Bölüm 62

21 8 0
                                    

Lay: Sen iste ben sana ömrümü veriyim Sedef.

Lay'in dediği ile kalbim resmen atmayı bırakmış ayakların ona doğru dönüp adımlamıştı. Suratına aval aval bakıyordum o ise bana gülümsüyordu . o an kalp atışlarım değişti zaman durdu ve sadece biz ikimiz vardık. O an onun gülüşünde kaybolmak istiyordum. Onun o gamzesinde saklanıp bir ömür boyu yaşamak istiyordum.

Sonra birden kafami çarpan bir şeyle bütün zaman yeniden hareket etmeye başladı. Onun o gülümsemesinin yerini şaşkınlık aldı ve gamzesi ortadan kayboldu.

Elimi kafami tutup yere baktım. Bir toptu.

"Bir top mu ağrıttı bu kafamı?"

Lay: Bir şeyin var mı? Hastaneye falan gidelim mi?

Lay'e "ciddi misin?" der gibi baktım. Ve bana ciddi ciddi bu soruyu sormuştu.

"Ne diyeceğiz doktora " doktor kafasına top değdi. İç kanaması olabilir" falan mı?

Lay yüzüme mahcupca baktı.

Lay: Şey ben.... Korktugum için öyle demiştim özür dilerim.

"Önemli değil. Sadece şakaydı."

İçtenlikle gulumsemiştim. Lay de gülümsedi.

+Abla topu alabilir miyim?

Yanındaki çocuğa baktım. Elimdeki topu istiyordu demek ki bu atmıştı topu. Çocuk da çok tatlıydı. Elimdeki çocuğa topu verdim.  Çocuk da topu alarak annesinin yanina doğru gitmişti.

Lay: Hadi dönme dolaba binelim.

Büyük bir sevincle ziplamistim. Lunaparklar çok eğlenceli yerlerdi.

Dönme dolaba bindigimizde çok eglenmiştim. Çcuklsr ise benim bu eglenceme gulmuslerdi.

"Neden bana guluyorlar? Benim gibi insanlar lunaparka gelemez mi?"

Lay: Nerden çıktı o? Hem sana gulmuyorlar ki.

Lay'e "ciddi misin?" der gibi bakmistim. O da önüne donmuş ve ilerliyordu.

"Hey! Beni beklesene."

Arkasindan koşarak yetişmiştim.

Lay: Şimdi ne yapalım?

"Şu korku tüneli denilen şeye binelim mi? Hep korktugum için binememistim. Şimdi binmek istiyorum."

Lay: Emin misin? Korktugun bir şeye binmek iyi fikir değil gibi sanki.

"Korkuların üzerine giderek korkularını yenebilirsin."

Lay: Hmm peki. Hadi gel korkarsan bana sarilirsin.

"Hihi"

Lay biletleri almaya gitmişti ben de nesne boyle bir şey dediğini düşünüyordum. " Korkuların üzerine giderek korkularını yenebilirsin." ciddi miydin ben? Korkularından kaçan ben mi demiştim.

"Belki de lay'e sarılmak için sebep atiyordum" diyen iç sesine giz devirmistim o sırada da lay gelmişti.

Şuan bindiğim şey hareket etmişti ismini resmen unutmuştum korkudan.

"Lay şey acaba insek mi?"

Lay: " Korkuların üzerine giderek korkularını yenebilirsin."  dedin diye hatırlıyorum Sedef. Sakin ol korkma. Hem ben varım seni hicbir zaman birakmam sen korkarsan her zaman bir kahraman gobi seni korurum.
Hani derler ya "ben hep senin arkandayim." ben senin arkanda değil yanında olmak istiyorum. Boylikle sana daha yakin olup seni her şeyden koruyabilirim.

Resmen dilim yine tutulmuştu salak salak Lay'e bakakalmıştır. Bu çocuğa ne olmuştu boyle?

Korkum tamamen geçmişti. Lay'e ne demem gerektiği konusunda en ufak bir fikrim bile yoktu. Bu yüzden susmayi secmiştim. Neden bilmiyorum ama ben bu adama gerçekten güveniyordum güvenmek istiyordum....

Bazen bir insani tanimasak da ilk gördüğümüzde iyi biriymiş gibi gelir. Onu sever ona değer veririz. Kalbimizin kırılacak olma olasılığını dusunmeden Bu belki büyük bir hata bile olsa kimi zaman o hatalar en güzel hatalardır. 

ŞİFACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin