Sehun: Sedef
"Sehun"
Lay: Hatirlandin mi?
"Tabiki hatirladim nasıl hatirlamamki?"
Lay: Peki beni?
"Bir dakika dusunmem gerek."
Suho: Waow hatirlamana sevindim.
"Evet seni de hatirladim. Siz şu egzo mu ekso mu ha iste öyle bir grupdunuz Sehun sen çok yakışıklı ve tatlısını ilk dikkatimi çeken sen olmuştun."
Hep bir ağizdan "EXO" diye bagirmislardi. Ahh çok korkmuştum.
"NE BAGİRİYORSUNUZ BE KORKUTTUNUZ!"
Bahar: Niye bağıriyorsunuz kapının önünde içeri gecsenize?
Lay: Sedef sen şimdi bu Sehun'u yakışıklı ve tatlı mi buldun ve ilk o mu dikkatini çekti?
"Evet. Bence aranızdaki en yakışıklı üye Sehun."
Lay: Gözlerinde senin sorun mu var yaaaa tatlı ve yakışıklı olan benin burada.
Sehun: Şimdi Lay lütfen göz var nizam var bu grubun en yakışıklısı benim. Ama sen tatlı olabilirsin biliyorsun tatlı tabirini pek sevmiyorum.
Lay Sehun'un üzerine doğru yürümeye başlamıştı. Ani bir kararla lay'in önüne gecmistim.
"Hey yakışıklı yüzüne sakin vurma "
Daha sonra da aradan çekilmiştim.
Rüzgar: Herkes içeri geçsin artık
Rüzgar'in emri ile içeri geçmistik.
Lay: Yaaa Suho nasıl Sehun benden daha yakışıklı olur? Ya bit şey de suna.
Suho: Sehun.
Sehun: efendim Suho
Suho: Bir şey
Lay ayağa kalkıp "ben gidiyorum ya" demeye başlamıştı. Lay'in haline herkes gülüyordu.
Chanyeol: Lay sen de tatlısın ve yakisiklisin. Üzülme
Lay: Ama dikkatini Sehun çekmiş.
Sehun: Lay işte sen yakışıklısın ama ben en yakışıklınızım.
Kris: Sehun sus bence ha? Büyükler konusuyor burada
Bu sefer Sehun'a herkes guluyordu.
Sehun: Yaa hani bizim aramızda küçük büyük olmuyordu. Ne oldu şimdi?
Lay: Sus Küçüğüm sus.
Suho: Hey sessiz olun hepiniz. Ben de hatırladın diye düşünmüştüm neyse hadi sessiz olun da yemek yiyelim aciktim ben.
Kai: Ben de kurt gibi acim nereye oturuyoruz.
Bahar: Geçin masaya bu taraftan.
Neyi hatırlayacakmışım ben? Bu yakışıklı yüze sahip olan çocuk niye öyle bir şey demiştiki?
Bunu düşünmemeye karar vermiştim sonuçta aç ayı oynamaz değil mi?
Yemekleri yerken bir yandan da sohbet ediyorduk gerçi ben pek katilmiyordum sarmama gomulmekle meşguldim.
Chanyeol: Eee sedef senden naber?
"İyiyim de şey ben sizin isminizi bilmiyorum"
Chanyeol: Chanyeol
"Ben de sedef biliyorsun zaten. Haa Bu arada ismim derken Sehun sen nerden ismimi biliyordun?"
Sehun: Şeyy ımmm. Şimdi şey olunca şey oldu öylelikle de
"Hey sus lütfen beynim sulandı. Sehun seni yakışıklı bulmuştum ve tatlı ama sanki biraz safsin ha?"
Lay: Evet öyledir o hatta biraz az gelir baya baya saftır.
Kris: Sedef biz Bahar'ı tanıyoruz senden sık sık bahsederdi ve Bahar'in tek bir arkadaşı var çok samimi olduğu ordan tahmin yürüttük.
Anlıyorum dercesine basımı sallamistim. Nerden yanlış bir şeyler oluyor gibi seziyirdum acaba?
Ahmet: Sedef bir şey mi oldu yemek yemeyi bıraktin?
Sedef: Hiç bir şey aklıma geldi de Ahmet onu düşünüyordum.
Lay: Sen kimsin? sedefle nasıl tanıştın? Çok yakin misiniz? Sevgilin var mı? Sedef ile abi kardeş sayılırsın değil mi? Yaşlı duruyorsun da.
Sedef'in nefes almadan söylediği bu sorulara "huh" diye bir ses cikartmiştik hepimiz.
Lay: Ne var ya merak ettim hafi söylesene bekliyorum.
Ahmet: Öncelikle sen kimsin onu söylersen sevinirim tanımadığım birine kendimi anlatacak değilim
Lay: Ben... Ben şeyim...
Ahmet: Nesin? Kimsin? Sedef ile yakin olmam seni niye ilgilendiriyor? Dilini mi yuttun konuşsana?
Kris: hop bilader sen kimsin? Kardeşimi nasıl sorguya cekercesine sorular soruyorsun?
Ahmet: Keşke kardesiniz de beni sorguya cekercesine sorular sormasa ha bu arada ayni şeyi siz de yapıyorsunuz farkında misiniz? Kimsiniz de benin kimliğini sorguluyorsunuz?
Kris: Tanitiyim kendimi. Ben burada gördüğün bu 11 kişinin abisi babası ailesi oluyorum. Ve bu tarafta gördüğün Sedef ve Bahar'in da abisi olurum yani kısaca ailesiyim şimdi sen kimsin?
Ahmet: Ben...
Ahmet'in yüzünde buruk bir ifade vardı napıyorlardı böyle bunlar? Daha tanimiyordum bike bunları abimmiş ailemmiş benim ailem bile yoktu.
Sandalyeden bi hisimla kalkmistim.
"Asil siz kimsiniz ya? Ahmet kimseye açıklama yapmak zorunda değil hele de size yapmak sorunda degil! ABİMMİŞ AİLEMMİŞ siz kimsiniz ya BENİM AİLEM YOK! anlıyor musunuz yok? Şimdi misafirliğinizi bilin yemeklerinizi yiyin daha sonra da gidin."
Lay: S-sedef s-sen bu adama a-aşık mısın?
"SANA NE! bu seni niye ilgilendiriyor? Kimsin be sen?"
Suho: Sedef ayıp oluyor.
Bahar: Aynen Sedef sakin ol onlar bizim misafirimiz.
"Misafir? Bir misafir evin sahibini sorgulamaz değil mi? Heleki o eve yeni gelen biriyse."
Lay: Evin sahibi?
"Evet bu ev Benim ve Ahmet'in."
Lay
Sedef: Evet bu ev benim ve Ahmet'in.
Bu cümle beyninde dolanıp duruyordu. Kalbime saplanan ağrı beni ayakta zor tutuyordu. Yani bu... Bu demek oluyor ki Sedef'in bir sevgilisi var?
"Çocuklar artik gidelim lütfen."
Sonrası benim için yine karanlıktı. Her zaman olduğu gibi. O aydınlığı sanırım hiçbir zaman bulamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFACIM
FanficŞifacı olan bendim ama her şifacının başka bir şifacıya ihtiyacı varmış. Neyseki sana sahibim... .... Güvenmek... Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir kavramdır. Bazen seni büyük bir hataya sürükler bazen de büyük bir hatadan dönderir. Yazar: İrem...