Sara a Sasuke / Rozhodný boj

493 40 7
                                    

     8. k a p i t o l a
,,Naruto!" Doběhla k němu Sakura.
,,Jsi v pořádku?"
,,Tohle slyším nějak často." Zavrčel a podíval se zpátky k těm dvěma.
,,Proč? Proč útočí na Sasukeho? Vždyť ví, že ho máme dovést do Konohy živého. Tak proč?"
,,Já nevím, ale teď s tím nic nenaděláme, dokud spolu budou bojovat. Naruto. Teprve teď jsem si všimla té podobnosti." Zvážněla Sakura.
"Jaké?"
"Podívej se na ně. Jsou si podobní." Stočila pohled k bojujícímu páru.
Naruto se tedy na ně podíval. Oba měli onyxové oči, tmavé vlasy a pohybovali se skoro stejně jenom s rozdílem, že Sara byla nejspíš trénovaná na boj z blízka a to dost tvrdě.
,,Nechápu. Možná jsou si podobní, ale proč by na něj útočila?"
,,Naruto." Sykla podrážděně Sakura.
,,Pamatuješ si na den, kdy jsem tě seřvala, že jsi ji objímal?"
,,Hmm, jo." Zakabonil se.
,,Je normální, že bych pak navrhla Tsunade, že by ona měla jít s náma?"
,,To se ti nepodobá."
,,Právě a já si nepamatuji rozhovor s ní. Mám okno. Černo černou tmu." Uzumaki zaostřil.
,,Že by ti vymazala paměť?"
,,Aaa BAKA!!" >< Udeřila ho Sakura.
,,Musela na mě použít nějakou techniku, abych to udělala. Potom to vysvětluje, proč si nic nepamatuju."
,,Ona?" Povytáhnul obočí.
,,Ale Sara..."
,,Možná se ti zdá jako nevinná chudinka, ale mám pocit, že něco skrývá. Řekla ti někdy, kdo je její sensei?"
,,Ne, ale zmiňovala se o něm." Vzpomněl si Naruto.
,,Pozor!" Strhl Sakuru k zemi, když se těsně nad jejich hlavami zabodl do zdi meč.
,,Čí to je?" Podívali se směrem k bojujícím.
,,To snad ne! Sasukeho!" Vykřikla jeho milovnice Sakura. Sasuke se držel za paži a šlo vidět, že je zmožený.
,,KDO K SAKRU JSI?! Jak můžeš vidět mé pohyby, když
já je vidím dřív než ty." Dýchal prudce.
,,Už bych ti to mohla říct, co?" Usmála se nevinně Sara.
,,To proto, že jsem také vlastníkem Sharinganu."
,,Cože?!" Vypískl Naruto a Sasuke dohromady, i když Sasuke spíš vyjekl překvapeně. Sakura mlčela.
,,Jmenuji se Sara. Sara Uchiha a můj učitel je tvůj starší bratr. Uchiha Itachi." Sařiny oči přešly do Sharinganu.
To byl signál pro Sasukeho, aby si došel pro svou katanu. Jak uslyšel jeho jméno a že ona je s ním spolčena, tak byla jenom jedna možnost a to její smrt. Vůbec neuvažoval. Myslel jako zvíře, které se chce pomstít za svou vybitou rodinu. Chidori poletující kolem jeho těla jiskřilo a pískalo jako 1000 ptáků.
,,Kde je Itachi?" Zavrčel Sasuke a vůbec si nevšímal Naruta a Sakury, kteří leželi na zemi kousek od něj. Uzumaki jenom mohl sledovat, co se děje. Takhle naštvaného jej nikdy neviděl. Sara cítila hrozbu a tak to začala brát vážně na nejvyšší hodnotě. Sharingan vs. Sharingan. Uchiha vs. Uchiha.
,,Tak můžeme začít." Připravila svou katanu. Tak, uvidíme, co si mě všechno naučil, Itachi.
Jenom jiskřička vyletěla a započal málem ničivý boj. Sasuke využíval veškeré své umění, aby ji skolil k zemi, ale také Sara využívala vše, co uměla, takže si vlastně byli rovni. Nikdo snad nikdy neviděl takový boj, kde jsou si oba dva soupeři rovni. Ohromné výbuchy, které se nesly krajinou, až země praskala. Přinutilo to dokonce i Yamatu, Saie a Kabuta přestat bojovat a dívali se jenom na zkázu, jakou Uchihové přinášejí.
Sara využila Sharingan, aby se dokázala dostat za Sasukeho a máchla po jeho zádech katanou, ale on se tomu vyhnul a dostal ji k zemi hadem, jenž ji bolestivě narazil do břicha. PUF. Byl to stínový klon. Pravá Sara byla nad Sasukem a vyslala pro němu ohnivé koule. On uskočil stranou a opětoval ohnivou palbu ohnivými šípy.
,,Kso." Uhnula jen tak tak, ale cítila, jak se ji trochu seškvařily vlasy.
,,Ty používáš blesky." Ušklíbla se.
,,A já." Položila prudce ruku na zem a půda se rychle změnila v ostnaté pole. Na její tvář dopadly kapičky krve. Sasuke měl rozřízlou paži.
,,Tohle nemá konce." Sykl Sasuke.
,,Skončíme to tady a teď." Namířil na ni katanu a bez jakéhokoliv varování ji protáhl a proklál Sařino rameno. Zakřičela bolestí a byla připíchnuta k právě vzniklému kuželu. Myslel si, že má vyhránu, ale náhle se nemohl pohnout.
,,Tak kdo je teď v nevýhodě." Ušklíbla se. Na Sasukeho ze zadu mířila Sařina katana sevřená v kamenné ruce. Stačil by jediný akt od obou a oba dva na místě padnou mrtví. Naruto se Sakurou byli v nenormální poloze, protože i je zasáhlo "bodláčí".
,,Eh, Sakuro, jsi v poho?" Narovnal se Naruto.
,,Nesahej mi na ten zadek." Sykla Haruno.
,,To nejsem já." Bránil se Uzumaki.
,,Cože? Eh, to jsem já." Zazubila se omluvně.
,,Co se stalo?" Rozhlédla se a viděla ty dva, jak jsou připoutání ke skalám.
,,Zabiju tě." Sykl Sasuke.
,,TAK TO UDĚLEJ!" Vykřikla po něm Sara. Využila jeho nepozornosti a sekla ho do jeho hrudi. I on bolestně zasyčel. Pustil katanu. Ruce propletl s těmi jejími, které přitlačil ke zdi.
,,Nemá cenu tě zabíjet. Jsi jako všechny, chceš mě."
,,Jsi normální?!" Vyjekla po něm. Byl u ní nebezpečně blízko jeho tělo se otisklo na to její.
,,Tak to by už stačilo." Přerušil je náhle někdo jiný. Obklopila voda, aby se nemohli pohnout. Ona hnedka věděla, kdo tohle dokáže. Kisame. A nebyl tu sám.
,,Tyy!" Zaostřil Sasuke na Itachiho. Prudce se otočil, až se jejich rty o sebe lehce otřely.
,,Než začneš opět křičet." Řekl klidně Itachi.
,,Tak." Kývl na Kisameho, který uvolnil Saru. Spadla tvrdě na zem a oddechovala.
,,Pojď sem."
Sara zmateným krokem došla k Itachimu a neodvážila se na něj podívat. Zklamala. Ale co ji překvapilo bylo, když ji Itachi položil ruku na rameno a nezlobil se.
,,Splnila si svůj úkol. Jsi taková, jak jsem čekal. Vrať se s Kisamem, já si ještě promluvím s bráškou." Dívka jen přikývla a rozešla se ke Kisamemu. Když v tom se jí zatočila hlava a ona se složila do Kisameho náruče.
,,Má horečku. Neboj se vezmu ji a postarám se o ni. Ty to tady vyřiď."
Tak co říkáte na jejich setkání??🤗 💕

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat