Bölüm 27

70 16 21
                                    

Sedef

Eve gelmistik. Simdi benim bu iki arkadaşı azarlamam gerekiyordu.

"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? EXO'yu dügüne çagırmak nedir? Hayır insan bir de bana sorar degil mi?"

Rüzgar:Sedef iyi misin? Onlar EXO nasıl istemezsin? Kesin delirdin sen.

Bahar: Aynen Sedef. Hem bak daha cok egleneceğiz. Hem bu bizim düğünümüz ve en iyisi olsun istiyoruz
"Yani karışma diyorsunuz. Peki. Ben cok yoruldum uyuyacağım"

Bahar: Sedef ha...

Arkamdan öyle demediğinu söyleyip duruyordu. Aslında söylemisti ama isteyerek yapmadığına emindim. Yanlız kalmaya ihtiyacım vardı ve bu yüzden öyle demiştim.

Lay:

Sedef'i gördüğümde çok mutlu olmuştum. Hayatımda Min Heeden sonra mutlu olacağımı düşünmezdim ama sanırım Sedef'e kapılıyordum. Bir bataklıktı o ona batıyordum. O bir şelaleydi onun akıntısına kurban gidiyordum. Durumum buydu. Aşk ve sevgi cok büyük duygulardı. İkisini ona karsı duyuyormuydum bilmiyorum. Ama iste durumum karışıktı.

Düşüncelerimden beni ayıran kapının açılması oldu.

"Kris odama kapıyı çalmadan girmek zorunda mısın?"

"Dostum kapı çalmak tarzım değil biliyorsun."

"Ahh dostum senin tarzın olan bir sey var mı?"

"Lay tabiki var dostum. Siz ve Exo-ller."

"Vayyy sevindim buna Kris konu neydi ne konuşuyoduk biz?"

"Lay seninle konuşmak istiyorum"

Kris birden ciddileşmişti. Kasları catılmış yüz hatları iyice belirginleşmisti.

"Nedir Kris konu?"

"Bak seni üzmek istemem biliyorsun. Sizi üzmek hayatta isteyeceğim en son şey. Geçmisi de yeniden açmak gibi bir düşüncem yoktu. Ama suan sanki geçmisi tekrarlanıyor gibi Lay. Sen yine bir kız için acı cekiyorsun dostum. Yapma kendini düşünmüyorsun bari bizi düşün olur mu? Sedef'den uzak dur."

Nee! Ondan uzak durmamı nasıl isterdi benden. Ben daha yeni ona kapıldığımı düşürken o bana simdi uzak dur diyordu.

"Kris biliyorum beni üzmek istemediğini. Ama suan üzüyorsun. Bak evet gecmişte büyük hatalar yaptım. Acı cektim. İki kez ölümden döndüm. Beni kurtarmasaydın şuan hayatta değildim. Ama şuan Sedef'e karsı bazı hislerim var ancak ne olduğunu bilmiyorum tek bildiğim bir sey var Sedef'ten uzak duramayacağım."

"Peki Lay. Senin üzerine gelmeyeceğim. Senin bilmediğin o duyguları ben biliyorum. Tek diyeceğim sey sakın üzülme ve hep mutlu ol. Haaa bi de D.O yemek yapmış seni çagırıyor hadi gel"

"Tamam geliyorum."

"Kris iyiki varsın. Hep yanımdasın."

"Tabiki dostum. Her zaman yanındayım. Beni belki göremesen de hep yanında olacağım. Senin hep bu kafanın içinde bu kalbinde olacağım."

Odamdan çıkıp yemek yemek için aşağıya inmistim. Herkes mutluydu masaya geçip oturdum ve yemek yemeye başladık o arada da sohbet ediyorduk.

Luhan: Beyler Bahar ve Rüzgar'ın düğüne gidiyoruz dedik hediye ve kıyafet bakmamız lazım yarın baksak mı?

Kris: Hediye ve kıyafet bakmak tarzım değil.

Chen: Aynen. Ne alabiliriz hediye olarak acaba?

Tao: Ben bilmiyorum. Sonucta onlar Türk ve düğünlerini bilmiyoruz.

Baekhyun: Dogru ne yapacaz kime sorsak?

Chanyeol: internetten bakalım.

Sehun:Olmaz. Hem internette onların zevkini söyleyen bir site yok degil mi? O yüzden onları iyi tanıyan birine sormamız gerek.

Kris: Lay Sedef'e sorsana.

Kai:Çok zekice

" Niye ben? Neyse tamam ararım"

Sitem ediyordum ama onun sesini duyacağım için heyecanlıydım.

Odama çıkmıs Sedef'i arayacakken biri beni aramıştı kim olduğunu bilmiyordum ben düşünürken kapanmış tekrar aramıştı açsam iyi olacak diye düşünerek açtım.

"Alo"

"Alo merhaba ben Rüzgar Sedef'in arkadası hatırladın mı?

"Evet"

Rüzgar: Şey biz yarın alışveriş yapacağız da bilirsin gelinlik damatlık falan. Normalde ben Bahar ve Sedef gidiyorduk ama iki kız olunca evlenmekten vazgecesim geliyor lafı uzatmadan siz de gelir misiniz? Diyecektim. Erkek erkege takılırız sonra.

"Şey ben önce digerlerine soruyum."

Ne diyecektim. Sedef de vardı ve onu görme şansım vardı yani kabul etmek mantıklıydı.

"Heyy millet Rüzgar bizi alışverise çagırıyor ordan da erkek erkeğe takılırız dedi gider miyiz? Ne haa tamam olur diyorsunuz tamam söylerim"

"Rüzgar tamam geliyoruz saat kacta?"

Rüzgar: Saat 14:00 da

"Tamam."

Rüzgar: İyi günler

"İyi günler"

Şimdi sıra bizimkilere söylemekteydi. Sedef'i sonra da arayabilirdim.

Sedef

Rüzgar odama gelerek Lay'ın numarasını sormustu. Ben de söylemiştim. Nedenini sorduğumda

"Yarın ögrenirsin" demisti.

Neden icimde tuaf bir his vardı. Sanki sevmeyeceğim bir süpriz dönüyordu ortalıkta...

Lay:

"Heyy millet yarın isimiz var."

Xiumin:Ne isimiz var?

D.O: Aynen ne işi ve bizim niye haberimiz yok?

"Şimdi ögrendiniz. Rüzgar bizi yarın alışverise davet etti. Sonrasında da birlikte takılacakmışız. Ben de kabul ettim."

Hepsi bir ağızdan "NEEEEEE"

diye bağırmışlardı resmen kükremişlerdi. Birkaç adım gerilediğime emindim. Kötü bir sey mi yapmıştım...

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin