O konusmadan sonra hic konuşmamıştık. Sonra da çekip gitmişti. Beni karanlığa mahkum etmişti hem ruhum hem gözlerim karanlığa mahkumdu.
Lay'ı özlemiştim. Beni deliler gibi aradığını biliyordum. Ama bulamazdıki beni nasıl bulsun hiç bir ipucu yoktu ortada.
Deponun kapısı açılmıştı yine gelmişti.
Cenk: Naber güzellik. İyi misin bugün?
Ahh Rüzgar. Nerdesin? Neden beni bıraktın? Bahar ile burda kalabilirdiniz. Neden ben söz dinlemedim. Sen bana bu adamdan uzak dur dedikçe ben neden böyle bir şey yaptım. Beni sevmene rağmen aşkını içine gömmüştün ve benim iyiligim için ugrasmıştım.
Hastanelik oldugum zamanlar hep Rüzgar yanımdaydı. İlk defa Cenk yüzünden birbirimize bağırmıştık. Küs kalmıştık ne kadar da aptalmışım.
"Bana güzellik deme."
Cenk: Imm peki. Asi kızımız kızdı söylemem o zaman.
"Sen icki mi içtin?"
Cenk: ben ve icki tabiki hayır.
İcmisti işte ayakta zor duruyordu. Lay'ın gelmesi gerekiyordu. Yoksa ölecektim burda.
Cenk: Yemek yemedin sen hadi yemek getiriyim ye.
"İstemem"
Cenk: SANA İSTEYİP İSTEMEDİĞİNİ SORMADIM YE DEDİM.
Delicesine korkuyordum. Korkunun son evresindeydim. Tir tir ttitriyordum.
Yemegi getirmişti. İnat edip yemeyecektim ama karnımdan gelen. "Ye yoksa ölecen" alarmlı sesden dolayı yedim.
Gercekten de açıkmışım. Suan doydugumu hissettim.
Lay
Sedef iki gündür yoktu. Beni aradığında sesi korku doluydu. Nerde oldugunu sordugumda söyleyemeden telefon kapanmıştı.
Şuan kafayı yemek üzereydim. Her yerde Sedef'i arıyorduk ama hicbir iz yoktu. Polise gittigimizde tek söyledigi
"Elimizden geleni yapıp bulacağız"
Hani nerde iki gün oldu ama yoktu.
Chanyeol: Lay sakin ol dönüp durma başımı dönderiyorsun.
"Nasıl sakin olayım? Sedef dsha bulunmadı bulunana kadar bana sakin ol demeyin"
Kris: Tamam Lay. Sedef bulunacak
"Nerde Kris hani ne zaman bulunacak iki gün oldu ama yok."
Chen: Bulacağız. Hep beraber bulacagız. Her delige bakacağız gerekirse. Umudunu kaybetme.
"Bulacak mıyız?"
Chen: Evet.
İnanmak istiyordum. Belki de haklılardı. Hem böyle ona bir yararım dokunmuyordu. Onu arayacaktım. Bakmadığım delik kalmayacaktı burda.
"Hadi arayalım her yerde Sedef'i"
Herkes tamam demisti. Dışarı çıkıp aramaya başladık.
Sedef
Cenk uyuyakalmıştı. Ellerimi ise yemek yiyorum diye çözmüştü. Bu fırsatı değerlendirmem gerekiyordu. Nerde olduğumu bilmiyordum. O yüzden burdan çıkmak aptallıktı.
Cenk'in telefonu aklıma geldi. Hemen yanına gidip telefonunu buldum. Lay'a bir mesaj attım.
"Lay ben Sedef kaçırıldım nerde olduğumu bilmiyorum polise git ve telefonu takibe alsınlar nolur bul beni kurtar dayanamıyorum. Sakın mesaj atma yakalanırım. Seni seviyorum."
Lay
Etrafta dolanıyorduk. Aramalar iyi sonuc vermemişti ama pes etmiyorduk.
Telefonumun titremesiyle cebimdeki telefonu çıkarttım bir mesaj gelmişti tanımıyordum. Mesajı acıp okudum.
"BULDUK. SEDEF'İ BULDUK!!! POLİSE GİDİYORUZ HADİ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFACIM
FanfictionŞifacı olan bendim ama her şifacının başka bir şifacıya ihtiyacı varmış. Neyseki sana sahibim... .... Güvenmek... Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir kavramdır. Bazen seni büyük bir hataya sürükler bazen de büyük bir hatadan dönderir. Yazar: İrem...