Kıskançlık ve güven duygusu arasında ince bir çizgi vardır. Arada ki farkı iyice ayırt edin.Cengiz koltuğunda otururken bende tam karşısında ki koltuğa oturdum. Kendine sert bir kahve isterken, bana da portakal suyu istemişti.
Hamilelik nedeniyle artık her istediğimi yiyip, içemediğim bir gerçekti.- söyle bakalım neden buraya geldin?
- özledim dedim ya. Neden başka bir sebep arıyorsun ki?
- sabah ki konunun üstüne buraya gelmen ilginç değil mi?
Yüzüm hızlı bir şekilde şekil değiştirirken, kendimi ele vermemek adına küçük bir kahkaha atıp bakışlarımı Cengiz'e çevirdim.
- saçmalama sırf bu yüzden gelmedim tabiki! Hem seni özledim hemde evde sıkıldım dışarı çıkmak istedim.
Cengiz pek inanmamış gibi bana bakarken, yüzünde ki sırıtma iyice büyüdü.
- hadi bakalım öyle olsun.
- öyle zaten.
Birden kapı çalınırken Cengiz gür sesiyle gir dedi.
Kapı yavaşça açılırken içeriye minicik kırmızı elbisesiyle 25-26 yaşlarında bir kız girdi. Kızıl saçları ve kırmızı dudaklarlarıyla boya küpüne düştüğü anlaşılıyordu.- efendim Buse?
İsminin Buse olduğunu anladığım kız kıvırta kıvırta masaya yanaşıp elindeki dosyayı Cengiz'in önüne koydu.
- birkaç yere imzanız gerekli Cengiz bey.
Cengiz hiç kıza bakmazken, kız resmen bakışlarıyla Cengiz'i yemişti. Yuh yani benim varlığımı resmen görmezden geliyordu.
- tamam gidebilirsin.
Cengiz elindeki dosyayı kıza uzatıp bakışlarını bana çevirdi.
Kız tekrar kıvırta kıvırta odadan çıkarken, içimde oluşan merakla kızın arkasından baka kalmıştım.
Ya daha önce Cengiz'in bu kızla arasında birşeyler yaşanmışsa?
Bu düşünceyle resmen vücudum buz tuttu.
Benden önce ki hayatına birşey diyemezdim tabi, ama kızın Cengiz'in yanında çalışması buda yetmezmiş gibi sekreteri olması kabul edilemez bir durumdu.- iyi misin güzelim?
Cengiz'in sorusuyla bakışlarım ona dönerken içimde ki merak duygusu iyice kabardı.
- sana birşey sorucam!
Cengiz'in Kaşları hızlı bir şekilde çatılırken. Ne diyeceğimi merak ettiğini biliyordum.
- Ne sorusundan bahsediyorsun ?
- şirkette ki çalışanlarınla iş haricinde ilişkin oldu mu?
Cengiz'in yüz şekli hızlı bir şekilde değişirken koltuktan kalkıp benim önüme geçti.
- bu saçma soruda nerden çıktı? Anlaşılan sabah ki mevzuyu fazla kafana taktın.
- senden sadece evet yada hayır demeni bekliyorum!
Cengiz elini saçlarının arasından geçirip sinirli bakışlarını üstüme dikti.
- tabiki hayır! Bak maya bana böyle saçma sorularla gelme.
- 2.sorumun cevabını aldıktan sonra söz artık susucam.
Gözlerini kısarak beni izlemeye başlayan Cengiz'in sinirlendiğini yumruk yaptığı ellerinden ve derin derin aldığı nefesinden anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
Chick-Lit30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...