Skrýš

409 27 2
                                    

13. k a p i t o l a
Stromy se míhali a Konoha už dávno zmizela z dohledu. Čtveřice ninjů sledovala stopy, kudy se Akatsuki míhla. Tam, kde bude společnost, bude i Madara. Nejvíce napjatá však byla Sara, která myslela pouze na Itachiho a nejednou ji museli strhnout z cesty, aby se neprozradili.
,,Saro." Změřil si ji Kakashi, když opět bezmyšlenkovitě vletěla někam, kam neměla.
,,Jestli budeš dál takhle pokračovat, tak tě tu necháme." Sykl.
,,Nemůžeme zároveň dávat pozor na sebe a na tvoje úlety. Myslel jsem, že tě učil Itachi a pochybuji, že by takhle jednal."
Sara zrudnula. Měl i pravdu. Kdyby ji Itachi viděl, hned by něco řekl a nebylo by to pěkný.
,,Rozuměla jsi? Potřebujeme, aby všichni byli ostražití!"
,,Hai!" Přikývla nakonec Sara a od této chvíli dávala i pozor na to, co dělá. Její vzrušení bylo však stále cítit. Po cestě nacházeli mnoho stop, které je vedly přímo k Madarovi. Jako by to Itachi už předem věděl a směroval je ke svému tělu. Nebo to byla past.
Došli ke kamenné suti, která kryla výhled na jedno skalisko. Sara se vyplazila nahoru a nakoukla přes. Uviděla vchod, který byl chráněn kamennými tvory. Vypadali jako lví draci. Musela však trochu sjet, když se tam náhle objevil Sasuke a s celou skupinou. Zalapala po dechu, když na ni uviděla Akatsuki pláště. Nakonec se vrátila k ostatním.
,,Co jsi viděla?" Vyptával se ihned Hatake.
Sara na všechny koukla a pak zůstala stát pohledem na Narutovi.
,,Sasukeho a jeho skupinu."
,,Cože?" Ihned reagoval Naruto. Čekala to a teď se bála, že se vše pokazí. Znala Narutovy reakce, když slyšel jenom malou zmínku o Sasukem. Dokázal bezmyšlenkovitě vletět i do nebezpečí ohrožující jeho vlastní život.
,,Naruto." Položil mu ruku na rameno sensei.
,,Naše mise je získat Itachiho tělo. Sasukeho teď vypusť z hlavy. Nejspíš by nás ze svou skupinou na místě zabil."
,,Má pravdu." Přitakala Sakura.
,,Nesmíme se odchýlit od našeho plánu."
Když tohle řeka Sakura, tak se Uzumaki uklidnil. Upřel pohled na Saru, která si viditelně oddechla. Nemyslela to však špatně. Ale byla ráda, že to pochopil.
,,Tak dobře." Ozval se nakonec Kakashi.
,,Tady je náš plán odvedení pozornosti od skrýše. Naruto a Sara se vydají dovnitř v době, kdy já a mí psí přátelé budou odvádět pozornost od skrýše. Ty, Sakuro, budeš čekat v záloze, kdyby se stalo něco neočekávaného. Tím mám na mysli, kdyby se objevil další nepřítel. Dáš vědět, že vypustíš tuhle světlici a pokusíš se zavalit vchod do skrýše. Nějaké otázky?"
Všichni zavrtěli hlavou. Nikdo však nevěděl, jestli je někdo vevnitř. Pokud tam bude Madara, budou mít problém a to velký.
,,Můžem začít?" Nachystal se Kakashi.
,,Hai!" Přitakali všichni a Hatake vyvolal skupinu psů a mezi nimi byl i Pakun.
,,Nazdarek." Kývl na všechny.
,,Proč nás vždycky vyvoláš v situaci nebezpečí?" Pozvedl tlapku směrem ke Kakashimu.
,,Mě se ptáš?" Pokrčil rameny a pak vyrazil i se psy kolem srázu. Sara i s Narutem vylezli na suť a sledovali, co se děje. Sakura si vlezle mezi ně a taktéž sledovala dějství.
Taka stála před vchodem a nejspíš na někoho čekali. Pak z jeskyně vyšel muž s maskou. Byl to Tobi, tedy Madara. Pak se odevšad začal ozývat psí štěkot. Sasuke se začal rozhlížet, co se to děje a pak všichni šli směrem, kde byl Kakashi. Takže to výborně zafungovalo. Teď byla řada na Narutovi a Saře, kteří seskočili a rychle běželi ke vchodu. Vběhnuli rychle dovnitř. Nějak jim to připomínalo skrýš Orochimara s jedním rozdílem, že to tu vypadalo jako v jeskyni.
,,Tak kudy?" Zeptal se Naruto, když bloudili už tak pět minut.
,,Ehm, chtělo by to mapu." Sklonila hlavu Sara.
,,Nevím, kde jsem a nevím, jestli jsme tudy už náhodou nešli." Zabručela.
,,Počkej, mám nápad." Vytvořil Naruto desítky klonů, ale v tom malém prostoru to způsobilo, že Sara byla namačkána mezi Naruty.
,,Ehm, skvělý nápad." Málem nemohla dýchat. Naštěstí se Narutové rozdělovali a mizeli v jiných chodbách. Pravý Naruto se Sarou pak běželi rovně.
,,Tři už narazili na slepou uličku." Informoval průběžně Uzumaki.
,,Je to divné místo. Jako by tu byly spleti uliček, které končí zdí."
,,To je jenom pro zmatení." Vysvětlila v běhu Sara.
,,Představ si bludiště, To má jednu hlavní cestu, která se klikatí mezi ostatními cestami, které však končí stěnou. To je jen pro zmatení vetřelce a vezmi si to tak, když se vrátíš zpátky, většinou nevíš, jestli jsi běžel tudy a nebo tudy. Je to dokonalý způsob."
,,No, to je." Zabručel Naruto.
,,Zdá se mi to tu však stejný. A tahle je až moc rovná."
,,Tohle není hlavní, pokud si myslel na tohle. Většina lidí si myslí, že rovná cesta někam vede, ale většinou to tak není." Dál vysvětlovala.
,,Je tu spoustu chodeb, ale jenom jedna z nich nás dovede k Itachimu."
,,Musel v tobě zanechat nějakou známku, když jej tolik chceš vrátit zpátky." Domíval se Uzumaki a další klony zmizeli, když narazili na konec.
Sara se pousmála.
,,Ano, to zanechal a pokud jej vrátíme, jsem si jistá, že Sasukeho dřív nebo později dostaneme zpět."
,,To jo." Přitakal taky s úsměvem Naruto.
,,Ale nebudu se moct na Itachiho dívat, jakoby se před tím nic nestalo."
,,A co se stalo?" Vyzvídala.
,,Já nevím. Buď to byl sen nebo nějaké jutsu. Nejsem si tím jistý, protože jsem se probudil u sebe v posteli." Začal.
,,Itachi mě chytil do svého jutsu a začal se mě vyptávat na Sasukeho, jak mi na něm hodně záleží a tak. A co bych dělal, kdyby zaútočil na Konohu. Pokaždé jsem mu řekl, že ho dovedu zpátky, ať se děje, co se děje a pak mi náhle vletěl do úst pták a mám dojem, že jsem viděl Itachiho, jak se usmál. Pak řekl něco o nové síle, co mi předal. Nechápu to a nějak se cítím furt stejně."
,,No, možná ti něco opravdu dal, ale přijdeš na to v určitou dobu." Hádala Sara.
,,Nikdy nevíš, co se stane." A v tu chvíli Naruto prudce zastavil.
,,Co se děje?" Koukal na něj, když se taky zastavila.
,,Našel jsem ho." Podíval se na ni a pak se otočil a běžel o kus dál, při čemž se kolem mihlo deset uliček po levé strany. Sara jej rychle následovala. Zahnuli do určité uličky a museli odbočovat nějak často než se dostali k černým dveřím. Byly pootevřené od klona. Oba dva vešli dovnitř a uprostřed místnosti leželo Itachiho tělo.
Příští kapitola bude velké BUM!💕
Jinak jsi moc vážím všech komentářů a hlasů.❤️
Děkuju moc všem!🙋🏻

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat