Άνοιξα τα μάτια μου απότομα μόλις άκουσα κάτι να σπάει. Κοίταξα το ρολόι δίπλα στο κομοδίνο.
12.05
Κοίταξα δίπλα μου και.... Άωω!
Μία γυμνή-γυμνασμένη πλάτη είναι δίπλα μου. Χαμογέλασα στην ανάμνηση των χθεσινών γεγονότων και με τα δάχτυλα μου άρχισα να χαϊδεύω απαλά την πλάτη του.
Τόσο όμορφος! Τόσο καυτός! Τόσο έμπειρος! Τόσο ερωτευμένη μαζί του!
" Μη με κοιτάς άλλο έτσι. Θα κάψεις την πλάτη μου " τον άκουσα να λέει με την βραχνή σέξυ φωνή του. Γύρισε το κεφάλι του και με κοίταξε.
" Εμ.. Εγώ δεν σε κοιτούσα.. Εμ απλά.. " είπα διστακτικά και γέλασε.
" Καλημέρα " είπε και γύρισε ολόκληρος.
" Καλημέρα αγάπη μου " είπα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί στα χείλι.
Χαμογέλασε και γρήγορα σηκώθηκε όρθιος. Φόρεσε το μποξεράκι του και μετά το παντελόνι του.
" Που πας? " τον ρώτησα και τύλιξα καλύτερα το σεντόνι γύρω μου.
" Θες να μας βρουν εδώ κι έτσι ? " ρώτησε ειρωνικά και κατέβασα το κεφάλι μου κουνώντας το αρνητικά. Μα γιατί είναι έτσι τώρα?
" Τα λέμε μετά." είπε αδιάφορα και βγήκε γρήγορα από το δωμάτιο χωρίς να με αφήσει να απαντήσω.
Τι έγινε τώρα?
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στην τουαλέτα. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και ναι. Τέλεια. Πως θα καλύψω αυτή την πιπιλιά?
Έκανα ένα γρήγορα ντους και έκανα την καθημερινή ρουτίνα μου. Φόρεσα απλά ρούχα και κάλυψα όπως-όπως την πιπιλιά. Βγήκα από το δωμάτιο και κατέβηκα κάτω.
" Είναι εντάξει το χέρι σας? " άκουσα να λέει η Lousi και μπήκα στην κουζίνα. Εκεί είδα την Sara μαζί με τα κορίτσια να της δένουν το χέρι με μία γάζα.
" Sara? Τι έπαθες? " ρώτησα ανήσυχα και χαμογέλασε.
" Τίποτα γλυκιά μου. Απλά έσπασα ένα πιάτο η χαζή. Πήγα να μαζέψω τα γυαλιά και κόπηκα " είπε και αναστέναξα.
" Όλα καλά τώρα? " την ρώτησα και έγνεψε θετικά
" Clara φεύγουμε σήμερα " είπε η Rafaela και γούρλωσα τα μάτια μου.
Γαμώτο! Το είχα ξεχάσει!
" Ααα ναι " είπα απογοητευμένη και πήγα στο σαλόνι
" Έλα μη σε πιάσουν τα κλάματα τώρα. Τα έχουμε πει " είπε η Lousi και με αγκάλιασε από πίσω.
YOU ARE READING
...Mustn't...
Teen Fiction...Δεν έπρεπε είπαν... ...Αλλά, από πότε ακολουθούμε πάντα τους κανόνες?...