilą, Noya, coraz bardziej zaczął się niecierpliwić. W końcu, kiedy myślał, że to naprawdę bezcelowe i miał zamiar się odwrócić, zauważył, że czarnowłosa wyciągnęła w torby małą paczuszkę - z czego wywnioskował, że była to paczka papierosów - i wyjęła z niej jednego peta, szybko go zapalając. Zrobiła to z zaskakującą szybkością. Paranoicznie rozglądała się, czy nikt jej nie widzi, bo wiedziała, że gdyby któryś z uczniów, bądź nauczycieli by ją przyłapali, wyleciałaby że szkoły.
Szybko, jeszcze przed dzwonkiem, zgasiła tlący się kawałek tytoniu o betonowy murek, na którym wcześniej przysiadła, a resztę wrzuciła do plastikowej torebki w plecaku. Gdy dzwonek zadzwonił, Saeko zniknęła w budynku. Nishinoya uśmiechnął się szyderczo. W głowie zrodził mu się paskudny plan.
CZYTASZ
ᶜⁱᵍᵃʳᵉᵗᵗᵉ ᵇᵘᵈˢ&ᵉᵐᵖᵗʸ ᵃˢʰᵗʳᵃʸˢ \ ⁿⁱˢʰⁱⁿᵒʸᵃ ʸᵘᵘ ◦ ✓
Fanfictioni'm sorry i smelled like cigarettes when you wanted to smell primroses • opublikowano; 06.02.2017 zakończono; 31.12.2020 rozdziały; [58/50]