" Αχχ τα πόδια μου! " είπα κουρασμένη μόλις μπήκα στο σπίτι και έβγαλα τις γόβες μου.
" Άσε και τα δικά μου " είπε η Rafaela και σωριάστηκε στον καναπέ.
" Πω πω ρε αγόρια τι ζεμπεκιές ρίξατε! Μπράβος σας! " είπε η Lousi και έκατσε σε μία πολυθρόνα.
" Είναι να έχεις το ταλέντο " είπε ο Hugo και χαχάνισα καθώς έτριψα τους αστραγάλους μου.
" Luis δεν ξανά χορεύω μαζί σου. Με ξενύχιασες! " φώναξα και γέλασε ειρωνικά.
" Ναι κάνε παράπονα κιόλας. Έβγαλα 3 κάλους για χάρη σου. " είπε και τα κορίτσια γέλασαν.
" Άσε μας ρε! " είπα και σηκώθηκα όρθια.
" Τώρα σοβαρά οι δικοί μας θα μείνουν σε ξενοδοχείο? " ρώτησε η Olivia που ήρθε από την κουζίνα ντυμένη με τις πιτζάμες της. Αχχ πιτζαμούλες μου!!
" Εεεε ναι. Νιόπαντροι είναι! Έχουν πολλά να κάνουν μόνοι τους " είπε ο Thomas πονηρά και χαχάνισα.
" Ευτυχώς δεν θέλω να ακούω " είπε αηδιασμένη η Olivia και ανέβηκε πάνω.
" Καλά εγώ πάω για ύπνο. Είμαι πτώμα " είπε η Rafaela και σηκώθηκε.
" Θες βοήθεια με το φόρεμα? " ρώτησε πονηρά ο Thomas και η Lousi στριφογύρισε τα μάτια της.
" Αμέ! " είπε αυτή πονηρά και ανέβηκαν πάνω γελώντας.
" Όχου θα έχουμε αυτούς? " είπε ο Hugo πειραγμένος.
" Έχουμε πολύ καλή ηχομόνωση μην ανησυχείς " είπε ο Tom και με κοίταξε πονηρά.
" Τώρα ησυχάσαμε! " είπε η Lousi και σηκώθηκε.
" Πάω κι εγώ. Τα λέμε σε κανά 12ώρο " είπα και άρχισα να ανεβαίνω πάνω. Μπήκα στο δωμάτιο μου και πέταξα το πάτωμα τις γόβες.
Πήγα να βγάλω το φόρεμα αλλά η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε. Γύρισα και είδα τον Tom.
" Έι τι κάνεις εδώ? " τον ρώτησα και νομίζω, αν είδα καλά κλείδωσε την πόρτα?
" Είπα μήπως θέλεις κι εσύ βοήθεια με αυτό το φόρεμα " είπε και με πλησίασε με ένα πονηρό χαμόγελο.
" Χμ! Θα με βοηθήσεις λίγο ?? " τον ρώτησα κι εγώ πονηρά και του γύρισα πλάτη.
" Μόνο λίγο! " είπε και έβαλε τα χέρια του στους ώμους μου.
Τα χέρια του έπιασαν το φερμουάρ του φορέματος και άρχισε να το κατεβάζει αργά αφήνοντας φιλιά στο λαιμό μου. Έβγαλε τις τιράντες από τα χέρια μου και στο τέλος έριξε το φόρεμα κάτω με αποτέλεσμα να μείνω μπροστά του μόνο με τα εσώρουχα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
...Mustn't...
Подростковая литература...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...