Κεφάλαιο 70

4.7K 416 110
                                    

5 χρόνια μετά

" Να ζήσεις David και χρόνια πολλά, μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά, παντού να σκορπίσεις της γνώσεις το φως και όλοι να λένε να ένας σοφός "  τραγουδήσαμε όλοι. Ο μικρός φύσηξε δυνατά και έσβησε τα κεράκια.

" Χρόνια πολλά! " φωνάξαμε όλοι και η Lisa μαζί με τον πατέρα μου τον αγκάλιασαν.

" Ο γλυκός μου " είπε η Victoria και χαμογέλασα. 

Αφού τον χαιρέτησαν όλοι τον πλησίασα κι εγώ.

" Χρόνια πολλά μικρέ μου " είπα και ανακάτεψα τα μαλλιά του. 

" Ευχαριστώ! " είπε και χαμογέλασε. Τα μικρά λευκά δοντάκια του έκανα την εμφάνιση τους και τον αγκάλιασα.

" Ορίστε το δώρο σου " είπα και του έδωσα ένα μεσαίο μέγεθος κουτί.

" Οοο! " έκανε έκπληκτος και χαμογέλασε.

" Να το ανοίξεις όταν θα είσαι μόνος σου " τον συμβούλεψα και κούνησε το κεφαλάκι του θετικά. 

Σηκώθηκα ξανά όρθια μιας και είχα σκύψει για να φτάσω στο ύψος του. 

Ο Oliver με πλησίασε με ένα χαμόγελο.

" Σου έφερα ένα ποτό " είπε και μου έδωσε ένα ποτήρι με ουίσκι.

" Ευχαριστώ γλυκέ μου " είπα και ήπια μία μικρή γουλιά. 

" Ο Tom δε θα έρθει? " με ρώτησε και ανατρίχιασα μόλις ανέφερε το όνομα του.

" Όταν μίλησα μαζί του στο τηλέφωνο, ήταν στο δρόμο ερχόταν από το αεροδρόμιο " είπα και χαμογέλασε.

" Clara έλα εδώ " φώναξε μπουκωμένος με γαριδάκια ο Hugo από την κουζίνα και στριφογύρισα τα μάτια μου. 

Περπάτησα προς το μέρος του και τον κοίταξα προσπαθώντας να μη γελάσω.

" Τι είναι Hugo? " τον ρώτησα και μου έκανε νόημα να κοιτάξω τον Luis ο οποίος είχε ανέβει πάνω στον πάγκο της κουζίνας. 

" Τι κάνεις παιδάκι μου εκεί πάνω?? " φώναξα γελώντας και χαμογέλασε.

" Σώζω τη ζωή των μικρών παιδιών. Ο Hugo θέλει να φάει όλα τα γαριδάκια. Καταλαβαίνεις τι γίνεται? " είπε και ο Hugo τον κοίταξε άγρια.

" Παιχνιδιαρίζεται ακόμα?? Hugo έφτασες 23 χρονών και εσύ Luis 24. Πότε θα ωριμάσετε?? " ρώτησα τάχα αυστηρά και ο Luis γέλασε.

" Είπε η ώριμη. Που χθες τσακωνόταν με τον Simon για το αν θα πετάξει τις κούκλες που είχε από το δημοτικό ή όχι " είπε και τον κοίταξα με μισό μάτι.

...Mustn't...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora