" Παιδιά την άλλη εβδομάδα θα γράψουμε ένα επαναληπτικό τεστ... Για να δούμε επίσης αν η Clara έχει καταλάβει το μάθημα μας αρκετά " είπε ο καθηγητής της Φυσικής και όλοι κάνουν ένα απογοητευτικό επιφώνημα.
" Και πρέπει να την πληρώσουμε εμείς γράφοντας το " πετάγεται ο Liam και ο καθηγητής χαχανίζει
" Εσένα τι σε ενδιαφέρει. Γράφουμε δεν γράφουμε δεν πρόκειται να διαβάσεις " λέει ο καθηγητής και όλοι στην τάξη κάνουν 'οοο'
Ταπίδιι
" Δεν έχετε ιδέα πότε διαβάζω και πότε όχι " λέει ο Liam και εκείνη την ώρα χτυπάει το κουδούνι
" Όλα τα αποδεικνύουν οι βαθμοί νεαρέ μου " λέει ο καθηγητής
" Στα αρχίδια μου " λέει ο Liam και βγαίνει πρώτος από την τάξη
" Τόσο αγενής " λέω στην Anna καθώς βγαίνουμε έξω από την τάξη
" Θα τον συνηθίσεις " μου λέει και προχωράμε προς τα ντουλαπάκια μας
" Πάντα έτσι είναι εε? " την ρωτάω και γνέφει θετικά
" Δεν έχει ζήσει και την τέλεια ζωή. Οι γονείς του πέθαναν όταν ήταν ήδη σε μικρή ηλικία και μεγάλωσε με την γιαγιά του. Αλλά πριν 3 χρόνια πέθανε και αυτή " μου λέει και αναστενάζω καθώς ανοίγω το ντουλαπάκι μου και ετοιμάζω τα βιβλία της επόμενης ώρας.
" Αρκετά παιδιά δεν έχουν ζήσει καλή ζωή " λέω χαμηλόφωνα και με κοιτάζει περίεργα
" Γιατί το λες αυτό? " με ρωτάει και την κοιτάζω
" Ούτε εγώ έχω ζήσει καλή ζωή. Πριν δύο χρόνια..... Άσε θα σου πω άλλη στιγμή " της λέω καθώς βλέπω τον Tom με άλλα τρία αγόρια -συμπεριλαμβανομένα και τον Liam- να περνάνε εκείνη την στιγμή από το διάδρομο όπου βρισκόμασταν κι εμείς.
Μπορώ να νιώσω το βλέμμα του Tom να με καίει. Γυρίζω το βλέμμα μου και τα μάτια μας συναντιούνται. Μπορεί τα χαρακτηριστικά του να είναι σκληρά αλλά μέσα στα μάτια του μπορώ να διακρίνω την αγνή ψυχή του..
Παίρνω το βλέμμα μου από πάνω του και το ρίχνω στα βιβλία όπου κρατάω. Χωρίς να το καταλάβω με κάποιο περίεργο τρόπο τα βιβλία πέφτουν κάτω και τα αγόρια αρχίζουν να γελάνε καθώς προχωράνε. Ο Liam μου τα είχε ρίξει κάτω.
" Πολύ έξυπνο και αστείο " σχολιάζω σαρκαστικά και ο Liam γυρίζει και με κοιτάζει με ένα άγριο βλέμμα
" Ήταν αφού το είπα εγώ " λέει με ένα περήφανο ύφος
" Νομίζεις ότι είσαι τέλειος αλλά κάνεις λάθος " του λέω με ένα ειρωνικό υφάκι και αρχίζει να με πλησιάζει αλλά ο Tom τον σταματάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
...Mustn't...
Fiksi Remaja...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...