" Πες μου " είπα χαμογελώντας μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο του Tom.
O Tom με πλησίασε δαγκώνωντας το κάτω χείλος του. Ήρθε κοντά μου, έβαλε τα χέρια του στη μέση μου και με κόλλησε πάνω του.
" Clara, δεν αντέχω άλλο. Σε θέλω δικιά μου. Θέλω να σε φιλάω κάθε μέρα. Θέλω να είσαι μαζί μου. Σε θέλω " είπε και χαχάνισα.
" Κόψε Tom και πες σοβαρά τι θες " είπα και χάιδεψε απαλά το μάγουλο μου.
" Μωρο μου, σοβαρά μιλάω. Θέλω να τα ξεχάσουμε όλα και να είμαστε μαζί " είπε και τον κοιτούσαν σαστισμενη.
" Τι? " αναφώνησα άφωνη. Έσκυψε μπροστά μου και με τη γλώσσα του έγλυψε τα χείλι μου.
" Σε έχω ερωτευτεί " είπε και ένωσε τα χείλι μας.
Για πείτε! Ονειρεύομαι???
Όχι εε?
Τότε θα λιποθυμήσω??
Κάτσε..
Είπε αυτό που άκουσα?
ΜΕ ΈΧΕΙ ΕΡΩΤΕΥΤΕΊ????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ?? ΘΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ...
" Clara? " με έβγαλε από τις σκέψεις μου ο Tom.
" Μ-με έχεις ε-ερωτευτεί?? " τραύλισα και γέλασε.
" Ναι. Από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Ορίστε το παραδέχτηκα. " είπε και πριν προλάβω να απαντήσω ένωσε τα χείλι μας.
Με κόλλησε στον τοίχο και έβαλε τα χέρια του στη μέση μου. Πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και αναστέναξα μέσα στο φιλί. Πέρασε την γλώσσα μέσα στο στόμα μου με αποτέλεσμα να βαθύνει το φιλί μας. Με το ένα του χέρι έπιασε το πόδι μου. Εγώ το σήκωσα και το πέρασα γύρω από τη μέση του.
Σταμάτησε το φιλί μας και ένωσε τα μέτωπα μας ενώ χάιδευε το μπούτι μου.
Άφησε ένα φιλί στο λαιμό μου και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
" Όταν φιλάς μία γυναίκα στο λαιμό.... Την γδύνεις χωρίς καν να της βγάλεις τα ρούχα " ψιθύρισε στο αυτί μου και ανατρίχιασα.
" Τότε φίλα με " ψέλλισα και χαμογέλασε.
Έγυρε το κεφάλι του και έγλυψε τα χείλι του. Πλησίασε τον λαιμό μου και άρχισε να με φιλάει λίγο κάτω από το αυτί του. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου καθώς αυτός πιπιλούσε τον λαιμό μου. Αναστέναξα και χωρίς να σταματήσει αυτό που έκανε κατέβασε κάτω το πόδι μου, που ήταν περασμένο γύρω από τη μέση του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
...Mustn't...
Ficção Adolescente...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...