Bölüm 41

56 17 16
                                    

Bizimkilerle bir cafede oturuyorduk. Hepsi bana bakıp "ne zaman söyleyeceksin" bakısları atıyordu.

"Tamam söylüyorum."

D.O : Hadi saatlerdir konusmanı bekliyoruz.

"Ben sedef'e evlenme teklifi edecegim"

Yüzleri birden değişmişti sanırım eski konuları hatırlamıştılar.

"Merak etmeyin geçmisteki gibi olmayacak"

Yüzümün güldüğünü görünce hepsi gülmeye baslamıştı. Onların mutlu olması benim için daha önemliydi.

Baekhyun: Peki nasıl evlenme teklifi edecen?

"Bilmiyorum o yüzden sizden yardım istiyorum nasıl yapabilirim?"

Chanyeol: Hmm. Güzel soru. Özel olmalı ve kızlar genelde yapılmamış şeyler ister. Ama öyle bir fikrim yok maalesef.

"Chanyeol ben de bir şey söyleyeceksin diye dinliyorum seni."

Sehun: Çık karşısına tak yüzüğü seni seviyorum de olsun bitsin.

"Çok basit."

Kris:evlenme teklifi tarzım degil bakmayın bana.

"Sagol Kris"

Chen: Biz Sedef'i dışarı çıkarsak sen de evi süslesen yemek yapsan evi çiceklerle donatsan mumlar falan. Sonra da biz sedef'i getirsek seni başbasa bıraksak sen de o esnada evlenme teklifini etsen.

"Yemek yapamam. Ve mum çicek cok basit."

Tao: peki sinemaya götürsen ve sinemayı kapattırsan burda devreye Suho girer. Sedef koltuklardan birine oturur ve film baslar ama film yerine senin ve Sedef'in fotografları gösterilir. O arada sen de evlenme teklifi edersin.

Suho: Aynen sinemayı kapattırma isi bende.

"Ama bu fikir de ..."

Xiumin: Basit mi? Lay hicbir şeyi begenmiyorsun. Bence evlenme teklifini sedef yapsın hem o daha cabuk begenir. Bizden bu kadar kendin bul artık demek istiyorum ama yapamıyorum. Senin ne fikirlerin var söyle ona göre bir şeyler yapalım.

"Tamam. Şimdi biz Sedef ile çicek dolu bir yolda yürüyoruz. Sonra bir grup insan dans ediyor. Birlikte oraya dogru gidiyoruz. Tabi bunlar ayarlanmış olacak. Sonra birlikte dans edecegiz bizi ortalarına alacaklar. Ben diz çökeceğim ve evlenme teklifi edeceğim sonra siz çıkıp şarkı söyleyeceksiniz."

Baekhyun: Ama Lay..."

"Biliyorum fanlar var."

Baekhyun: Evet.

Suho: sorun değil eğer istiyorsan bizim arkadaslarımızdan bize yardım etmesini isteyebiliriz. Hem öyle bir yeri kapattırırız. Sadec biz bize oluruz.

"Gerçekten mi? Yaa gerçekten çok teşekkür ederim iyiki varsınız."

Hepsi bana o sıcak gülümsemelerini sunmuslardı. Artık mutlu olma vaktiydi.

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin