Ahmet elinde kahvesiyle yeni yerlestirdigi koltukta oturuyordu ve ben ise endiseli bir bicimde odada dönüyordum.
"Offf hayır ya simdi olmaz geçişimi bulmadan gelemezler"
Ahmet: Asıl sana of ya bir sus bir dur basım döndu senim geçmisini bulmana neden engel olsunlarki?
"Bilmiyorum ama gecmisimi sordugumda hic anlatmadilar hep yarimdı her sey. Hep karmasık bir senem vardı ve ben artik karmasiklık istemiyordum anlıyor musun beni? Ben hayatımda neler yasadigimi kim oldugumu bilmek istiyorum. Çok şey mi istiyorum? Kim oldugumu bilmek cok sey degil bence..."
Ahmet bir şey diyemiyordu cunku haklıydım benim hayatimi o trafik kazası çalmıştı ve Ruzgar daha da calıyordu. kendi hayatımda beni yabancı yapıyorlardı.
Tam tekrar odada dört dönmeye baslayacaktımki kapı çalmıstı. Ben o an kalpten gidebilirdim. Ruzgar beni kesin kesecekti ve asla gecmisimi bulmama yardim etmeyecekti.
Ahmet: Ben bakarım.
Ahmet kapıya dogru giderken ben koltuga sinmis ecelimi bekliyordum.
Rüzgar: Sedef nerde?
Ahmet: içerde…
Rüzgar buraya dogru geliyordu adım sesleri giderek yaklaşıyor ve hayatımın sonu geliyordu.
Rüzgar yavas yavaş bana yaklaşıyordu ve ben de tamamen kanepenin içine gömülmüştür.
Rüzgar: Sedef ablacim napiyorsun orada gel karşılaşana beni
Rüzgar hicbir şey olmamış gibi bana bakıyordu ve bu da benim daha da korkmama neden oluyordu.
"R-rüzgar aaa ne süpriz bu hoşgeldin benim de dışarı çıkmam gerekiyordu sen otur ben bir saate gelirim"
Kanepeden kalktığım gibi koşarak eden cikiyordumki Rüzgar beni yakalamıştı.
Rüzgar: Nereye fındık faresi?
Rüzgar beni gidiklamaya başlamıştı.
Bahar: Hey çocuk gibi davranmayin da su bavullari alin. Kolun koptu benim.
Rüzgar beni bırakıp bavullari almaya gitmişti ben de bundan faydalanıp Bahar'ı alip odama kacmistim .
Bahar: Kızım yavaş olsana niye kactin?
"Niye geldiniz buraya benim buraya neden geldiğimi biliyorsun Rüzgarı getirerek bana engel mi olmak istiyorsun?"
Bahar:Hoş buldum Sedef. Sen nasılsın? Biraz sakin ol buraya sana engel olmaya gelmedik sana destek olmaya geldik. Merak etme sana yardim edeceğim.
Bahar'ın dediklerine her zaman inanmisimdir bu yüzden ona inanıyorum.
"Ben biraz bagirarak konuştum sanırım üzgünüm."
Bahar: Önemli değil. Neyse hadi bana burayı gezdir alışverişe falan çıkalım.
"Ben de buraları bilmiyorum ama. Hadi neyse gezelim en fazla kayboluruz"
Bahar: Merak etme kaybilmayiz hadi hazırlan.
Bahar...
Sedef üstünü değiştirirken ben de Lay'a mesaj atiyordum
Gönderilen: Lay
Biz Sedef ile dışarı çıkacağız sana konum atarim oraya gelirsin. Arabanla gel ve Sedefe az da olsa çarp benim arkadaşım olarak da seni tanitirim böylelikle biraz yakınlaşmaya başlarsınız ve gerisi de sen de sen ona önce kendini svdir sonra da seni tanımasını sağla .
Gönderen: Lay
NEEEE NE CARPMASİ SACMALAMA
Gönderilen: Lay
Saç malanmaz taranir
Dediğimi yap yoksa bir daha Sedef ile konusamazsin.Gönderen: tamam😑
Sedef: Ben hazirirm hadi gidelim.
Sedef ile Lay'ı karşılaştırma operasyonu başlasın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFACIM
FanficŞifacı olan bendim ama her şifacının başka bir şifacıya ihtiyacı varmış. Neyseki sana sahibim... .... Güvenmek... Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir kavramdır. Bazen seni büyük bir hataya sürükler bazen de büyük bir hatadan dönderir. Yazar: İrem...