Bölüm 13

130 33 45
                                    

Sedef

Bay ukâlaya bak. Hem suçlu hem güçlü. Ben onun yüzünden gitme kararı alıyım. Beyefendi burda bana bağırsın ben burda bir dakika bile duramam.

Bunları tabiki yüzüne söyleyemedim cünkü öyle bir yüzü vardıkı bir an şeytanı gördüm sandım belki de azraildir hiçbirini görmediğim için önce bilemedim ama korkuç bir yüzü vardı.  Ama kararlıydım gidecektim. Sessimi bulup öksürdüm sonra lafa başladım.

"Bana karışamazsın sen kimsin ki bana bu hayatım boyunca hiçkimse karışmadı neden biliyor musun? Ben siz küçükken yetişkin olmaya başladım hep büyük kararlar almak zorunda kaldım. Bu yüzden bana karışamazsın. Siz de karışmayın ben gidiyorum."

Sehun: Hayır gitmiyorsun. Bak haklısın gitmekte ama Lay yüzünden bizi cezalandırma kal. Hem nereye gideceksin ki?

Haklıydı sokakta kalacaktım ama olsun bay ukalanın yanında kalmaktansa sokakta kalmayı tercih ederim.

"Sokakta kalmayı düşünüyorum hem serindir hem de temiz hava bundan güzeli olabilir mi?"

Buna ben de inanmıyordum ama çok rahat bir sekilde söylemiştim hepsi bana ağzı açık bir şekilde bakıyorlardı ama ben zorluklara alışmış bir insanım en kötü ne olabilirki birkaç serseri bulaşır onları da hallederim.

Chen: Aklını mı kaçırdın sen serseriler bulaşırsa ne yapacaksın yoksa kendi başına halletmeyi mi düşünüyorsun?

Chen'in acaba zihin okuma özelliği var da benim mi haberim yok.

"Bir kız olabilirim ama sizden iyi kavga ederim"

Bana inanmayan gözlerle bakıyorlardı. Ne yapalım ımmm buldum biz de gösteririz bakalım.

Chanyeol: Tabii canım kesin öyledir göster bakalım yeteneklerini.

Bunu bekliyordum tam da chanyeoldan peki chanyeolcum seni mi kıracam hemem.

"Tamam gönüllü kim?"

Birbirine baktıktan sonra kris konuşmaya başladı.

Kris: Dostum chanyeol sen gönüllü gibi duruyorsun.

Chanyeol: Hayır bence xiumin çok hevesli.

Xiumin: Ne? alakası yok. Chen hadi dostum.

Chen: Hayır bence...

Tao: Ayyy yeter be ne kadar da korkaksınız tamam ben gönüllüyüm ne yapabilirki kız haliyle hem çok zayıf ve çelimsiz.

Ahh Tao beni tanımıyorsun benim karate,judo,tekvando,ve sokak dövüşlerine katılmışlığım var.

"Üzgünüm Tao. Şimdiden özür dilerim."

Bana gülmekle yetinmişti. Son gülen iyi güler Tao efendi.

Önce biraz ısınmam için biraz oyaladım. Bana yumruk atıyordu ama kolayca kaçabiliyordum belki de kız olduğum için güç kullanmıyordu. Biraz ısındığımı hissedince eglencenin sonuna geldik diyerek karnına vurdum dogal olarak eğildi o sıra dirseğimle sırtına vurdum iş bitmiştir şuan karın ağrısından kıvranıyordu biraz sert vurmuş olma olasılığım vardı. Sonra kulağına eğilerek"kızları hafife alma, benim gibilerse asla alma yoksa başına çok kötü şeyler gelir" sona doğru gülmüştüm tabiki saka yapıyordum ne yapabilirimki elimi uzattım kalkması için tutup kalktı ve tebrik etti.

Herkes şaşkın gözlerle bana bakıyordu ne ama bütün kızlar böyle şeyler yapabilir yapıyorda. Havalı bir gidiş yapmak istedim. Gitme zamanım gelmişti.

"Hadi bana eyvallah belki bir daha karşılaşırız"

Diyerek arkamı dönüp gidiyordum ve birden gözüm karardı ve yerle bir daha buluşmuş oldum kesin beni yer özlüyordu. Bedenim soğuk zemine değmişti. Soğuktan her zaman nefret etmişsimdir. Kötü şeyleri anımsatıyor bana. Etrafımdan birkaç ses duydum büyük bi ihtimalle ismimi söylüyorlardı. Ve sonrası yok. Koca bir karanlık.

2 saat sonra

Başım ağrıyordu. Neler olduyordu bana böyle nasıl bu duruma geldim. Gözlerimi zorla açtığımda 11 erkeğin şaşkın ve sevinç dolu gözleriyle karşılaştım. Bir de doktor vardı bana sıcak bir gülümseme sunduktan sonra beni muayene etmeye başladı.

Beş on dakika sonra değerlerimin normal olduğunu söyleyip gitti. Etrafıma baktığımda hala o erkekler bana bakıyordı biri sanırım konuşacaktı.

"Sedef daha iyi misin? Korkuttun bizi."

Benim ismimi nerden biliyordu bu? Ve kimdi bunlar?

"Pardon siz kimsiniz ve ismimi nerden biliyorsunuz?"

Hepsinin yüzünde bir şaşkınlık vardı. Neler oluyor burda olaya fransız kalan ben miyim? Neden suratıma öyle bakıyorlar yanlış bir şey mi söyledim?

Hepsi bi ağızdan sadece "NE? " dediler. Resmen kulak zarım patladı zannettim. Arkadaş bu ne ses sanki karşılarında yaşlı sağır bir nine var?

Yine bir bölümün sonuna geldik.
Umarım güzel bir bölüm olmuştur.
Lütfen kitabın nasıl gittiğini yorumlara bildirin eğer bir eksiğim varsa düzeltmeye çalışıyım.

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin