Μπήκα στην αγκαλιά του και αναστέναξα. Ένιωσα το μπερδεμένο βλέμμα του πάνω μου.
" Τι έγινε μωρό μου? " με ρώτησε και άρχισε να παίζει με τα μαλλιά μου.
" Τα βρήκαμε " ψέλλισα και χαχάνισε.
" Χαίρομαι. Πως ήταν? " ρώτησε και τον κοίταξα. Σηκώθηκα και τον κοίταξα ευθεία στα μάτια
" Απαίσια. Σε μία χάλια κατάσταση. Δεν ήταν ο Luis που ήξερα. " είπα και ανασήκωσε το φρύδι του.
" Τι εννοείς? " με ρώτησε και έσκυψα το κεφάλι μου.
" Τον κατέστρεψα. Άρχισε το κάπνισμα. Έπινε. Χαρακωνόταν γαμώτο " είπα και έμεινε λίγο σιωπηλός.
Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και με αγκάλιασε.
" Όλα τελείωσαν τώρα εντάξει? Όλα τέλος " ψέλλισε και αναστέναξα.
" Κάποια γεγονότα στη ζωή σου δεν έπρεπε να έχουν γίνει. Αλλά έγιναν. Ξέρεις γιατί? Για να σου διδάξουν το νόημα της ζωής. Να γίνεις πιο δυνατή " είπε και χαμογέλασα.
" Ναι αλλά πόνεσα. Πόνεσα πολύ " ψιθύρισα και χάιδεψε το μάγουλο μου.
" Πόνεσες. Η ζωή σε έκανε να πονάς για να γίνεις πιο δυνατή. Και έγινες Clara. Και θα συνεχίσεις να είσαι. Είμαι σίγουρος για σένα " είπε και τον κοίταξα.
" Αν δεν είχα και σένα βρε Tom.. Σε αγαπώ " είπα και ένωσα τα χείλι μας.
" Clara λυπάμαι που μπήκες στο στοίχημα. Αν μπορούσα θα σε έβγαζα. Έπρεπε να προσπαθήσω πιο πολύ ώστε να μην περάσεις όσα πέρασες. " είπε και αναστέναξα.
" Μπορείς να μου πεις γιατί αυτό το στοίχημα? Τι θα κερδίζατε? " τον ρώτησα και με κοίταξε. Με έβαλε στην αγκαλιά του και αναστέναξε.
" Αυτό το έκανα τα αγόρια θα μαγκιά. Να δείξουν ότι μπορούσαν να πηδήξουν όποια θέλουν. Το " έπαθλο " όπως το έλεγαν, ήταν 1.000 ευρώ. Δεν ήθελα να συμμετέχω. Αλλά με έβαλε με το ζόρι ο μαλάκας ο Ryan. " είπε και τον κοίταξα περίεργα.
" Ο Ryan? " τον ρώτησα έκπληκτη και χαχάνισε.
" Ναι μωρό μου ο Ryan. Σου την έπεφτε. Σε ήθελε αυτός αλλά φυσικά δε τον άφησα. Με αυτός είχα και έχω τεράστια κόντρα. " είπε και τον κοίταξα.
" Μάλιστα " είπα απλά. Δεν ήξερα τι άλλο να πω.
" Είμαστε καλά τώρα όμως, εντάξει? Όλα τελείωσαν και μπορούμε να συνεχίσουμε τη ζωή μας " είπε και έκλεισα για λίγο τα μάτια μου.
ESTÁS LEYENDO
...Mustn't...
Novela Juvenil...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...