" Μια νέα μέρα ξεκινά γυρνάω την πλάτη στα παλιά κοιτάω μπροστά και κάνω όνειρα. Κάνω μια καινούργια αρχή αλλάζω βλέψη και γραμμή κοιτάω μπροστά και κάνω όνειρα " ακούω μία φωνή να τραγουδάει μέσα στο αυτί μου και γυρίζω πλευρό.
" Τραγούδα χαμογέλα είναι η ζωή μια τρέλα σαν ένα πάρτι καλοκαιρινό. Τραγούδα χαμογέλα είναι η ζωή μια τρέλα το πάρτι που μου πήρε το μυαλό οοο οοο πάρτι καλοκαιρινό οοο οοο μου πήρε το μυαλό " ανοίγω απότομα τα μάτια μου και γυρίζω από την άλλη.
" Πρώτων, δεν είναι ακόμα καλοκαίρι, δεύτερον γιατί με ξυπνάτε με αυτό το συγκεκριμένο τραγούδι και τρίτον γιατί με ΞΥΠΝΑΤΕ?? " φώναξα στο τέλος στην Lousi και στην Rafaela που είναι ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου.
" Είναι ώρα να ξυπνήσεις.. Πρέπει να πάμε βόλτα.. Κάτσε δεν έχεις σχολείο?? " με ρώτησε η Lousi με το αθώο χαμόγελο της.
" Πφφφ... Σχολείο??? Όχι! " είπα χαρούμενα και σήκωσα τα φρύδια μου ενθουσιασμένη..
" Ωραία... Σήκω όμως θέλω να πάμε στο Λονδίνο να ψωνίσουμε, να φάμε, να κάνουμε οτιδήποτε κοριτσίστικο " τσίριξε ενθουσιασμένη η Lousi και της πέταξα ένα μαξιλάρι.
" Εντάξει. Εντάξει. ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΚΑΣΕ! Θα πάμε. Απλά άσε με να ξυπνήσω όπως θέλω " είπα και ξανά ξάπλωσα.
" Έλα ρε Clara!! " κλαψούρισε τώρα η Rafaela και ξεφύσιξα.
" ΚΑΛΑ!!! " είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
" Πηγαίνετε κάτω μέχρι να ετοιμαστώ " είπα και τα κορίτσια έφυγαν γρήγορα από το δωμάτιο μου.
Τι τραβάω ο άνθρωπος τέλος πάντων???
Πήγα στην τουαλέτα μου. Έκανα ένα γρήγορα ντους και βγήκα. Τύλιξα την πετσέτα γύρω μου. Έπλυνα τα δόντια μου και μετά χτένισα τα μαλλιά μου. Μπήκα στο δωμάτιο και πήγα μπροστά στην ντουλάπα.
Φόρεσα ένα μαύρο παντελόνι με σκίσιμο στα γόνατα, μία ελάχιστα μπλε κοντή μπλούζα με μανίκια 3/4 και τέλος τα άσπρα all star μου.
Πήρα το κινητό μου και βγήκα από το δωμάτιο. Είδα μία πόρτα δωματίου να ανοίγει και βγήκε έξω ο Luis. Φορούσε μόνο μία γκρι φόρμα αναδεικνύοντας το όμορφο και γυμνασμένο σώμα του. Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα. Χαμογέλασα στο θέαμα.
" Καλημέρα Luis " είπα και με κοίταξε.
" Καλημέρα Clara. " είπε και με πλησίασε.
" Πως κοιμήθηκες? Όλα καλά? " τον ρώτησα και χαμογέλασε.
" Ναι ναι όλα καλά, μην ανησυχείς. " είπε και σοβάρεψε. " Clara θέλω να μιλήσουμε. " είπε και αναστέναξα.
ESTÁS LEYENDO
...Mustn't...
Novela Juvenil...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...