SEN BENİMSİN!!

10.7K 589 149
                                    


Al ömrümü, koy ömrünün üstüne
Senden gelsin, ölüm başım gözüm üstüne....

Ölmüşte cennete düşmüş gibiydim. Herşey öyle hızlı gelişmişti ki; Cengiz'in kolları arasında nefes almayı bırakıp sadece anı yaşıyordum.
Bir süre sonra bu büyülü an Cengiz'in iğrenç telefon sesiyle bölünürken hiç istemeyerek kolları arasından çıkıp kendime Çekidüzen verdim.

Telefonda arayan her kimse Cengiz'in yüzünün asılmasına sebep olmuştu. Karşıda ki kişiye birazdan ordayım diyerek konuşmaya son vermişti.
Telefonu ceketin iç cebine koyup bakışlarını bana yönlendirdi. Az önce yaşananlar nedeniyle utanmaya asıl şimdi başlıyordum. Bakışlarımı ayaklarıma dikip ellerimle oynamaya başladım.

Çeneme değen ellerle vücudumda küçük çaplı bir titreme oluştu. Başımı yukarı kaldırıp bakışlarımızı buluşturdu.

- Şimdi  eve git daha fazla bu tipte dışarda kalma. Bu arada giray mevzusunu da unutmadım, onunda hesabını vericeksin bana!
diyerek tekrar sert haline dönen Cengiz'in bu değişken haline şaşırmadan edemedim.

Olayların etkisinden çıkamadığım için sadece başımı tamam dercesine aşağı yukarı sallayıp onu onayladım. Gelen arabaya bakarken Cengiz'e ait olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
Sürücü koltuğundan inen koruma arka kapıyı açıp beklemeye başladı.

Tekrar aramızda ki mesafeyi kapatıp bir elini belime koyup başıma hafif ama sahiplenici bir öpücük kondurdu.

- iyi geceler diyerek arabaya geçti arka camı açıp başıyla içeri geçmemi işaret ederken bende daha fazla durmayıp eve girdim.
Yüzümde oluşan aptal sırıtışa engel olamıyordum. Cidden demin yaşadıklarım gerçekmiydi bir türlü inanamıyordum.
  Güzelim demişti inanabiliyormusunuz bana resmen bana demişti. Odama çıkıp direk üstümü değiştirip kendimi salona attım. Bu içimde ki heyecanla artık uyuyamazdım.

Mahmut tuncer şova katılıp içimde ki tüm kurtları dökmek istiyordum.

Elif hanımlar içip sızmamış olsaydı şimdiki heyecanımı onlarla paylaşıp onlarıda mutluluğuma dahil edebilirdim, neyse onlar kaybetti 😜

Hala olanlara inanamıyordum, ya bu yaşadıklarım tamamen hayalimin bir uydurmasıysa. Cengiz'in bana sarılması bu yetmezmiş gibi güzelim deyip beni öpmesi imkansız bir durumdu. Ama hala kokusunu hissediyordum. Bu kadar gerçekçi bir hayal olamazdı dimi?

Stresten tırnaklarımı yemeğe başlarken ayağa kalkıp odanın içinde volta atmaya başladım. Peki bu yaşananlardan sonra ne olacaktık Cengiz'le ?
    Yani beni sevdiğini söylememişti! Belki de sabah olunca Cengiz tüm dediklerini ve yaptıklarını unutacaktı. O zaman mal gibi ortada kalıcaktım kesin.

Az önce Sevinç'ten halay çekecek durumdayken şimdi de Cengiz'le diğer karşılaşmamızda olacak şeyler yüzünden kendi kendimi yemeğe başlamıştım.

Nefes almak için soluğu benim yanımda almıştı ama hareketlerine bir anlam veremediğini söylemişti.
   İnsan nasıl yaptığı hareketlere bir anlam veremez ki?

Bak yine sinirlendim valla. Onunla aramızda yaşananlar yüzünden fazla hayal kurmasaydım iyi olurdu, sonuçta karşımda ki cengiz gibi bir adam olunca kırılmam kaçınılmazdı.

Birden yarın ki sınav aklıma gelince belki biraz Cengiz konusunu kafamdan uzaklaştırırım diye ders çalışmaya karar verdim. Mutfağa geçip kendime kahve yapıp odama çıktım.
Odama girip masa başına geçip gerekli kitapları çıkartıp konulara göz atmaya başladım. İkide bir aklım Cengiz'e giderken zar zor ders çalışıyordum.

YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin