Ben senin sevgilin, baban, ağabeyin, arkadaşınım...
Biri bitse biri kalır.
Seni hiç bırakmayacağım.🍂🍂🍂🍂🍂🍂
-maya çocuk gibi davranmayı bırak; bitir şu tabağını. Bak yoksa arkandan ağlar.
- iştahım yok Elif hem baya halsiz hissediyorum kendimi. Biraz uzansam iyi olacak galiba!
-dur bakim sana diyerek dudağını alnıma koyan Elif'e hafifçe başımı salladım.
-Aaa maya senin Ateşin var, kız sen kolay kolay hasta olmazdın. Ne oldu sana?
- bilmiyorum; neyse ya önemli birşey değildir biraz dinlensem geçer. Bana ağrı kesici verirmisin?
- tamam da birşeyler atıştır öyle ilaç iç. Aç karna ilaç içilmez maya..
Bir dilim ekmeğe reçel sürüp onu yemeğe başladım. İlacı içip odama çıktım. Hasta haldeyken insanın tek istediği uyumaktır, bende bu isteğimi gerçekleştirip hemen uyudum.
Burnuma dolan sigara kokusuyla zorlana zorlana gözlerimi açtım. Ne kadar süredir uyuduğumu bilmiyordum, odamın içi resmen karanlıktı ve baş ucumda ki gece lambası yanıyordu.
Oha akşam olmuş ve ben yeni uyanıyorum. İşte hasta olmanın kötü yanlarından biri; gece ve gündüz birbirine karışıyor.
Odamın camının önünde ayakta durmuş dışarıyı seyreden kişiyi karanlıktan dolayı çıkaramazken, Cengiz'den başka kimin odama girebileceği düşüncesiyle biraz olsun rahatladım.-Cengiz?
-uyanmışsın gelin hanım.
-ohaaa Giray senin burda ne işin var? Elif nerde?
- seni aradım kaç defa ulaşamayınca endişelenip evine geldim. Elif hasta olduğunu söyleyince, Nasıl olduğunu görmek için odana çıktım.
- anladım. Şe-şey peki Cengiz hiç gelmiş mi haberin var mı?
- bilmiyorum, ama geldiğini sanmıyorum.
Anladım dercesine başımı salladım. Yastığımın altından telefonumu çıkarıp kimler aramış diye bakarken, Giray'da ışığı açıp, camın yanında bulunan koltuğa oturup beni izlemeye başladı.
Cengiz 10 defa aramıştı, onun haricinde Giray'ın 5 cevapsız ve kuzeyin 2 cevapsız araması vardı.
Abi Cengiz'i de anlamıyorum 10 defa aramışsın cevap vermemişim insan bir merak edip eve kadar gelir; öküz işte ne olacak.- kaç defa aramış?
-10 defa aramış.ama zahmet edip eve gelmeyi akıl edememiş!
-asma suratını kanki kesin bir işi çıkmıştır ondan gelmemiştir. Hem boşver Cengiz'i sen Nasıl oldun? Hasta olmayı nasıl becerdin?
-bilmem oldum işte. Şimdi biraz daha iyiyim. Sadece her yerime iğne batıyormuş gibi vücudumda sızı var.
- gel doktora gidelim, böyle yatarak iyileşemezsin.
-sağol Giray gerek yok. Böyle iyiyim diyerek zorda olsa tebessüm ettim.
Elif ne yapıyor seni tek bırakmış?- en son yemek yapıyordu,
-Anladım.
Telefonun mesaj sesiyle bakışlarımı elimde ki telefona kaydı. Yine şüpheli şahıs mesaj atmıştı.05*********
merhaba canım 😍 duyduğuma göre sevgilinden ayrılıyormuşsun! Çok üzüldüm..
Neyse çok üzme kendini sana sevgilimi yok....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
ChickLit30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...