Lay
Beni burda bırakıp gitmişti. Aklı sıra trip atacaktı. "Arkadas insaf ya bes saattir damatlık deneyip çıkartıyorum." İlk denedigim damatlığı alıp yurda dogru yol aldım. Bakalım Sedef hanımın trip atması ne zaman son bulurdu.
Yurda gelmiş önce kendi odama çıkıp üzerimi değistirmiştim. Sonra da aşağı inmiştim. Koltuklardan birine gecmiş oturmuşken
D.O: Lay yemek hazır Sedef'i çagırsana
Demesiyle el mahkum kalkmıştım. Sedef'in odasına geldigimde atacağı tribin farkında olarak derin bir nefes alıp sert bir sekilde bıraktım.
"Bakalım neler bekliyor beni."
Kapıyı çaldığımda ses seda yoktu. Kesin trip atıyor diyerek kapıyı tekrar çaldım. Yine ses yoktu bir defa daha caldığımda "bir sey mi oldu" düsüncesiyle hemen içeri girdim. Gördüğüm görüntüyle yüzümde bir gülümseme belirdi.
Sedef laptop kucağında uyuyakalmıştı. Laptopu kucağında almak için yanına geldiğimde gelinliklere baktığı gördüm elinde de bir kağıt vardı. Kagıdı onu uyandırmamaya özen göstererek aldım ve açtım.
Bir gelinligin modelini yazmış ve yanına koca koca harflerle "bu gelinlik benim olmalı" yazmış. Bu benim gülmeme yol açmıştı.
Sedef kıpırdanmaya başladığında kağıtta yazılan şeyin fotografını çekip tekrar olduğu yere koydum.
Tam zamanında koymuştum sedef uyanmıs bana öldürecek gibi bakıyordu. Bu bakışa daha fazla katlanamayacagımı anladığımda konuşmaya başladım.
"D.O yemeği hazırladı hadi gel"
Sedef: Yemeyeceğim ben SEN GİT YE"
Cidden baya sinirlenmişti.
"Sedef açsın inat etme hadi gel."
Sedef: Gelmiyorum.
"Sen bilirsin"
Sedef'e yaklaşıp sırtıma aldım ve mutfağa götürmeye basladım.
Sedef : BIRAK BENİ! LAY BIRAK DEDİM. YEMEK YEMEK İSTEMİYORUM BIRAAAAAK!
Bu arada da sırtımı yumruklamayı ihmal etmiyordu.
Herkes bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Şaşkınlığı atan Kris konusmaya basladı.
Kris:Noluyor burda?
"Hanımefendi yemek yemek istemiyormus aklı sıra bana trip atıyor bende zorla getirdim.
Kris:İndir çabuk Lay
Offlayarak indirmistim. Sedef tam arkasını dönmüş gidiyorken D.O'nun sesiyle durdu.
D.O: Sedef dur. Yemek yiyeceksin sonra gidersin. Hem benim yemekleri yemeden gitmek olur mu?
Bana öldürücü bakıslarını yollayarak masaya geçip oturdu.
Yemekler yenmişti. Bende işimin oldugunu söyleyip sedefin yanağına küçük bir öpücük kondurup dışarıya çıktım.
Yarım saattir dolanıyordum ve Sedef'in istediği tarz bir gelinlik yoktu hiçbir yerde. Kac yer gezdim ben bile bilmiyordum. Artık umudumu kaybetmişken bir yerdr sedef'in istedigi gelinliği görmüştüm oraya gidip hemen gelinliği aldım.
Sedef süpriz yapma sırasıydı.
Eve sessizce gelmiştim kimse beni görmemisti. Sedef de mutfakdaydı sorun yoktu yani...Sedef'in odasına girip kutuyu koydum ve cıktım. Şimdi sedef'i bekleme vaktiydi.
Sedef gelmiş odaya ilerliyordu bakalım tepkisi ne olacaktı?
Sedef
Lay'a kızgındım. Bu benim özel bir günümdü ve her şeyin en iyisi olmasını istiyordum.
Tamam belki biraz abartmış olabilirim ama beni de anlaması gerekiyordu.
Odama doğru ilerliyordum Lay'a trip atmayı hedefliyordum ve işe yarayacağına emindim.
Odama girdiğimde yatağımın üzerinde bir kutu vardı. Kaşlarım anında çatılmıştı.
"Kim koymuş olabilir bunu?"
Kutuya dogru ilerledim ve kutuyu açtım.
"Aman tanrım bu bir gelinlik!"
Tam hayallerimdeki gelinlikti bu. Kutunun altında da bir not vardı.
"Şifacımm.. Sana şifacım demek ne kadar güzel bir şey... Seni üzdügüm için özür dilerim sifacım. Haklısın ikimizin en güzel en özel günü olacak evleneceğimiz gün her seyin en iyisi olmak zorunda. Bunu yeni hatırladığım için özür dilerim... Umarım bu gelinliği begenmişsindir.
Seni deliler gibi seven adam....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFACIM
FanfictionŞifacı olan bendim ama her şifacının başka bir şifacıya ihtiyacı varmış. Neyseki sana sahibim... .... Güvenmek... Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir kavramdır. Bazen seni büyük bir hataya sürükler bazen de büyük bir hatadan dönderir. Yazar: İrem...