Bölüm 40

50 17 18
                                    

Polise gitmiştik. İzlerini buldugunu söyleyip yola çıkmıslardı. Biz de peslerine takılmıştık.

Yarım saat sonra bir depoya gelmistik. Polisler burda kalmamızı söylesede dinlemeyip peşine takılmıştım. Tabi diğerleri de benim peşime.

Sedef'i görmüştüm yanında bir adam vardı. Sedef adama bağırıyordu. Polisleri gördü ve Sedef'e yaklasmaya basladı ayağa kaldırıp silahı kafasına dayadı.

Sedef: Cenk yapma

İsminin cenk oldugunu ögrendigim pislik sedef'i öldürmek istiyordu. Yavaşca arkasında yaklasmıştım. Polislerden dolayı beni görmemişti ben de tam arkasına gelip silahı almıştım.

Adamı öldüresiye dövdükten sonra Sedef'in yapma demesiyle durmustum.

Onu cok özlemistim. Hemen boynuna sarıldım o güzel kokusunu içime cektim. Aglıyordu sedef. Aglamaması gerektigini söyleyip burdan çıkartmıştım onu.

Polisler ifade vermesini gerektiğini söylesede sonra verecegimizi söyleyip cevabını beklemeden gitmiştik.

Yarım saat sonra yurda gelmiştik. Sedef'i tutup yurda girdik o adam kimdi ve neden Sedef'i kaçırmıştı merak ediyordum ama şimdi soramazdım aglaması yeni durmuştu.

"Sedef biraz dinlen istersen"

Sedef: Neler olup bittigini sormayacak mısın? Merak etmiyor musun?

"Ediyorum ama şuan anlatamazsın moralin bozuk anlatmak istedigin zaman anlatırsın"

Sedef: Şimdi anlatmak istiyorum.

Sehun: Sedef dinlen biraz.

Sedef: ŞİMDİ ANLATMAK İSTİYORUM DEDİM.

Sedef iyi degildi. Ama anlatması belki onu iyi hissettirecekti.

"Tamam anlat"

Kris: Ama Lay

"Kris anlatmak istiyor bırak anlatsın"

Sedef: Cenk... Benim eski nişanlım. Küçüktüm ama seviyordum hem ailemde yoktu ve nisanlanmıştık. Sonra Cenk'in ailesi onun gözleri önünde öldürüldü borcları varmış ve ödeyememişler. Sonra Cenk delirdi. Hep kendi kafasında bir seyler kurdu. Benim onu aldattığımı düşünüp kafams silah dayadı. Sonra hastanelik edecek kadar dövdü. Gözlerimi hastanede açmıştım hep Rüzgar yanımdaydı benim. Sonra artık dayanamadım ve kaçtım. Kore'ye geldim. Kurtuldugumu düşünmüştüm ama yine b-buldu beni.

Aglamaya baslamıstı.

"Tamam Sedef sakin ol. Şimdi biraz dinlen olur mu?"

Sedef: T-tamam

Gece olmuştu. Hiç uykum yoktu. Sedef'i düşünüp duruyordum.

"Acaba nasıldı?"

Artık uyuyacağımı düşünmediğim için Sedef'e bakmaya kalktım. Odasına geldigimde sessiz olmaya çalışarak kapısını açıp yatagının kenarında boş olan yere oturdum.

Sedef: Hayır. Hayır öldüremezsin. Ben Lay'ı seviyorum. Ona bir şey yapamazsın. Hayır ben onu seviyorum.

Sedef sayıklıyordu. Sandığımdan daha çok etkilenmişti. Onu mutlu edecek bir şey yapmalıydım. Ama ne yapacaktım?

Bütün gece boyunca ne yapacağımı düşünmüştüm. Ve bir şey bulmuştum. Evlenme teklifi edip evlenecektik.

Nasıl bir evlenme teklifi edeceğimi bulacaktım. Ama aklıma bir şey gelmiyordu sanırım bizimkilerden yardım isteyecektim.

Bir bölüm daha atayım dedim iyi ettim mi bilmiyorum ama olsundu.
Size bir şey sormak istiyorum yakın zamanda ŞİFACIM 2 'yi yazmak istiyorum ve sizin fikirlerinizi almak istiyorum yazsam okur musunuz? Lütfen yorumsuz gecmeyin.

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin