Πρόστυχο!!
______________________________
" Γιατί γαμώτο γιατί? Τι θα κερδίσεις αν μείνω μακριά από κάθε αγόρι? Τι??? " τον ρώτησα έντονα.
" Εσένα! "
Τα χείλι του κόλλησαν πάνω στα δικά μου. Μπορούσα να γευτώ τη γεύση μέντας και λίγου τσιγάρου. Με κόλλησε πάνω στον τοίχο και με έπιασε από τη μέση. Τα χέρια μου τύλιξαν το λαιμό του και έπαιζαν με τα μαλλιά του.
Μαλακά και όμορφα μαλλιά!
Το σώμα του είχε κολλήσει πάνω στο δικό μου. Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα από την αδρεναλίνη και τον πόθο.
Το ήθελα. Τον θέλω.
Τα χείλι του ξέφυγαν από τα δικά μου και πήγαν στον λαιμό μου. Τα χέρια του έπιασαν τους γοφούς μου και τους πίεσε.
" Πήδα " είπε λαχανιασμένος και έκανα από που μου είπε.
Τύλιξα το πόδια μου γύρω από τη μέση του και τον κράτησα από τον λαιμό.
Φίλησε ξανά τα χείλι μου και κατευθύνθηκε προς το κρεβάτι. Η θερμοκρασία μέσα στο δωμάτιο είχε ανέβει στα ύψη ή εγώ ζεσταινόμουν???
Κάτι μέσα μου έλεγε να τον σταματήσω αλλά όχι.. Τον ήθελα τόσο πολύ.. Να με αγγίζει. Να με φιλάει.
Με ακούμπησε πάνω στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου. Με κοίταξε για λίγο στα μάτια καθώς και οι δύο θέλαμε να βρούμε την ανάσα μας.
Τα χείλι του ξανά άρχισαν να ταξιδεύουν πάνω στα δικά μου άγρια. Τα χέρια του έπιασαν την άκρη της μπλούζας και με μία κίνηση μου την έβγαλε αποκαλύπτοντας το μπούστο μου.
Ένιωσα για λίγο να κοκκινίζω και μου χαμογέλασε.
Τα χείλι του άρχισαν να αφήνουν υγρά φιλιά στον λαιμό μου, στο στέρνο μου, στην κοιλιά μου. Έκλεισα τα μάτια μου και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
Γαμώτο γιατί να είναι τόσο καταραμένα τέλειος??
Κατέβηκε ως το παντελόνι μου. Η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα. Γαμώτο!
Ξεκούμπωσε το τζιν και το τράβηξε απαλά προς τα κάτω ώστε να βγει. Το πέταξε κάτω και μετά τα μάτια του ταξίδεψαν σε όλο μου το σώμα. Τα μάτια του κλειδώθηκαν με τα δικά μου και πήρα μία βαθιά ανάσα.
Ήρθε κοντά μου και με ξανά φίλησε. Με τα χέρια μου τράβηξα την μπλούζα του και την έβγαλα. Μπροστά μου αποκαλύφθηκαν οι σέξυ και καλογραμμένοι κοιλιακοί του. Έβαλα το χέρι μου πάνω στο στήθος του και το προχώρησα ως τους κοιλιακούς τους. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου καθώς τον κοιτούσα.
KAMU SEDANG MEMBACA
...Mustn't...
Fiksi Remaja...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...