20. k a p i t o l a
,,Sasuke." Zavrčel Shikamaru a zaostřil na bývalého ninju ze Skryté vesnice.
,,Kagemene no juts..."
,,Tohle bych ti nedoporučoval." Srazil jej k zemi Suigetsu a v ruce držel Zabuzův meč od něhož se odrážela záře plamenů všude okolo.
,,Sasuke, ta blonďatá kočka je Sara? Je děsně sexy."
Neodpustil si Suigetsu poznámku.
,,Co s ní chceš udělat, Sasuke?"
,,Mám ji přivést k Madarovi." Odvětil klidně Uchiha.
,,Co s ní udělá mě už nezajímá. Zab je všechny." Přikázal. Vzal Saru do náruče a zmizel.
,,Slyšel jsi to?" Zasmál se podle Suigetsu. Namířil při tom špičku meče na Shikamara.
,,A je po tobě." Zazubil se.
,,Myslím, že ne." Ušklíbnul se Nara.
,,Cože?" Snažil se pohnout, ale nešlo mu to.
,,Kdy?"
,,Máš dávat pozor v každé situaci a nikdy se neodvracet od protivníka. Neji!"
Během chvilky se objevil Neji a svým speciální jutsu srazil Suigetsu k zemi a meč mu vykopnul z ruky. Na to se nad nimi zhmotnil inkoustový lev a přimáčkl nepřítele ke střeše. Pak Shikamaru vytáhnul nějakou lahvičku s injekcí a vpíchl ji do protivníkovi kůže.
,,Co to sak...r.....a .......je." Upadnul do bezvědomí.
,,Změna plánu. Saii, odnes ho k Tsunade. Ona si s ním už poradí. Neji, my půjdeme dál v naší cestě. Nějak mě, ale děsí, co se stane se Sarou."
---
Sara byla připoutaná k chladným okovám a seděla na na stole. Teda doufala, že to byl stůl. Pokusila se uvolňovací justsu. *K sakru nevyšlo to!* Zaklela. Netušila, kde je ani co s ní bude. Na očích měla nějaký šátek, byla nahraná. Pokusila se zvednout, ale jak rychle se zvedla tak stejnou rychlostí se sesunula zpátky k zemi. Zatajila dech, když před sebou uslyšela kroky.
,,Tak si se nakonec probudila. Už jsem v to ani nedoufal. Nesnaž se. Nejsem tu sám." Jeho arogantní, chladný hlas se v místnosti roznesl jako mor.
Neměla ani čas se zamyslet, že ten hlas zná, protože ji čísi ruce chytly a zvedly ji. Jeho ruce a dotek poznala.
,,T-Tobi?" Vykoktala ze sebe a její hlas byl třaslavý.
,,Jsi bystrá. Ale abych byl zdvořilý, tak se představím. Mé jméno je Uchiha Madara a ty budeš slavná Sara Uchiha, že?" Řekl očividně pobaveně. Sara byla totálně zmatená, kdyby se ji někdo zeptal na to jak se jmenuje tak by vůbec nevěděla. Madara pak dál pokračoval.
,,Neměl jsem ani tušení, že existuje další Uchiha a že je ženského pohlaví. Do té doby než mi to oznámil, Sasuke. Ani ve snu by mě nenapadlo, že jsi to právě TY. Blonďatá holka z které se všichni v Akatsuki mohli zbláznit. Přiznávám, že ani já jsem nebyl výjimkou." Z jeho hlasu Saře naskočila husí kůže.
,,Proč mlčíš, Saro? Mě se nemusíš bát. Sice nebylo od tebe hezké, že jsi se vloupala do mého domu, ale odpustím ti to, když se k nám přidáš. Můj cíl je obnovit klan Uchiha, víš."
Pustil ji a Sara se sesunula k zemi.
,,Ti idioti, co se chtěli navzájem vyvraždit, jsou už pod drnem. Musím ještě poděkovat Itachimu. A kdepak je? Sasuke nic neví. Nemusí hned vědět vše. Je to jednoduché." Mluvil spíš sám pro sebe. Sara měla dojem, že je to totální magor, který utekl z blázince.
Chytl ji za bradu a pokračoval.
,,Obnovíme klan Uchiha, který se stane velmocí na celém světě. Všichni budou k nám vzhlížet a budou vzhlížet k naší ochranitelské organizaci Akatsuki. Jenom nám chybí jeden kousek skládačky. Kyuubi."
Cítila mráz, jenž se pomalu rozšiřoval v její těle. Klepala se strachy a nebyla schopna slova. Pomalu začala otevírat ústa, ale vzpamatovala se.
,,NIKDY!" Vykřikla.
,,To není pěkné." Přitlačil ji silou bradu ke zdi, že nemohla dýchat.
,,Uděláme dohodu. Řekni, kde je Kyuubi a já ti naoplátku řeknu, kdo byli tvoji rodiče. Tvoje matka a tvůj otec." Sara na sucho polkla.
*Opravdu řekl rodiče? Má matka a otec?*
,,Rozmysli si odpověď dobře. První je na otázku: Přidáš se k nám? A druhá: Kde je Uzumaki Naruto? Mezitím tu někoho nechám s tebou. Musím dokončit práci zničení Konohy." Zvedl se a odešel. Poslední zbytky Madarovi přítomnosti se nesly ve vzduchu jako mor. Proklál je příchod někoho jiného. Nově příchozí si sedl do křesla a pozorně sledoval utrmácenou holku, která se snažila vzdorovat. Věděl však, že to nepotrvá dlouho a poddá se mu jako každá jiná.
,,Kdo jsi?" Otázala se Sara a hlas se jí roztřásl. On dál mlčel a sledoval, jak se dívka těžce nadechuje.
,,To se mě tolik bojíš, že mi ani nesundáš tu pásku, kterou mám na očích?" Na krvavě rudých rtech se jí objevil zlomyslný škleb.
,,Pravda, ale je zábava tě pozorovat, když ani nevíš, kdo jsem." Prolomich ticho tentokrát on. Jeho arogantní hlas ihned poznala a na sucho polkla.
,,Tak už víš, kdo jsem." Zasmál se a jeho tón hlasu byl vysoce pobavený. Strhl jí pásku z očí a sledoval jak Sara zmateně kouká kolem sebe a snaží se zaostřit. A pak se jejich oči střetly. Sara se dívala do těch rudých očí a kupodivu se uklidnila.,,Nepřibližuj se ke mě, Sasuke. Ušetři si čas, já Naruta nikdy nezradím." Řekla podrážděně.
,,Copak jsem u tebe tak blízko?" Pobaveně se usmál.
,,Máš ruce u mých boků a si ke mě nakloněný. Jestli tohle není blízko, tak v tom případě nevím, co slovo blízko znamená." Sara cítila jeho teplý dech na krku a lehce se zachvěla.
,,Možná bych tě ho měl naučit." Každé z jeho slov ji dokonale vyvedlo z míry.
,,Co když nebudu chtít?" Zvedla jedno obočí a z jejího hlasu bylo snadno poznat, že je zvědavá.
,,O to se neboj." Sasukeho oči, už byly zase normální. Po bližším prozkoumání zjistila, že byly snad temnější než sama půlnoc. Začala se v nich utápět.
,,Kvůli Narutovi riskuješ, že nepoznáš své rodiče. Rozmysli si to pořádně."
,,Už jsem se rozhodla. Mou odpověď znáš. A teď, už se na mě tolik nelep. Nejsem tvoje hračka a nepatřím ti." Uhnula od něho pohledem. Sasuke ji, ale chytl za bradu a natočil ji k sobě.
,,Tolik trvdohlavá. To se mi líbí. Máš v něčem pravdu, opravdu nejsi moje hračka, ale v tom druhým mi lžeš." Podíval se jí hluboko do očí, jakoby viděl do její hlavy.
,,Moc jsi věříš, Uchiho. Můžeš mít kterou koliv chceš, ale mě nikdy nedostaneš. Nebudu tvoje, nevěřím v lásku a kluci jsou jenom zátěž." Odvětila podrážděně, ale v tónu byla slyšet její rozhodnost a pevná vůle.
,,Zlomím tvou pevnou vůli. Budeš mě prosit na kolenech." Jeho rty se zastavily těsně u těch Sařiných. Stačil by jen jeden akt a jejich rty by se střetly. Saře se rozbušilo srdce a nervózně dýchala. Byla dokonale vykolejená z toho co by se mohlo stát. V poslední chvíli Uchihu kopla kolenem do žeber a tak ho od sebe dostala pryč. Hlavou se opřela o zeď a vydechla si.
,,Proč se se mi zapletla do života? Co jsi zač?" Otázal se a v očích se mu znovu zaleskl Sharingan.
,,Když ti neodpovím, tak mě zabiješ?" Odpověděla na otázku otázkou.
,,Jsi chytrá." Chytl jí pod krkem a začal ji škrtit.
,,Neublížíš mi." Sykla po něm.
,,Proč tomu tolik věříš?" Zlomyslně se usmál.
,,Nezabil jsi mě tehdy. Nezabiješ mě teď." Odpověděla s klidnou tváři.
,,Nestojíš za zabití."
,,Neříkal jsi, že zabiješ všechny Uchihy?" Bylo vidět, že i jemu došly argumenty.
,,Jsem Uchiha stejně jako ty. Jediný rozdíl je ten, že já jsem ženského pohlaví." Najednou začala lapat po dechu. Cítila mravenčený po celém těle.
,,Stejně ti nepatřím Uchiho." Najednou jeho stisk povolil, Sara se nestačila divit, protože se místnosti ozvala ohlušující a k tomu křik.
,,SASUKEEE!!!"
Tak co si myslíte o Saře a Sasukem?🤔
(s a r a s a s u | ship?)🤦♀️😂
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...