Κεφάλαιο 36

4.8K 431 43
                                    

Εγώ σιγά-σιγά έσπαγα και κανείς τους δεν το πρόσεξε!

***

Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και αμέσως ένιωσα τον φρικτό πονοκέφαλο. Εξέτασα το δωμάτιο γύρω μου. Δεν είμαι σπίτι μου. Δεν είμαι καν στο δωμάτιο μου. Ξεροκατάπια και κοίταξα κάτω από τα σκεπάσματα. Φορούσα μόνο τα εσώρουχα. Κοίταξα δίπλα μου. Δεν ήταν κανείς.

Γαμώτο που είμαι???

Τι έκανα? 

Πφ τι πονοκέφαλος είναι αυτός? Μα πόσο ήπια χθες? 

Έψαχνα για ώρα. Κοίταξα το κομοδίνο δίπλα μου και βρήκα και ένα ρολόι αλλά και μία κορνίζα. Την έπιασα στα χέρια μου. Ήταν ο Tom. Αυτό σημαίνει ότι είμαι στο δωμάτιο του Tom. Αλλά όχι στο σπίτι μας. 

Κοίταξα την ώρα. 

11:26

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και στο πάτωμα βρήκα τις γόβες μου και το φόρεμα μου. Φόρεσα το φόρεμα αλλά δεν έβαλα τις γόβες, απλά τις κράτησα στο χέρι μου. Σίγουρα τα μαλλιά μου και το πρόσωπο μου θα είναι σε απαίσια κατάσταση. Έψαξα όλο το δωμάτιο και στο πάτωμα ευτυχώς βρήκα το τσαντάκι μου. 

Άνοιξα σιγά-σιγά τη πόρτα και βγήκα από το δωμάτιο.

Ααα είμαι στο σπίτι της συμμορίας μας. Ένα βάρος έφυγε από πάνω μου. Προχώρησα αθόρυβα στον διάδρομο. 

" Δε το πιστεύω! Εμείς δηλαδή χθες το κάναμε? Κανονικά?? " άκουσα μία φωνή να φωνάζει από την πόρτα που προσπέρασα. Στάθηκα εκεί που ήμουν και γύρισα αργά ώστε να δω από πια πόρτα έρχεται η φωνή.

" Λογικά ναι " είπε το αγόρι. Οι φωνές ακούγονταν από το δωμάτιο του Paul. 

" Όχι ρε γαμώτο. Δε το πιστεύω " αυτή η φωνή νομίζω ήταν της Elizabeth.

Κούνησα το κεφάλι μου και προχώρησα. Τι στο καλό έκανα χθες? Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι πήγαμε στο κλαμπ και χόρευα με τα κορίτσια. Μετά δεν θυμάμαι. 

Ακούμπησα το πόμολο της πόρτα και αργά την άνοιξα. Το βλέμμα μου έπεσε σε τρία αγόρια που καθόντουσαν στους καναπέδες.

Ο Ryan, o Eric και ο Tom.

Ξεροκατάπια και πήρα μία βαθιά ανάσα.

" Ήταν τύφλα σου λέω. Μου ζήτησε να της κάνω έρωτα αλλά κρατήθηκα " είπε ο Tom Και γούρλωσα τα μάτια μου.

Αυτό τώρα το είπε για μένα?

ΤΙ ΈΚΑΝΑ ΛΈΕΙ???

ΤΙ ΖΉΤΗΣΑ??

...Mustn't...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon