Άλλο ένα πρωινό ξημέρωσε με εμένα να βαριέμαι να πάω σε αυτό το σιχαμερό σχολείο. Σηκώθηκα με κόπο από το κρεβάτι και άνοιξα την ντουλάπα μου, ώστε να βρω ένα συνολάκι από ρούχα για να φορέσω.
Αποφάσισα να φορέσω ένα μπλε τζιν παντελόνι με σκίσιμο στα γόνατα και μία ελάχιστα κοντή, κοντομάνικη μπλούζα μαζί με τα super star.
Πήγα στο μπάνιο και έκανα ότι κάνω πάντα. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου. Έβαλα την κρέμα που βάζω πάντα και χτένισα τα μαλλιά μου, αφήνοντας τα στο τέλος ελεύθερα.
Κατέβηκα από το δωμάτιο και μόλις πήγα κάτω τους είδα όλους να μαζεύονται εκείνη την ώρα στην τραπεζαρία για πρωινό.
" Καλημέρα σας " είπα και κάθισα στην συνηθισμένη μου πλέον θέση.
" Καλημέρα " μου είπε ο πατέρας μου, η Lousi και τα κορίτσια. Ο Tom τώρα κατέβαινε τις σκάλες και ήρθε με ένα χαμόγελο στα χείλι.. Ουάου!!! Πρώτη φορά τον βλέπω να χαμογελάει.
" Καλημέρα σας " είπε με ενθουσιασμό και κάθισε στη θέση του.
" Κάποιος έχει ορεξούλες " είπε η Olivia και η μητέρα τους χαχάνισε
" Μπαμπά... " είπα καθώς έκανα μία παύση και ήπια λίγο από το χυμό μου
" Τι είναι γλυκιά μου?? " με ρώτησε και ένιωθα όλα τα βλέμματα πάνω μου.
" Εμ να... Σκέφτομαι το σαββατοκύριακο να πάω Ισπανία " είπα απλά και με κοίταξε.
" Χμ... Καλή ιδέα " είπε ο μπαμπάς μου και αμέσως χαμογέλασα.
" Τι λες?? Πότε θα πάει και πότε θα γυρίσει? Μία μέρα στην Ισπανία??? Πότε θα διαβάσει ??? " πετάγεται ο Tom και τον κοιτάω άφωνη. Από πότε τον ενδιαφέρει τι κάνω εγώ.
" Τώρα που το λες Tom δεν έχεις άδικο.. Clara άσε θα πας άλλη μέρα " μου είπε ο πατέρας μου και τον αγριοκοίταξα.
" Όχι μπαμπά θα πάω " του είπα απότομα και μου έριξε ένα αυστηρό βλέμμα.
" Ο Tom έχει δίκιο. Δεν θα προλάβεις καν να διαβάσεις για το σχολείο και δεν χρειάζεται να πας αδιάβαστη. Θα πας άλλη μέρα. Όταν θα έχεις περισσότερο περιθώριο ημερών " μου είπε και κοίταξα άγρια τον Tom.
" Έλα ρε μπαμπά. Σήμερα είναι Πέμπτη. Θα κάνω τα μαθήματα για αύριο και για την Δευτέρα και θα έχω χρόνο να πάω Ισπανία " είπα έχοντας μία ελπίδα να με αφήσει
" Είπα όχι " επέμεινε ο μπαμπάς μου
" Έλα βρε John αν θέλει άσε την να πάει " μπλέχτηκε στην κουβέντα και η Lisa.
VOUS LISEZ
...Mustn't...
Roman pour Adolescents...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...