Κεφάλαιο 46

4.2K 418 64
                                    


" Θα με απαγάγεις? "

" Όχι! "

" Θα με σκοτώσεις? " 

" Όχι! "

" Θα με πετάξεις στην στενή? " 

" Όχι! "

" Θα με βιάσεις? " 

" Δεν λέγεται βιασμός μωρό μου όταν το θέλουμε και οι δύο " είπε και μου έκλεισε το μάτι. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και στριφογύρισα τα μάτια μου.

" Τότε τι θα μου κάνεις?? " τον ρώτησα και χαμογέλασε δολοφονικά.

" Θα σε στραγγαλίσω! " είπε και χαμογέλασα.

" Θα με σκοτώσεις καλά είπα " είπα απλά και γέλασε.

" Αλήθεια που πάμε βρε Tom?? " τον ρώτησα και χαχάνισε. Έπιασε το χέρι μου και άρχισε να περπατάει ποιο γρήγορα.

" Πολύ χαμογελάς και φοβάμαι " είπα και ξανά γέλασε. 

" Ορίστε φτάσαμε μικρή μου " είπε και - το προσέξατε το μικρή μου έτσι? Κι εγώ - φτάσαμε σε ένα πάρκο. Όμορφο και ήσυχο πάρκο. Καλά πρωινιάτικα έτσι θα ήταν αλλά τέλος πάντων.

" Tom είμαστε σε ένα πάρκο " είπα και χαμογέλασε.

" Το ξέρω. Ίσως εδώ βρούμε λίγο την ησυχία μας " είπε και με τράβηξε ως το γρασίδι. Κάθισε κάνω από ένα δέντρο και με κοίταξε.

" Κάτσε παιδί μου " είπε και έκατσα λίγο διστακτικά.

" Είσαι καλά? " τον ρώτησα και χαμογέλασε.

" Γιατί να μην είμαι καλά? " με ρώτησε και με έβαλε  να ξαπλώσω στα πόδια του.

" Ξέρεις την πρώτη ώρα ήσουν ψυχρός και γενικά κάπως. Τώρα είσαι χαμογελαστός " είπα και έπιασε με τα δάχτυλα του τα μαλλιά μου

" Έτσι είμαι. Αλλάζω γρήγορα διάθεση " είπε και χαχάνισα.

" Το ξέρω. " είπα και μου χαμογέλασε. Έσκυψε κοντά μου και με φίλησε πεταχτά στα χείλι.

" Είσαι δικιά μου μόνο " ψιθύρισε και χαμογέλασα.

" Κι εσύ δικός μου λοιπόν " ανέφερα και ξάπλωσε πίσω. Σηκώθηκα από τα πόδια του και ανέβηκα πάνω στην κοιλιά του έχοντας τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από την μέση του.

" Τι κάνεις?? " με ρώτησε μόλις με είδε.

" Να σου αποκαλύψω κάτι?? " τον ρώτησα και έσκυψα λίγο κοντά του. 

Έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και έγνεψε θετικά.

Πήγα κοντά στο αυτί του και χαμογέλασα.

...Mustn't...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora