Ήμουν μικρή και αθώα. Πόσο μάλλον χαζή.. Τι έκανα? Γιατί έμπλεξα. Γιατί.... Αγάπησα...
Αφού Δεν Έπρεπε...
•" Ήρθα και τώρα τι? " τον ρώτησα καθώς μπήκα στο δωμάτιο του.
" Είναι κακό που ήθελα να έρθεις? Χρειαζόμουν παρέα " είπε με αυτό το όμορφο χαμόγελο.
" Χμ.. Οι φίλοι σου? " ρώτησα λίγο με ειρωνικό τόνο.
" Διακρίνω μια ειρωνεία και ίσως μία αντιπάθεια? " με ρώτησε και σήκωσε το φρύδι του.
" Όχι καλέ μου " είπα και χαχάνισε.
" Έλα εδώ μικρή " είπε και έδειχνε στο κρεβάτι δίπλα του.
Διστακτικά πλησίασα. Έκατσα εκεί που μου έδειξε και χαμογέλασε
" Είσαι μπερδεμένη σωστά? " με ρώτησε και γέλασα ειρωνικά.
" Δεν φαίνεται καθόλου " είπα και χαχάνισε.
" Δεν χρειάζεται ούτε να ρωτάς άλλους, ούτε να ξέρεις πολλά " είπε και μου χάιδεψε απαλά το μάγουλο μου.
" Με εμπιστεύεσαι μικρή μου? " συνέχισε και τον κοίταξα στα μάτια.
" Απολύτως! " είπα ειλικρινά και χαμογέλασε.
" Είσαι τόσο όμορφη " ψέλλισε κοντά στο αυτί μου και δάγκωσε το λοβό του αυτιού μου.
Δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
" Μου το λένε συχνά " είπα και με κοίταξε.
" Αγόρια? " με ρώτησε και χαμογέλασα.
" Ίσως! " είπα και έβαλε τα χέρια του στη μέση μου.
" Ας λένε ότι θέλουν. Αλλά δεν θα σου κάνουν όσα θέλουν " είπε και με ξάπλωσε απότομα πίσω.
" Αλήθεια?? Και γιατί αυτό?? " τον ρώτησα και ανέβηκε πάνω μου.
" Επειδή το λέω εγώ " ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου.
" Και ποιος ακούει εσένα? Εγώ μπορεί να θέλω να μου κάνει κάποιος άλλος ότι θέλει " είπα με ένα χαμόγελο και το βλέμμα του σοβάρεψε.
" Clara! Σοβαρέψου. Μην ξεχνάς τους κανόνες " είπε αυστηρά και κατσούφιασα.
" Είναι πολύ άδικο.." είπα και αμέσως ένωσε τα χείλη μας.
Ω.
Ένα φιλί. Ένα όμορφο γλυκό φιλί. Κάθε φορά το ίδιο. Η γεύση του δεν ξεχνιέται. Με κάνει να χάνομαι. Το σώμα μου να ανατριχιάζει, τα πόδια μου να παραλύουν και η καρδιά μου χτυπάει τόσο γρήγορα, που πάντα νομίζω ότι θα βγει απ' έξω.
KAMU SEDANG MEMBACA
...Mustn't...
Fiksi Remaja...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...