Znovuzrození

276 26 4
                                    

27. k a p i t o l a
V Konoze byla stále bojová nálada, ale na chvíli ustala, když se ozval ohlušující výbuch, jenž byl předstižen oslepujícím zábleskem. Chvíli po tom přišla tlaková vlna, která smetla všechny, kteří se pevně nedrželi. Táhla se přes celou Konohu a ničila vše, co ji přišlo pod ruku. Když se natáhla do maximální roztaživosti, začala se opět smrskávat. Při téhle akci napáchala snad více škod než před tím. Zmenšovala se až dosáhla bodu, kdy se vypařila. Na tom místě stál člověk. Cáry oblečení měl roztrhané a v ruce držel katanu. Jeho černé stojaté vlasy vydávaly ještě trochu kouře, ale jinak vypadal, že je naživu.
Naruto i Madara se na něj překvapeně dívali. Dokonce i Itachi se Sarou na osobu zírali s otevřenými pusami. Pak si dívka všimla jedné maličkosti, která všem unikla.
,,Sasuke je pryč!" Vykřikla Sara.
,,Cože?" Otočil se Naruto tam, kde by měl ležet Sasuke.
,,Ale kde je?" Stočil svůj zrak opět k té postavě zahalující kouř.
Naruto byl tolik uchvácen někým v kouři, že si ani nevšiml Madary, který se vplížil za něj, pozvedl meč a bodl.
,,Naruto!!!" Vykřikla Sara a postavila se prudce. Itachi ji však chytil za ruku, aby k němu neběžela.
,,NARUTO!!" vykřikla ještě hlasitěji a viděla jeho tělo, jak padá k zemi. Jako pírko vznášející se k půdě.
Uzumaki však nedopadl na zem, nýbrž na něčí holé rameno. Podíval se, kdo to je, ale jeho oči selhaly a upadl do mdlob.
,,C-cože? Ty?" Zhrozil se Madara a postavil se do obranného postoje s katanou.
,,Ne, tohle není možné. Přece jsem tě zabil!"
Teď si i Sara s Itachim všimli, kdo to je. Nevěřili vlastním očí. Ten, kdo způsobil ten ohromný výbuch. Ten, který stál před chvíli zahalen kouřem a přidržel Naruta před tvrdým dopadem byl Sasuke.
,,Dokud budou živi ti, co mi stále věří, zůstanu já živ." Pronesl klidně Sasuke a pozvedl svou katanu.
,,Ale ti, co jim jde jenom o moc, budou zničeni." Oči mu zaplavil Sharingan, ale takový zvláštní. Neměl charakteristickou barvu rudé, ale spíš takovou do zelena, takže to vytvářelo dojem, že když pohne hlavou, tam má jednou rudé a podruhé zelené oči. Přes tělo mu spadaly roztrhané kousky bílé košile a pásek kolem pasu už neměl. Strhl ze sebe košili a odhalil tak své svalnaté tělo, které bylo ještě trochu zaprášené.
,,Je to mezi mnou a tebou, Madaro." Zúžil oči Sasuke.
,,Už to není o Akatsuki nebo Jinchuuriki, ale o nás dvou." Položil Naruta opatrně na zem.
,,Před očima své rodiny ... zemřeš!" A prudce zaútočil na Madaru. Ten ani nestačil pořádně uhnout, jak byl rychlý. Rychlejší, než jeho oči stačili pobrat. Jeho vlastní krev vystříkla a potřísnila tak Sasukeho tvář.
,,Ne." Chytnul se Madara za rameno.
,,Myslím, že to nebudu já. Musím tady ještě něco dodělat." Zasmál se. Stačilo jedno šustnutí a Madara přitiskl Saru ke stěně a sáhl ji na rameno. Sara stočila pohled na Sasuke a ten na ni kývl. Najednou zmizela a společně se Sasukem zabodly kunai do Madarových zad. Sasuke Saru chytil za ruce a ještě přitlačil.
,,Jak?" Sykl Madara.
,,Jednoduše. Přece víš, že jeden z Mangekyou Sharingan dokáže posílat věci do jiné dimenze. Přidejme k tomu, že jsem další, který dokáže věci vyvést opět ven." Přiložil k jeho krku katanu.
,,A-ale jak? To není možné!! Nikdo ještě neměl tolik Mangekyou Sharinganů." Díval se na něj nevěřícně Madara.
,,Co jsi zač?! Monstrum?"
,,Odpověď je jednoduchá." Přitlačil mečem a Madarovi vytekla krev, jak ji proříznul.
,,Obětoval jsem se pro ty, které nejvíc miluju. Kteří jsou moji přátelé a rodina. Tohle je ještě větší síla, než bys zabil svého nejbližšího."
,,Blbost! Lžeš!!! Ne! Nikdo není silnější než já!!!" Vykřiknul Madara a vstal. Katana mu při tom projela krkem, ale on se jenom zákeřně smál.
,,Tak kdo je teď silnější, hmm? Já nebo ty!?!"
,,Co se to děje?" Dívala se na to nevěřícně Sara.
,,On si klidně probodnul krk a nic si z toho nedělá!!!"
Itachi ji ihned odpověděl.
,,Madara by měl být správně po smrti, ale je stále naživu. Jak to dokázal, nevím. Tohle je možná jeden z důvodů. Přeci Hidan byl taky člověk, který si klidně useknul hlavu a nic se mu nestalo. To byla pokrevní linie, ale tohle nevím. Nanejvýš, že by na sobě zkoušel jako Orochimaru. Oba dva mají podobné cíle."
,,Sasuke přeci zemřel. Viděla jsem, jak tu ..."
,,Něco před tím udělal." Zarazil ji Itachi.
---
,,Itachi." Řekl tiše.
,,Nemluv." Díval se do jeho smutných očí.
,,Musíš se uzdravit."
,,Ne." Zavrtěl hlavou Sasuke.
,,Teď jsem na řadě já, abych zachránil tebe. Jenom ni slib, že ji ochráníš. Slib, že se jí nic nestane." Stiskl jeho ruku.
,,Sasuke co k ní cítíš?" Otázal se tiše Itachi.
,,Sám to nedokážu popsat. Jenom vím, že mi na ní záleží."
,,Prosím, slib mi to a.." Pozvedl ruku s napřaždnými dvěma prsty.
,,Přijmi svůj úděl." Dotknul se Itachiho čela.
,,Jsi můj straší bráška." Usmál se a pak jeho ruka bezvládně padla na zem.
----
,,Něco jsem od něj přijal, ale nemám tušení co. Ale jeho slova, že mě ochrání ... v tu chvíli jsem si nejvíce přál, aby to byla pravda a jediný způsob, jak docílit ochrany je, že budeš naživu. Přál si, abych tě ochránil a neopustil tě. A teď tady je." Podíval se k bojujícímu Sasukemu a Madarovi.
,,Neochraňuje jenom mě a tebe, ale také Naruta a ostatní. Změnil se. Hodně se změnil a stal se silnějším než jsem já. Toho chtěl dosáhnout už jako malý kluk." Usmál se.
,,A ty oči?" Vyzvídala dál.
,,Jak to vypadá, tak dostal moc dalších Mangekyou Sharinganů. Je to zvláštní, ale musíš přeci brát v úvahu, že to vždycky na tobě něco změní." Mrknul Uchiha.
Mezitím se Naruto probral z bezvědomí. Jeho zranění už bylo z většiny zahojené. Podepřel se rukama a podíval se na bojující pár.
,,Sasuke." Usmál se a díval se na něj. Postavil se ztěžka a zůstal stát nehybně. Viděl však, že má Madara navrch. Bylo to zřejmé, když jej nezabijete probodnutím. Sasuke byl shozen na zem a katana mu vypadla z ruky. Z chřestěním dojela až k Narutovi.
,,Teď jsem na řadě já a ty." Řekl Naruto. Pozvedl katanu, kolem které se začala proudit modrá chakra postavil Sasukeho na nohy a předal mu ji.
Itachi se podíval prudce na Naruta.
,,Co se děje?" Koukla na něj Sara.
,,Používají to co jsem předal Narutovi."

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat