"Επ.. Για που το έβαλες εσύ?? " με ρώτησε ο πατέρας μου που καθόταν στο σαλόνι μαζί με την Lisa, μόλις με είδε.
" Θα βγω με έναν.. φίλο " είπα απλά και μου χαμογέλασε πονηρά.
" Μόνο φίλος?? " με ρώτησε χαμογελώντας.
" Ναι μπαμπά μόνο φίλος " είπα και είδα να βγαίνει από την κουζίνα ο Tom. Μόνο με μία βερμούδα. Να με κολάσει θέλει...
" Αλλά αν γίνει κάτι παραπάνω από φίλος θα δείξει " είπα κοιτάζοντας τον Tom. Το βλέμμα του έπεσε πάνω μου και σήκωσε το φρύδι του.
" Τι λέτε?? " πετάχτηκε ο Tom και χαμογέλασα
" Αααα τίποτα που να σε ενδιαφέρει.. Μπαμπά φεύγω γιατί θα με περιμένει ο Oliver " είπα τονίζοντας το όνομα του Oliver.
" Ποιος?? " ρώτησε έντονα ο Tom και του χαμογέλασα.
Αυτός 1-0
Ωρίμασε..
Σκάσε..
" Ο Oliver αγαπητέ μου..... αδερφέ " είπα κάπως ειρωνικά και πλησίασα την εξώπορτα.
" Να σου πω λίγο αγαπητή μου..... αδελφή " είπε κι αυτός ειρωνικά καθώς άρχισε να με πλησιάζει. Αμέσως άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω από το σπίτι.
" Clara " φώναξε και τον είδα να βγαίνει κι αυτός έξω από το σπίτι. Ένιωσα το χέρι του να πιάνει τον αγκώνα μου και με τράβηξε προς το μέρος του.
" Που θα πας είπαμε αδελφούλα?? " είπε έντονα αλλά ειρωνικά .
" Να μην σε νοιάζει αδερφούλη. Εγώ γιατί τόσο καιρό σου μιλάω. Στο κρατάω ακόμα αυτό που έκανες στον Luis " είπα και τράβηξα το χέρι μου.
" Ότι θυμάσαι χαίρεσαι έτσι??? Δεν σου είπα να μείνεις μακριά από τον Oliver?? " με ρώτησε κοιτάζοντας με άγρια. Τα μάτια του έβγαζαν σπίθες και μία ανατριχίλα διαπέρασε όλο μου το σώμα.
" Θα μείνω μακριά από εσένα και θα ησυχάσω " είπα άγρια και απομακρύνθηκα.
" Τότε μη μου μιλάς! " φώναξε και σταμάτησα. Γύρισα και τον κοίταξα. Καθόταν ακίνητος και το βλέμμα του καρφωμένο πάνω μου..
" Έχω σκεφτεί να μην σου μιλάω επειδή πονάω.. Αλλά μάλλον μου αρέσουν οι πληγές που μου αφήνεις " είπα σιγανά και δεν ξέρω καν αν το άκουσε.
Δεν έκατσα να δω αν απαντήσει ή να δω την αντίδρασή του μιας και δεν ξέρω αν με άκουσε, άρχισα ξανά να περπατάω για να βρεθώ στην ώρα μου, στην συνάντησή μου με τον Oliver.
DU LIEST GERADE
...Mustn't...
Jugendliteratur...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...