Sedef çok heyecanlıydı. Sabah kıyafet almak icin dışarı çıkmıştı ancak cafeye geçmek icin acele etmişti ve hiçbir sey bulamamıştı.
Düğün bir haftayaydı. Sedef gelinden de heyecanlıydı. Rüzgar ve Bahar bir hafta Sedefle kalacaktı. Yani bunun anlamı" gelinlik,damatlık ve Sedef'e kıyafeti birlikte alacaklardı. Kızlar eğlenirken Rüzgar'ın ise anasından emdigi süt burnundan gelecekti."
Sedef evlenecek çifti alıp birlikte çalıştığı cafeye gelmişti. Sedef onları bir masaya oturttuktan sonra sahneye geçti.
"Evet arkadaslar bugün çok güzel bir gün. Neden diye sorarsanız sevdiğim birilerinin can dostumun bir hafta sonra evlenecek olması beni cok mutlu etti. Ve onlar adına bir şarkı söyleyeceğim suan."
Şarkı söylenmis Sedef dinlenmek icin Rüzgargilin yanına gitmişti. Bahar cok utangac birisiydi bu yüzden bası yerdeydi. Sedef yanına gittiğinde
"Bahar neden basın yerde yoksa utandın mı? Ne güzel cafedeki herkes seni tebrik etti mutlu olmalısın."
Bahar o an kafasını kaldırdı ve Sedef'e gülümsedi. Sonra kalkıp ona sarıldı.
Sedef önce ne olduğunu anlayamamıştı. Ama sonra anlamıştı.Bahar: Sedef iyiki seni tanımışım gercekten cok iyi birisin. Seni cok seviyorum.
Sedef gülümsemişti ve Bahar'a daha da sıkıcı sarılmıştı. Ama o gülümsemesi birden durmuştu. Karşısında gördüklerine inanamıyordu.
Sedef
"Aman Allah'ım onlar? ne isi var burda bunların"
Bahar ve Rüzgar bana tip tip bakıyordu. Anormal bir sey mi söyledim ben.
Şuan burda olduklarını anlayan insanlarla basları dertte olacak. Ahhh neden geldiniz buraya.
Rüzgar ve Bahar baktığım yere dogru bakmaya basladılar.
Gördükleriyle ağzı açık kaldı ikisinde ancak yanlış anladıkları kesindi.
Bahar: Rüzgar eşkiyalar burda da varmıs baksana maskeli tipler sadece gözleri görünüyor yoksa deli falan mı bunlar.
Al işte EXO'yu deli zannetmişti. Gerci biraz deliydiler ama olsun.
Rüzgar: Bahar sakin ol. Polisi arıyorum hemen.
Evet birbirlerini bulmus cok tatlı ve saf iki kisiyle arkadastim.
"Durun ne polisi onlar deli falan degil. Biraz sessiz olun. Onlar
Yanlarına yaklastim ve kimsenin duyamayacağı sekilde
"EXO" dedim.
Bahar birden
"NE ONLAR..."
Sözünü tamamlamadan agzını kapatmistim zamanlamam mükemmeldi ancak biraz daha boyle kalırsa dugunu olmayacaktı.
Sessizce sessiz olun demistim ama dikkatler bizim uzerimizdeydi. Ahh Bahar bu kadar bagıracak ne varki. Sadece çok ünlü, çok yakışıklı, sesleri efsane, çok tatlı işte, bunlar icin sozlukte yeni kelimeler koymaları gereken, 12 ultra sevimli insankar abartacak ne varki anlamıyorum!
"Üzgünüm biliyorsunuzki arkadas evleniyor ve gelinlik gosteriyordum ona şasırdı siz eglenmenize bakabilirsiniz."
Ahh beni yalan soylemeye mahkum etmislerdi. Sinir seyler! Onların masasına baktığımda Lay ile göz göze gelmiştik. Onu tanıdığımın farkında degildi sanırım yoksa bana boyle gözlerini kırpmadan bakamazdı.
Digerleri de bunu farketmis olacakki Lay'ın baktığı yere yani bana bakmaya basladılar. Sehun anında gülümsedi ve bana dogru gelmeye basladı maske olsada gözlerinden anlaşılıyordu gülümsemesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFACIM
FanfictionŞifacı olan bendim ama her şifacının başka bir şifacıya ihtiyacı varmış. Neyseki sana sahibim... .... Güvenmek... Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir kavramdır. Bazen seni büyük bir hataya sürükler bazen de büyük bir hatadan dönderir. Yazar: İrem...