Hiç beklenmedik yerde serilir sırlar önüne ...
Kapalı kutu olmaya mahkun edilirsin belki de;
Çünkü dile kilit vurulmuştu bir kere!
Susmak olanları izlemek ağır geliyordu bu bedene...(NUR YAKUT)
Yarım saattir adamın gözüne bakıp donup kalmıştım sahi şimdi ne yapıcaktım? Allah kahretsin nasıl bir durumun içine düşmüştüm!! Birden adamın bana ters ters bakmasına daha fazla sessiz kalamayıp
-şe.. şey bende gidiyordum dedim.
Ne saçmalıyorsun maya bari bir arkadaşa bakmıştım de de tam olsun. Arkamı dönüp tam gitmeye hazırlanıyordum ki adamın gür sesiyle olduğum yerde kalakaldım.-Nereye gittiğini sanıyorsun? hele de içerdeki olayları görmene rağmen.
Adama dönüp sakin tutmaya çalıştığım sesimle cevap vermeye çalıştım.
-Bakın bayım içerde ne halt ettiğinizi bilmiyorum ve umrumda da değil. Şimdi müsadenizle arkadaşlarım beni bekliyor gitmeliyim.
Ohh be güzel cevap verdim yaa :)Adam üstüme üstüme gelip tam dibimde durdu ve gözlerimin içine bakıp
-eğer ki bu gece gördüklerini başka birinden duyarsam gelip bulurum seni ve inan ki senin için hiç iyi olmaz.
Dağ ayısına bak nasıl konuşuyor benimle!-Bak bence beni tehdit etmek yerine gidip içerde ki adamı kontrol et. Sizin yüzünüzden ölürse; pek iyi olmaz bence.
adama en ters bakışımı attım. Zaten bu haldeyken bile adama dik başlılık etmesem olmazdı yani.
-Beynin herhalde almadı sözlerimi. bak son defa diyorum bu gördüklerini kimseye anlatmayacaksın anladın mı şimdi beni??
Sakin ol maya adamla laf dalaşına girme çabucak gitmeye bak burdan.
-Tamam anladım merak etme şimdi gidebilirmiyim? dedim
-Tamam git.
Sanki izin vermese gidemiycem haspam. Hızla arkamı dönüp kuzey ve elifin oturduğu masaya doğru yürüdüm.
-Hadi kalkın gidiyoruz.
-Nerde kaldın kız bir an tuvalet deliğine düştün sandım diyen Elif'e ters ters bakarak
- az kalmıştı düşüyordum da son anda kurtardım kendimi dedim.
Kuzey hayırdır bir sorun mu var diyerek kaşlarını havaya kaldırdı.
-Herşey yolunda sadece yorgunum hem yarın okul var gidelim geç oldu.
-Biraz daha kalalım diyen elif'e bakıp
-Bu kadar eğlence yeter hadi kalk. diyerek elinden tutup ayağa kaldırdım. Bu sırada gelen mehmetin sesiyle arkama döndüm.
-Hayırdır gidiyormusunuz?
-Aynen biz gidelim artık kardeşim. Bu kadar eğlence bize yetti yorgunuz baya. diyen kuzey'e minnetle baktım. Kardeşim benim ya çok tatlı.
-Kusura bakmayın sizlerle pek ilgilenmedim önemli işlerim çıktı diyen mehmete
-Önemli değil teşekkürler herşey için mekanın çok güzel diyen Elif'i destekler şekilde aynen der gibi başımı salladım.
-Bari çıkışa kadar size eşlik edim diyerek bize yol verdi.
Oyy çok tatlı ya centilmen adam işte
Tam çıkışa doğru giderken o adamı kapının orda beklerken görünce bir an duraksar gibi oldum.
Sakin ol maya başını dik tut korkma diyerek kendimi cesaretlendiriyordum. Tam kapının yanına gelince kuzeyin sesiyle gözlerim faltaşı gibi açıldı.-merhaba abi.
Kime abi diyor bu? kuzeye dönüp baktığımda yanımdan geçip o adama doğru gittiğini gördüm. Yok artık bunlar tanışıyor mu!!
- merhaba kuzey nasılsın?
-iyi abi sağol sen nasılsın?
-iyi işte iş güç koşturmaca hiç gözükmüyorsun hayırdır? bir sorunmu var?
diyen adama ters ters bakmaya başladım. Allahım ya kuzey nasıl tiplerle takılıyor ya sabır.- Herşey yolunda abi iş güç derken pek başka işlere vakit bulamıyorum diyen kuzeye uzaylı görmüş köylü gibi bakmaya başladım.
-Kızlar bu cengiz Şahlaroğlu kendisi benim ortağım olur
diyen mehmetin lafıyla öyle bir yutkundum ki feleğim şaştı. Şimdi bunlar ortaksa o zaman o oda da olanlardan mehmetin haberi de var demek oluyordu. Zaten kendi mekanında olanlardan haberdar olmaması imkansız birşeydi.
Allahım ben nasıl bir yere düştüm ya??
Elif boş dururmu hemen cengiz denilen dağ ayısına elini uzattı.-Merhaba ben elif
-Merhaba bende cengiz deyip elini sıkıp bıraktı.
Bana doğru elini uzatınca istem dışı olarak iki adım geriye doğru gittim. Ohaa maya bari topuklarını popona vura vura kaçsaydın! İç sesim yine gıcık gıcık konuşuyordu işte.
valla az daha beklersem onuda yapardım ya neyse. Adamın eline acayip acayip bakmayı bırakıp elimi ona uzattım.-Bende maya diyerek direk elini sıkıp bıraktım.
-Hadi kuzey gidelim artık diyerek kuzeyin elinden tutarak bardan çıktık. Temiz havaya çıkınca öyle bir içime nefes çektim ki gören de nefesimi tutmuştum sanar.
-Herşey yolunda mı güzelim diyen kuzeye dönerek
-Evet yolunda sadece yorgunum diyerek geçiştirdim.
Gelen arabamıza binip eve gittik. Saat 12 ye geliyordu o saatte kuzeyin gitmesini gönlüm razı olmayınca evde kalmasını söyleyip misafir odasında yerini hazırladım.
Kuzey odaya gelip tam yatağa uzandığı vakit bardan geldiğimizden beri aklımda olan soruyu kuzeye yönlendirdim,-Bu cengiz denilen adamı nerden tanıyorsun?
Cidden kuzey gibi birinin öyle bir tiple ne işi olurdu ya?-Hayırdır neden sordun diyen kuzeye ters ters baktım.
-Soruya soruyla karşılık vermesene!!
-tamam be ne tersliyorsun mehmet sayesinde tanıştık çok iyi biridir kendisi, kaç sefer bana yardımı dokundu yani delikanlı adamdır diyen kuzeye acayip acayip baktım.
-Sen söyle bakalım şimdi neden merak ettin Cengizi?
- Öyle övdüğün gibi sağlam bir tipe benzemiyor bence sende o adamla o kadar yakın olma hatta arana baya mesafe koy diyerek kuzeyi adama karşı uyardım.
-Hayırdır maya birşey mi oldu cengiz abiyi ne kadar süredir tanıyorsun da bu yargıya vardın?
- adamı tanımama gerek yok zaten tipiyle ben belayım bana yaklaşmayın diyor resmen.
-Bak sen onun öyle göründüğüne bakma dışarsan çok sert görünür ama cidden çok iyi biridir diyen kuzeye
-İnşallah haklısındır yaptım.
Odama geçip yatağa uzandım cidden bugün yaşadığım şeyler baya değişikti. Acaba o adama ne yapmışlardır?? keşke polisi arasaydım dedim bir an, ama polisi arasam benim başım belaya girecekti büyük ihtimal. Off ya umarım adam yaşıyordur. Birden yataktan kalkıp bilgisayarın başına geçip bu cengiz denilen adamı internette aramaya başladım.
-Evet bakalım bu Cengiz Şahlaroğlu kimmiş?
adamın adını yazmamla hakkında çıkan sürüsüyle habere ağzım açık baka kaldım. Bu adam kim böyle ya? Magazin de boy boy resimleri, ünlülerle vermiş olduğu pozlar ve daha niceleri. O anda gözüme çarpan haber başlığıyla donup kaldım!
ohaa ünlü mafya adamımı??
Yok artık adam bildiğin mafyaymış!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK SIZIM (TAMAMLANDI)
ChickLit30:12:2019 #mafya başlığında 6.sırada #dram başlığında 12.sırada 04:01:2020 #aksiyon 23.sırada #mafya. 10.sırada #dram...