Bölüm 43

55 14 11
                                    

Bugün alışveriş yapacaktık. Gelinlik giyecektim bugün. Gelinlik her kızın hayaliydi benim de hayalimdi.

Lay: Hayatım hadi gec kalıyoruz.

"Lay nereye gec kalıyoruz alışveriş yapacaz sonuçta."

Şimdiden evli insanlar gibi olmuştuk. Bakalım evlenince neler olacaktı.

Önce damatlık alacaktık. Sonuçta gelinlik önemli bir şeydi ve ilk alınmazdı.

Lay: Hayatım bu nasıl ben çok begendim.

"Lay olmamış o sanki. Seni oldugundan şişman göstermiş ama istersen al."

Lay: Yok ben de begenmemistim zaten.

Beş dk sonra

Lay: Hayatım peki bu nasıl bence harika bir damatlık.

"Hayatım onun renkleri sanki soluk gibi bir de seni kısa göstermiş ama begendiysen..."

Lay: Hayır hayatım ben de begenmemiştim.

Sürekli aynı konusmaydı. Lay begendiği damatlığı bana gösteriyordu ben begenmiyordum ve begendiyse alması gerektiginu söylüyordum o ise yok ben de begenmemiştim diyordu. Artık sıkılmıştım.

"Lay hâlâ begenemedin mi? Sıkıldım ben."

Lay: Hayır hayatım güzel bir şey yok burda hadi gidelim sonra bakalım yorulduk.

Resmen cinsiyet degiştirmistik. Lay'ın beni beklemesi gerekirken ben onu bekliyordum. Bu durum iyice tuhaflaşıyordu.

EXO ile bir cafeye gelmiş oturuyorduk. Düğünümüzü nerde yapacağımızı konuşuyorduk ama yine karar verememistik.

"İyi de daha gelinlik ve damatlık yok ortada altı gün kaldı düğüne ve hiçbir şey hazır degil nasıl halledecegiz?"

Kai: Sakin ol. Halledeceğiz. Çok güzel bir düğün olacak.

Niye ben öyle düşünmüyordum. İçimde kötü bir his vardı ama bu hisse bir anlam yükleyemiyordum.

"Tamam. Sakinim."

Luhan: Peki gelinlik ve damatlığı ne zaman alacaksınız?

"Yarım damatlık alacağız. Diğer gün ise gelinlik."

Tao: Neden bir günde ikisini de almıyorsunuz?

"Çünkü damatlık ve gelinlik almak aceleye getirilmez. Evlenmeye kalkınca görürsün."

Tao: Yok ben almayım.

Ertesi gün:

"Hayatım o damatlığın rengi hic güzel değil."

Lay: Sedef bu kaçıncı damatlığım tamam şisman gösterebilir, kısa göstetebilir, yakısmamıs olabilir ama rengini nasıl begenmezsin. Damatlık siyah olur ve bu da siyah.

"Hayatım siyahın tonları vardır bu tonu hiç güzel degil."

Lay: Tamam Sedef tamam. Baska bir damatlığa bakalım.

"Yaa aşkım sinirlendin mi?"

Lay: Neden sinirleniyim Sedef? Sadece be elli civarında damatlık denetip ve hicbirini beğenmedin bunda sinirlenecek ne olabilirki!

"Yaa askım sinirlendin sen biliyorum. Ama en iyisi olsun istiyorum biliyorsun."

Lay: Hayatım ben de en iyisi olsun istiyorum ama bütün damatlıklar aynı hiçbir farkı yok.

"Peki al bir tanesini giy."

Diyip çıkmıştım ordan. Normalde trip atıp kendi evime gitmek vardı telefonlarını acmamak sonra tamamen kapatmak falan ama maalesef tek başıma korkuyordum artık. Neyse yurtda trip atarım bakalım nasıl olacaksa o?

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin