Κεφάλαιο 33

4.6K 443 38
                                    

Μπήκα μέσα στο σχολείο. Με το βλέμμα μου να περιπλανιέται παντού, κατάφερα και εντόπισα την Anna να κάθεται σε ένα παγκάκι και να ασχολείται με το κινητό της.

" Γεια σου Anna μου " την χαιρέτησα μόλις την πλησίασα.

" Γεια σου αγαπημένη μου " είπε με ένα χαμόγελο μόλις με είδε.

" Τι κάνεις?? " την ρώτησα και κάθισα δίπλα της.

" Καλά είμαι εσύ?? " με ρώτησε κι αυτή και γύρισε να με κοιτάει καλύτερα.

" Καλά μωρέ. " είπα και χαμογέλασα. Τώρα να της πω ότι έχει γίνει?? Αλλά είναι ενάντια των κανόνων. Αλλά είναι φίλη μου. Πρέπει να την εμπιστεύομαι. Σωστά?

" Έγινε κάτι? Σε βλέπω σκεπτική " είπε και με τα χέρια μου έκανα τα μαλλιά μου πίσω. Το χέρι της έπιασε το δεξί δικό μου και το έφερε κοντά της.

Γούρλωσε τα μάτια και με κοίταξε άγρια.

" Δεν το έκανες! Δε γίνεται να το έκανες " είπε και ακούμπησε το μαύρο βραχιόλι

" Τοm " διάβασε το όνομα που ήταν γραμμένο πάνω.

" Γιατί Clara γιατί? Σου είπα να μείνεις μακριά του " φώναξε και σηκώθηκε απότομα πάνω.

" Όπα Anna χαλάρωσε δεν έγινε κάτι " είπα και γέλασε ειρωνικά.

" Για την ώρα. Clara θα σε ε- " πήγε να πει αλλά μία φωνή την σταμάτησε.

" Anna έρχεσαι λίγο? " γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον Eric λίγα μέτρα πιο μακριά από εμάς. Η Anna κοκάλωσε μόλις τον είδε και νομίζω ξεροκατάπιε.

" Τι θες Eric? " ρώτησε ψύχραιμα η Anna και δάγκωσε το κάτω χείλος της.

" Δεν θα σε απασχολήσω πολύ " είπε ο Eric και έτεινε το χέρι του ώστε να το πιάσει η Anna.

Η Anna κοίταξε μία εμένα και μία τον Eric. Ξεφύσιξε και με κοίταξε

" Έρχομαι " είπε απλά και προχώρησε προς τον Eric.

Τι στο καλό?

Anna's pov

Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα. Όχι γαμώτο. Δεν πρέπει να χάσω τον έλεγχο μπροστά του. Ακόμα η επιρροή πάνω του υπάρχει.

Έσφιξε τον καρπό μου καθώς τον άρπαξε και με κόλλησε πάνω στον τοίχο δυνατά. Έβαλε το ένα του χέρι στο λαιμό μου και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου.

" Δε θα σου βγει σε καλό " γρύλισε μπροστά στα μούτρα μου και η καυτή ανάσα του χτύπησε πάνω στο πρόσωπο μου

...Mustn't...Where stories live. Discover now