"HADİ KALK AYAĞA....
DEVAM ET YOLUNA,
DAHA SAĞLAM ADIMLARLA....(NUR YAKUT)
-Maya hadi canım in aşağıya bak kuzu sıkılmaya başladı.
diyen elifin sesiyle aynadan son defa kendime baktım;
evet ya çok tatlıyım yine. Aşağıya indiğim gibi sıkılmış bir şekilde beni bekleyen elif ve kuzey görüş alanıma girdi.
Canlarım ya ne kadar tatlılar hemen unutmadan tanıtayım bu iki tatlı şahsı; elif benim ev arkadaşım ve üniversite de aynı bölümü okuyoruz. benim ev arkadaşı aradığımı öğrenince benimle beraber kalmak istediğini dile getirmişti tabi bende seve seve kabul etmiştim.
Manyak ve deli dolu olmasını göz ardı edersek baya iyi kızdır.
Neyse gelelim benim yakuşuklu prensime yani kuzeye.
Kuzey benim 5 yıllık arkadaşım olmayan kardeşim ve abim, ve bizim yetenekli fotoğrafçımız. Deli dolu hayatı yaşamayı seven biri olmasına rağmen ben ve Elif'e abilik yapmaktan asla geri kalmıyor.
Gelelim bana ben maya istanbul üniversitesi 3.sınıf mimarlık öğrencisiyim. Anne babamı 5 yaşında trafik kazasında kaybedince tek yakınım olan teyzem beni büyüttü.Liseyi bitirdiğim vakit asıl zor zamanların şimdi başladığını anlamam kısa sürmemişti üniversitede iyi bir bölüm tutturmak tabiki baya zorlu bir işti.
Büyük çabaların sonucunda istediğim bölümü kazanıp hayallerime bir adım olsun yaklaşmıştım.
Üniversitenin ilk yılında tek yakınım olan teyzemi de kaybetmiştim. Baya zor zamanlar geçirmiştim. Bu zor zamanlarda en büyük destekçim elif ve kuzeydi. Onlar olmasa herhalde zor toparlanırdım iyiki varlardı.-Lan kızım dünya ya dön diyen kuzeyin sesiyle kendime geldim.
- Pardon dalmışım çok bekletmedim inşallah sizi?
- yok canım az daha geç gelsen kök salıcaktık diyen Elif'e dil çıkarıp kuzeyin koluna girip kapıya doğru yönlendirdim.
Dışarda bizi bekleyen son model BMW ile yüzüme koca bir sırıtma yerleştirdim. Ben bu arabayı seviyorum yaa- Arabaya bakmak yerine binsen daha iyi olacak güzelim
-Tamam ya bi arabayla aşk yaşattırmadın kuzey.
Bazen gerçekten çok gıcık biri oluyordu. Arabaya binip okula doğru yol aldık. Okulun önüne gelince elif kuzeyi öperek arabadan indi. Bende inmeye hazırlanırken kuzeyin sesiyle bakışlarım kuzeye tekrar döndü.
- okuldan erken çıkabilirseniz haber verin sizi bir yere götürücem.
- olur da, hayırdır nereye götüreceksin?
- akşam gidince görürsün hadi görüşürüz.
Kuzeye el sallayıp kendimi gireceğim sıkıcı dersler için motive etmeye başladım. Tabi elif hanımın pek umrunda değildi o anca etrafta ki yakışıklı erkeklerle kesişsin, manyak işte ne olacak...Dersler bittiği vakit bende bitmiş durumdaydım. Allahım ben ne suç işledimde ceza olarak bana bu sıkıcı dersleri layık görüyorsun?? Tövbe ya Rabbim. Taksiye binip eve hazırlanmaya gittik.
Kendimi eve attığım gibi hemen duşa girip ılık suyla yıkandım. Anca kendime böyle gelirdim. bornozuma sarılıp elbise dolabımın karşısına geçtim acaba ne giysem?
Hımm galiba buldum diz üstümü biraz geçen siyah dar askılı elbise. bu sıcak havada en iyisi buydu galiba hem fazla açıkta değildi.
Fazla dekolteli elbise giymek bana göre değildi.
Sade olmak en güzeliydi.
Altına beyaz kalın topuklu ayakkabım ve küçük siyah çantayla hazırdım.Hemen saçlarıma fön çekip dağınık topuz yaptım. İnce eyeliner ve bordo ruzla geceye hazırdım. Kapı çalma sesi gelince hemen odadan çıkıp kapıya bakmaya gittim.
Gelen tabiki de kuzeydi. Ya bu çocuk neden böyle yakışıklı bilmiyorum. Giydiği beyaz gömlek kaslarını daha çok belli ederken altına giydiği siyah kot pantolonla yine rahatından ödün vermiyordu .
Beyaz tenli ve sarışın olunca her kızın ona asılmaması elde değildi. Merdivenlerden gelen topuk sesiyle dikkatimi kuzeyden alıp arkama döndüm ve elif hanım kıvırta kıvırta merdivenlerden iniyordu. bu kızı cidden bazen acayip kıskanıyordum sarı saçları ve beyaz teniyle tam oyuncak bebekleri andırıyordu tabi yeşil gözlerini de ihmal etmeyelim. 1,70 Boyunda ve güzel bir fiziğe sahip olan elif giydiği kırmızı ve kısa elbiseyle süper gözüküyordu.
Tamam bende idare eder tipteydim. Boyum 1,75 ve elif kadar olmasa da idare eder düzeyde güzel bir fiziğim vardı. Kestane rengi saçlarım ve kocaman koyu kahve gözlerimle bence baya tatlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
ChickLit30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...