İlk değilsen bile
Son olacaksın...İnsanın sevdiği birine yalan söylemesi kadar zor birşey yoktur herhalde! Sırf onun iyiliği için ondan birşeyler saklamak, onu kaybetmemek adına olmadık durumların içine girmek sırf çok sevmekten kaynaklanıyor...
Cengiz'in elindeki telefona bomba muamelesi yapıyordum. Birazdan bu odada patlayacaktı, ölü sayısını tahmin bile edemiyordum.
-iyimisin?
Başımı evet anlamında sallarken, ani gelen baş dönmesiyle durduğum yerde yalpalamaya başladım. Belime dolanan kollara tutunurken, bir ömür boyu bu kollarda kalmaya razıydım.
- Neyin var? Doktora gidelim.
Cengizin endişe dolu ses tonuyla söylediğini başımla reddederken, cengizden biraz uzaklaştım.
- Merak etme iyiyim,küçük bir baş dönmesi. Uzansam iyi olacak. Benim yanımda kalırmısın?
İkilem de kaldığı yüzünde ki ifadeden belli oluyordu. Benim için endişelenmesi hoşuma gidiyordu: ama şu an sadece onun kollarının arasında olmaya ihtiyacım vardı.
- tamam ama eğer daha kötü olursan, bu sefer direk hastaneye gidicez. Anlaştık mı?
- anlaştık. Ama merak etme sen yanımda olduğun sürece kötü olma şansım yok.
Cengiz'den bir saniye ayrı durmak zor gelirken, tamamen uzak durma düşüncesi adeta kalbimin sıkışmasına neden oluyordu.
Başıma öpücük kondurup en sıcak gülümsemesini bana sundu. Cengiz yatağa geçip sırtını yatak başlığına yaslayıp, bacaklarını uzattı. Bende yanına uzanıp, başımı göğsüne koyup sıkıca ona sarıldım.
Kalp atışları ninni misali beni huzura çağırırken, bu anın bir ömür devam etmesini diledim.- Ne olursa olsun seni hep seveceğimi biliyorsun dimi?
Neden böyle birşey söylediğimi bilmezken, cengizin gerilen vücuduyla beraber içimde ki huzursuzluk tekrar baş göstermeye başlamıştı.
- Neden şimdi böyle dedin ki? Birşey mi oldu?
İyice yüzümü cengizin göğsüne gömerken, muhteşem kokusunu ciğerime çektim.
- Birşey olmadı sadece seni çok sevdiğimi bil istedim. Birbirimize olan sevgimizi sürekli dile getiren bir çift değiliz, normal bir çift olmayı beceremiyoruz!
Son cümleyi söylerken gülümsedim, başımı hafifçe kaldırıp cengizin yüzüne bakarken, onunda gülümsediğini gördüm.
- En çok bizim bu anormal hallerimizi seviyorum zaten.
Cengizin lafına gülümseyip yanağına uzun bir öpücük kondurdum.
- Ben senin her haline vurgunum, tabi arada çok sinir bozucu olduğun gerçeğini pas geçemiycem. Ama çok sevince bu gıcıklıklarını görmezden gelmeyi öğrendim.
-Hımm öylemi hanımefendi? Demek ki o kadar çok seviyorsun beni?
- Seni ne kadar çok sevdiğimi bilsen, Aklın, hayalin durur.
Başımı tekrardan cengizin göğsüne yaslarken, cengiz beni kendine daha çok çekti.
- Şöyle düşün sen ateşsin ben bir kuş. Ucunda ölüm olacağını bilmeme rağmen sana kanat çırpıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
Chick-Lit30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...