Κεφάλαιο 22

4.8K 453 27
                                    


" Tom φύγε " είπα απότομα χωρίς να τον κοιτάξω.

" Εμείς θα τα πούμε μετά μικρή " τον άκουσα να λέει και ο Luis απομάκρυνε τα χέρια μου από πάνω του.

" Τόλμα να την ξανά αγγίξεις θα σε κάνω ένα με το χώμα " είπε άγρια ο Luis και τον πλησίασε.

" Βρε βρε ο φλώρος που γουστάρει την Clara " είπε ειρωνικά ο Tom και ο Luis του έδωσε απευθείας μία μπουνιά.

" Luis!! " φώναξα και πήγα να μπω μπροστά του αλλά ο Tom αμέσως έπεσε πάνω του.

Και μπλα μπλα μπλα..

Τι μπλα μπλα μπλα μαρή εδώ παίζουν ξύλο

Σε όλες τις ιστορίες γιατί πρέπει να παίζουν ξύλο?? Σκεφτείτε την κοπέλα που πρέπει να τους χωρίσει.

Μαρή συγκεντρώσου και σοβαρέψου 

Οκέυ επιστρέφω

.............

.............

.............

.............

.............

ΣΎΝΤΟΜΑ ΌΜΩΣ

Εντάξει εντάξει.. 

--

" Παιδιά σταματήστε. Βοήθεια κάποιος!! " φώναζα και προσπαθούσα να κάνω τα πάντα για να σταματήσουν. Αλλά ξεροκέφαλα γουρούνια.

Αχχχχ αγόρια!!! 

Άντρες

Αυτό!

" Tom!! Luis! Σας παρακαλώ!! " φώναξα και είχα βουρκώσει γαμώτο... Τραβούσα την μπλούζα του Tom να ξεκολλήσει πάνω από τον Luis.!

Θεέ μου θα τον σκοτώσει.!! 

" Θα τον σκοτώσεις..!! TOM!! " ούρλιαξα κλαίγοντας  -δυστυχώς- και αυτομάτως σταμάτησε. Ανασαίνοντας βαριά σταμάτησε και με κοίταξε. Τον έσπρωξα πάνω από τον Luis και έκατσα στο έδαφος.

" Luis. Μίλα μου!! " είπα κλαίγοντας και του έπιασα απαλά το κεφάλι.

" Είμαι καλά μικρή " είπε και προσπάθησε να σηκωθεί αλλά βόγκηξε και ξανά έκατσε. Γύρισα το βλέμμα μου και τον κοίταξα. Καθόταν όρθιος με ένα κενό βλέμμα.

" Σε μισώ " ψέλλισα κοιτάζοντας στα μάτια.

" Κι όμως δεν το κάνεις " είπε και γέλασα ειρωνικά. 

" Δεν θέλω να σε ξέρω. Δεν θέλω να σε ξανά δω. Μακάρι να μη σε γνώριζα ποτέ " ξεστόμισα με πίκρα και προσεκτικά σήκωσα τον Luis από το έδαφος.

...Mustn't...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora