Itachi začal dívku trénovat. Trénovali spolu dnem i nocí. Bez přestávky na spaní. On chtěl a nutil ji a dívka nechtěla, ale pod jeho velkým tlakem i ona podléhala. Vždy dá se říct neustále usínala při jeho zdlouhavých a nudných přednáškách o jejich klanu, technikách a zbraních. Vždy říkal, že to musel vědět každý z nich, ale proč zrovna ona? Vždyť ještě včera neměla "rodinu" a smysl života. Nevěděla, kdo je a nikdy nikam nepatřila..
Při jeho přednáškách se často opírala o Kisamův meč a tiše usínala, což zrovna dvakrát šťastná volba nebyla. Buď ji Itachi nemilosrdně podklopl nohy a ona spadla na zadek a na tvrdou matičku zemi..nebo jí Kisame, jak rád říkal "osvěžil". To jeho "osvěžení" spočívalo v tom, že ji ledovým proudem vody odmrštil na kmen stromu. Ze všeho nejvíc však nesnášela Itachiho kruté a hlavně bolestivé tresty. Pokud jeho úkol nesplnila nebo se jí nedej bože nechtělo nebo odmítala spolupracovat, dostala od něho pořádný výprask. I ona sama se docela často divila, čím vším dostala přes záda a hlavně, kde to Uchiha vzal. Ale postupem času si Sara začínala zvykat a najížděla do jeho kolejí. Ale nebyly to jen tréninky, celá existence v Akatsuki byl nadlidský úkol. Nakonec se s nimi však naučila jednat tak, aby nebyla ihned o hlavu kratší. Z prvu se nejednou tak stalo a Itachi a Kisame ji z toho museli vysekat. Všichni se ale na novou dívku v zabijácké organizaci zvykli a dokonce se o ní začali prát a tahat ji sebou na mise. Největší legraci zažila s Deiem a Tobim. S roztomilou oranžovou dýní, co jí pořád dávala lízatka a s hlučným blonďákem se kterým vedla dlouhé rozhovory o jeho "umění" čili výbuchu. Dívka moc nechápala podstatu ve výbuchu, ale moc se jí líbily ty ptáčci a jiná havěť, co uměl vyrábět z jílu. Dei si to zase vysvětloval tak, že i jí se líbí jeho umění. Na misi byla i se Zombie dvojčaty, ale z nich měla opravdu strach a respekt. Mladší z dvojčat Hidan ji nejdřív vůbec přijmout a zdálo se že ti dva se snad nikdy nebudou mít rádi.Přesto, ale dokázala najít malé sympatie v šedovlasém mladíkovi. I když jí několikrát chtěl zapojit do svého milovaného, "bezbolestného" rituálu. Naštěstí se jí ale zastal Kakuzu. Jo, slyšíte dobře i Kakuzu se jí zastal. A úplně nakonec ji začal brát i jejich vůdce, šéf říkejme tomu, jak chceme prostě Pein. Dostala od něho prsten s tmavě modrým kamenem a nápisem
"Oheň", který nosila na levém prsteníčku. A tak se z ní stala poloviční členka. Zažila i dobu, kdy byl v Akatsuki i ten slizký týpek Orochimaru..a žádná výhra to opět nebyla. Neustále se motal kolem Uchihy a Sari. Toužil po krvavě rudých očí a zvlášť toužil po Saře. Parkrát se i stalo, že jí Itachi musel uchránit. Každý jeden den byl ze začátku plný nástrah pro oba. Pro Itachiho z důvodu opatrovnictví "malé" bezbranné holčičky a pro Saru z důvodu každodenního boje o vlastní život. Jediný světlý bod v Akatsuki bylo množství laků na nehty. Dívka měla v oblibě většinou černý lak nebo červený, který sem tam kradla Peinovi. Ale pššt on o tom neví.
...
Zrovna trénovala střelbu kunaiem na pohyblivý cíl. Od Itachiho pochytala různé techniky a druhy střeleb. A díky Kisamemu mohl terč v podobě lidské postavy, stoupat, klesat a chodit do boku. Sara se hned na poprvé dokázala trefit přímo do jeho srdce a mezi oči. Poslední kunai jen tak z legrace vystřelila přímo mezi jeho nohy. Kisame se projistotu otočil bokem, kdyby se maličká, jak jí přezdíval pokusila trefit i jeho. Stáhl se do obranného gesta a podrážděně řekl.
,,Být tebou tak nedělám ty srandičky..jednou na to doplatíš." Zlomyslně se usmál a vzápětí pokynul hlavou směrem k Itachimu, který zrovna přicházel.
,,Nazdar, Itachi."
,,Jak jí to jde?" Zeptal se Uchiha a sjel Saru jeho kritickorentgením pohledem. Kisame si chvíli něco mrmal pod vousy a pak se na Saru lišácky ušklíbl.
,,Trefila se napoprvé do všech životně důležitých míst a i do těch citlivých." Překřížil nohy Kisame. V tu chvíli ho měla černovlásá dívka chuť vlastnoručně uškrtit, jeho ostatky zakopat hluboko pod zem a sama na místně spáchat sebevraždu a propadnout se hluboko pod zem.
,,Ukaž." Nebral ho na vědomí Uchiha. Radši to ignoroval, díky bohu, že to ignoroval.
,,Támhle je tvůj cíl." Ukázal prstem na malinkatou skvrnku na zdi jeskyně. Sara musela hodně zaostřit, aby si vůbec té malinkaté skvrnky VŮBEC všimla. Tak teď má dvě možnosti:
První je ta že se trefí a bude mít zbytek dne volno a nebo druhá možnost, že se netrefí..dostane výprask a budu muset trénovat dalších x hodin než se milostivý pan Uchiha uráčí objevit. Hluboce se nadechla. Itachiho pohled ji neustále sjíždí, jako rentgen v nemocnici. Mohl by s fleku dělat v nemocnici. A to bez legrace.
Sara vytáhla kunai a bezmyšlenkovitě ho vymrštila. Přímí zásah! Itachi jen kývl hlavou a zase odešel pryč. Chvíli ho propalovala pohledem než se jí ztratil z obzoru. A tak si našla útulné místečko a šla se věnovat spánku, který se jí několik dnů plně vyhýbal. Všechno bylo těžké, ale neustále se motivovala tím, že jednou bude lepší než Uchiha a porazího. Neustále to byl přeci chladnokrevný vrah jejich klanu..a používal Saru, jako pokusného králíka v hře o holý život. V hře, kdy vyhraje smrt nebo život. Dny ubíhaly rychle, měnily se v měsíce a ty v nekonečně rychlé roky. Z malé bezbranné holčičky vyrostla nádherná mladá žena. O něco málo vyrostla a její křivky se staly ještě víc ženštější. I ostatní členové včetně šedovlasého mladíka se k ní začali chovat jinak a určitým způsobem žárlit na Itachiho a Kisameho, že mohou být v její přítomnosti. Kisame toho rád zneužíval a moc dobře si byl vědom v jakém dobrém postavení je. Naopak Itachimu to bylo jedno ten své priority někde jinde..přesněji řečeno v mozku. Jejich radikální změnila chování, určitě pramenila v tom že na ni nekoukají, jako na malou vystrašenou, nevýraznou holku. Teď už na ní muset koukat, jako na sedmnáctiletou, vyspělou dívku s vlastní, tvrdohlavou hlavou a vlastními názory. Taky nesmíme opomenout krásnou ženskou postavu. A také jeden plus k dobrou je ten že nechodí v těch jejich kostýmkách. Takže když přijde v něčem trochu uplejším do místnosti, tak umlkne dokonce i Hidan. Jejich vztahy se celkem uklidnili a i šedovlásek na ní kouká jinak. Někdy, až příliš upřeně a zamyšleně tak, jakoby ji vysvlékal. Ale to s tím vysvlékáním se stává i Deiovi, Kisame a ostatním. Docela vtipné, jak jedna dívka dokáže hnout i se zabijáckou organizací Akatsuki, že? Jediné co teď její oči moc nezvládaly byl Mangekyou Sharingan. Nedokázala ho využít jinak než na zabití blízkého nepřítele. Nikdo takový však u ní nebyl. Itachiho "brala", jako svého učitele a Kisame plus ostatní byla kapitola sama o sobě.
Našla tedy jiný způsob. Sice to bylo o dost těžší, ale Itachi na ni pak nejméně do večera zíral jestli si nevěděla srandu. Nedělala. Takže byla povýšena ve společnosti, teda ve společnosti Itachi a Kisameho, na post schopného ninju, který dokáže bojovat s Itachiho bratrem na stejné úrovni. Nikdo však netušil, že jim jejich plány překáží Pein. Zrovna v době, kdy měli jít najít Itachiho mladšího bratra je Pein zavolal, že chytili nějakého Jinchuuriho. Podle jistých zdrojů to měl být Gaara, Kazakage z písečné. V kterém byl zapečetěný
Shukaku. Když Itachi a Kisame byli soustředěni na přednost své chakry do jejich chrámu, kde měli poradu. Sara seděla a nudila se. Musela však slíbit, že se od nich neoddálí ani na krok. Proto tedy seděla na skále a sledovala dění okolo sebe. Možná viděla i mihnutí nějaké skupiny..
...
👉21.10. 2K17👈✔️
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...