Κεφάλαιο 29

4.6K 458 20
                                    


" Clara? " γύρισα και τον κοίταξα.

" Τοm?? "  είπα έκπληκτη. 

" Τι κάνεις στο δωμάτιο μου βραδιάτικα?? " τον ρώτησα και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Κοίταξα το ρολόι στο κομοδίνο μου. Τρεις τα ξημερώματα. 

" Απλά μου έλειψες!! " είπε και με πλησίασε.

" Πας καλά?? Έχεις να με δεις μόνο κάτι ώρες " είπα χαχανίζοντας και έκανα ένα βήμα πίσω.

" Και? Δεν μπορώ να έχω το δικαίωμα να μου λείψεις?? " με ρώτησε και με πλησίασε επικίνδυνα πολύ. 

Μπορούσα να μυρίσω την μυρωδιά του ποτού από χιλιόμετρα.

" Είσαι μεθυσμένος?? " τον ρώτησα και τον ακούμπησα στο στήθος μιας και ήταν πολύ κοντά μου.

" Clara σε θέλω " είπε και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου.

" Tom είσαι μεθυσμένος.. " είπα ήρεμα και προσπαθούσα να τον απομακρύνω.

" Σε θέλω τόσο γαμημένα πολύ.. Δεν έχω πολύ χρόνο.. Θα με μισήσεις σε λίγο καιρό " είπε και τον κοίταξα στα μάτια.

" Τι εννοείς? Πως το ξέρεις? Γιατί να κάνω κάτι τέτοιο?? " έκανα πολλές ερωτήσεις και γέλασε.

" Θα με μισήσεις. Θα με μισήσεις " έλεγε και ξανά έλεγε. 

" Tom??"  φώναξα μόλις άρχισε να χάνετε μπροστά μου

" Tom!!! " ούρλιαξα μόλις εξαφανίστηκε από μπροστά μου


Άνοιξα απότομα τα μάτια μου.  Οι παλμοί μου είχαν ανέβει στα ύψη.

Όνειρο ήταν..

Ανασηκώθηκα στο κρεβάτι και προσπαθούσα να ηρεμήσω την ανάσα μου. Κοίτα την ώρα.

Τέσσερις παρά δέκα.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου. Κατέβηκα σιγά σιγά τα σκαλιά και προχώρησα ως την κουζίνα. 

Άνοιξα τα φώτα και ούρλιαξα με το θέαμα.

" Πας καλά?? Τρόμαξα!!! " είπα και έπιασα το μέτωπο μου αναστενάζοντας. 

" Τι κάνεις εδώ βραδιάτικα Olivia?? " ρώτησα την Olivia που βρισκόταν στο τραπέζι της κουζίνας και έτρωγε...... σοκολατόπιτα

" Εγώ ή εσύ?? " με ρώτησε μπουκωμένη και γέλασα.

" Ήρθα να πιω λίγο νερό. Γιατί δεν κοιμάσαι? " την ρώτησα και άρπαξα ένα κουτάλι από το συρτάρι και έκατσα σε μία καρέκλα.

...Mustn't...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora