24. k a p i t o l a
Nově utvořená skupina dorazila až ke kraji Konohy. Zdi byly pobořené a kouř se rozpínal ve vzduchu a bránil viditelnosti. Itachi se rozhlédl, jestli tu někdo není. Nikdo nikde. Bylo to zvláštní. I Sara byla trochu vyvedená z míry. Ti tři však byli v klidu. Karin se pověsila na Itachiho.
,,Opravdu tu nikdo není." Zamrkala laškovně. Sara měla v tu chvíli chuť ji uhodit.
,,To byl plán. Všechny odtlačit do centra vesnice."
,,Takový postup Akatsuki nikdy nedělalo." Podivil se Uchiha.
,,Noo, vezměme, že je to návrh tvého chytrého brášky." Mávla nad tím rukou.
,,A my víme o tom plánu vše. Narozdíl od ostatních členů." Zachichotala se.
Sara se dívala do rozpínajícího se kouře.
,,Ale ne." Vzdychla.
,,Naruto."
,,Přesně tak." Kývla ji Karin.
,,Jediný a hlavní cíl je dostat toho kluka s liškou. A kde by byl jinde, než v centru, hm?"
Itachi se pousmál.
,,Tam není."
,,C-cože?" Zakoktala se Karin společně se Sarou.
"To byl zase můj plán. Tušil jsem, že Sasuke navrhne něco takového a tak jsem Naruta poslal jinam. Jen budu doufat, že si vzal ty rady, co jsem mu dal a nevrhnul se nikam do boje. Ty jsi to samozřejmě nevěděla, Saro. Domluvili jsme se až po tvém únosu." Vzdychl Uchiha.
,,A co že tě to tak překvapilo?" Koukl na Karin.
,,Sasuke si tím byl tak jistý." Zazubila se.
,,Hele a Sasuke tě unesl jo?" Usmál se Suigetsu.
,,Ano." Odpověděla neutrálně Sara.
,,A co tam s tebou dělal?" Úchylně se ušklíbl. Sara ucítila zvědavé pohledy všech. Byla červená, až na zadku, když si vzpomněla co se tam stalo a jak jí malém políbil.
,,Nic." Odpověděla nepřesvědčivě. Suigetsu chtěl něco dodat, ale Karin se chytla za břicho a zasyčela.
,,Co je?" Podíval se na ni Suigetsu.
,,Ten liščí kluk má velkou chakru, co?" Dýchala přerývavě.
,,Hai." Přitakal Itachi.
,,Proč?"
,,Pokud se nemýlím, tak teď vypouští ze sebe spousty chakry. Nejspíš s někým bojuje."
Sara se rozhlédla kolem sebe, jestli neuvidí se uvolňovat červenou chakru, ale nikdy nic. Pak se rozhlédla po nějakém vysokém stupínku, který tvořily sutě zdi. Vyskákala až nahoru a prostudovala pohledem 360°. Zapojila tedy do hry Sharingan a dívala se znovu. Pak si v lese všimla, že některé stromy se naklánějí opačným směrem než fouká vítr. Pohyb byl tak nepatrný, že by si toho normální člověk nevšiml. Seskočila dolů.
,,Tímhle směrem se něco děje." Ukázala prstem.
Itachi se také podíval skrze svůj Sharingan.
,,Budeme se muset rozdělit." Řekl nakonec.
,,Karin a Sara půjdou směrem k centru. Zbytek jde se mnou."
,,Hai." Přitakal až moc čile Suigetsu. Jeho to nějak moc bavilo. Jenom Karin a Sara se zdály být proti, ale nakonec se sebrali a zmizeli mezi sutěmi.
Tříčlenná skupinka se mezitím vhrnula mezi stromy a udržovala směr. Nemuseli ani dlouho běžet, když uslyšeli výkřiky, které vydával Naruto. Zrovna bojoval se skupinkou ninjů oděných v černém bez jakéhokoliv znaku. Nebyli na vysoké úrovni tak je Uzumaki ihned poslal k zemi. Pak si všiml, že se k němu blíží Itachi a zarazil se, když si všiml Suigetsu a Juuga. Raději se postavil do obranné pozice, kdyby Uchihovi zase přeskočilo.
,,Neboj se, Naruto, jsou s námi." Ujistil ho Itachi a hodil mu svitek.
,,Jak tě našli?"
Naruto svitek chytil. Byl to takový znak, že patří na stejnou stranu. Raději si jej prohlédl a pak hodil zpátky k Itachimu.
,,Nemám tušení." Pokrčil rameny.
,,Jenom si sedím. Štve mě, že se taky nemůžu zapojit a pak najednou na mě vyskočí tihle." Zabručel.
,,To jsou ninjové cvičení na vyhledávání jinchuuriki." Informoval Suigetsu. Při tom jednoho nakopl.
,,Cítí chakru lišky a jsou za ní kamkoliv. Ale je příšerně těžké je vycvičit." Sedl si na kupu těl.
,,Ehm, proč jste se s námi spojili?" Nechápal stále Naruto.
,,Sasukeho příkaz." Řekl Juugo a zase se odmlčel.
,,Nani!?!?! A kde je Sara? Byla se Sasukem." Vyjekl Naruto a podíval se prudce na Itachiho a pak dodal.
,,To... to znamená, že je ..."
,,...s námi, ano. Neboj Sara je v pořádku." Dořekl za něj s přikývnutím Itachi.
,,Ale ať tě ani nenapadne za ním běžet."
Naruto se podíval kolem sebe.
,,Hmm a kage bunshin???" Zazubil se.
,,Zjistím, co s ním je. Moc mi to neublíží." Zamrkal.
Itachi vzdychl.
,,Tak dobře, ale ne, že se tam vydáš ty. Pamatuj, poznám tvůj klon." Aktivoval si Sharingan.
,,Booože, to je tak nevychovanej nebo co?" Zavrčel podrážděně Suigetsu.
,,Mě zajímá, kdo byl jeho táta."
Naruto vyletěl a Itachi ho musel rychle chytit, jinak by se stalo i neštěstí.
,,Klídek, Naruto!! Vytvoř si klon."
,,Hmm." Odvrátil pohled od rybího kluka a rukou udělal pečeť pro tvoření klonů.
,,Kage bunshin no jutsu!" Ozvalo se puf a vedle něj stála přesná kopie jeho samého.
,,Víš, co máš dělat." Podíval se na něj pravý Naruto. Klon přikývnul a pozvedl palec. Pak zmizel mezi stromy. Netrvalo mu dlouho a doběhnul ke jeskyni, odkud se ozývaly rány, jakoby vybuchovaly bomby. Země byla neustále roztřásána a skála pomalu praskala. Jestli se to svalí, Sasuke nemá nejmenší šanci přežít. Vběhl tedy do jeskyně a kličkoval mezi padajícím kameny. Už viděl i záblesky. Sasuke!
Vběhl tedy do prostoru, kde Sasuke bojoval s Madarou. Oba dva vypadali, že jsou na kraji svých sil. Madar byl spíše popálený, než poškrábaný. Sasuke zase měl na sobě ještě krvácející rány. Naruto se schoval za kus kamene, aby je nerušil. Sasuke zaútočil na Madaru prodloužením katany a vyslal i párek hadů, aby se do něj zahryzli. Madara však byl jenom náhrada a pravý se objevil přímo za ním.
,,Je konec." Zasmál se a proklál Sasukeho tělo mečem.
,,NEEEE!!" Vyjekl Naruto a vyběhnul ze svého úkrytu. Madara po něm ihned hodil kunai a klon s pufnutím zmizel.
,,Sasuke." Zareagoval ihned pravý Naruto.
,,Co se stalo?" Podívali se na něj.
,,Madara ... ho zabil."
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...