Adam huzurdu, Her yeni güne mutlulukla uyanma sebebiydi. İnsan hiç uyumadan rüya görebilirmiydi? Ben uyumadığım halde rüyaların en güzelini görüyordum.
Hiç bitmesini istemediğim bir rüyanın içindeydim. Beni uyandırmaya kalkacak kişiye kafa göz dalabilirdim.- aşkem hadi gel aşağıya filmi seçtik.
Elifin sesiyle yatak odasından çıkıp aşağıya indim. Cengiz yine iş gezisi için şehir dışına çıkmıştı, annemlerde akraba ziyaretine gitmişti. Ben ve gamze evde tek kalınca elif ve sinemi çağırıp pijama partisi yapmaya karar vermiştik.
Arada böyle kızlarla vakit geçirmek gerçekten iyi geliyordu bana. Artık hamileliğimin son ayına girmiştim ve eskisi gibi çok hareket edemiyordum. Sürekli evde oturup birşeylerle uğraşıp zamanın geçmesini bekliyordum.
Sevgili kocamda bana her zamankinden daha fazla destek olup, evdeyken sürekli tüm ilgisini bana veriyordu, evde olmadığında da saat başı arayıp nasıl olduğumu sorup duruyordu.
Süper bir kocaya sahiptim, bebeğimizin odasını tek başına hazırlayıp bana en güzel hediyeyi vermişti. Kendi evimizde yatak odasının yanında bulunan küçük odayı bebeğimiz için hazırlamıştı. Duvarları açık maviye boyamış, mavi karyola ve yatak koydurtmuştu. Duvarlara bebek, araba ve sevimli çizgi karakterlerin resimlerini yapıştırmıştı.
Odayı düzenleme şekline hayran kalmıştım resmen. Her hareketiyle bu adama tekrar tekrar aşık oluyordum.
Salona girdiğim gibi kızların koltuklara kurulmuş sohbet ettiklerini göründe gülümseyip yanlarına gittim.- açılın bakalım araya ben oturucam!
Elif ve sinemin arasına otururken gamze yer vermek için koltuğun köşesine çekildi.- kızım geldiğin gibi yerimizi kapıyorsun ayıp yani!
Sinemin lafına dil çıkarıp kucağındaki kaseden mısır alıp ağzıma attım.
- ne film seçtiniz bakalım? İnşallah komedi filmi yada aksiyondur!
Normalde zaten korku filmi izleyemeyen biriydim ama şimdi aşk filmlerini bile izlememeye özen gösteriyordum. Filmde gördüğüm şeyleri direk kendi üstüme çekip, cengize "sen bana hiç bunu yapmadın. Sen hiç bana böyle şeyler söylemedin "diyerek adamın kafasını ütülüyordum.
Bu yüzden bu tür filmler izlemekten kaçınıyordum. Hamilelik hormonları ciddi anlamda beni kötü ve asabi biri yapmıştı.- halka filmini seçtik yenge.
Gamzenin söylediğiyle gözlerim korkuyla açılırken, bakışlarımı kızların üstünde gezdirdim,- manyakmısınız? Ben korku filmi izleyemem! Başka film seçin
- maya saçmalama hem o kadar da korkunç değil, korkarsan bana sarıl bebeğim.
Elif göz kırpıp yanağımdan makas alırken, eline bir tane vurup yüzümü astım.
- pisliksiniz! Eğer erken doğum yaparsam suçlusu sizsiniz!
Kızlar lafıma kahkaha atarken, onların bu gıcık haline büyük bir off çektim. Ciddi anlamda beni anlamıyorlardı.
Gamze gidip ışığı kapatırken, korkuyla yerimde hareketlendim.- ışığı neden kapattınız şimdi, beni korkudan öldürmek mi istiyorsunuz?
- adı üstünde korku filmi izliyoruz tabiki ışığı kapatıcaz. Kızım biraz cesur olsana.
Sinemin koluna vurup kollarımı karnıma sardım. Şu an cengiz burda olsaydı hiç biri cesaret edip bana bulaşamazdı şahsen.- sizi cengize şikayet edicem!
Elif beni kendine çekip, yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
Literatura Feminina30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...