Liška vs Uchiha aneb i oni mají city!

284 27 0
                                    

26. k a p i t o l a
Naruto stál před vchodem do jeskyně, ale vždy, když se pokusil udělat krok směrem dovnitř, tak ho chytil Juugo a nepustil, dokud se neobrátil vchodu zády. Ze vnitř se však ozývaly další rány a měl dojem, že zaslechl slovo Sasuke a křik dívky. Podíval se na Juuga, který jej sledoval jako ostříž.
,,Co kdyby se jim něco stalo?" Zkusil to.
,,Zůstaneš zde." Nenechal se přemluvit.
,,Jenom nakouknout." Žadonil Naruto jako malý dítě.
,,Ne." Zavrhl jeho návrh.
,,To tu ještě jste?" Ozval se kus od nich hlas. Oba dva se otočil tím směrem a uviděli zhmotňujícího se Suigetsu.
,,Ten idiot mě probodl." Zavrčel.
,,Kdo?" Podíval se na něj nechápavě Uzumaki.
,,Madara." Zavrčel a sáhl si na hruď.
,,Naštěstí jsem byl na to už předem připraven, ale se Sasukem to nevypadá moc nadějně." Zavrtěl hlavou.
,,Je kapku mimo."
,,Musím tam jít!" Už vykřikl Naruto a zle se podíval na Juuga.
,,Běž." Pokrčil rameny Suigetsu.
,,Neboj, Juugo, je tam Itachi a mám pocit, že tam přibyl někdo další. Neproběhl kolem vás někdo?"
,,Ne." Zavrtěl Juugo hlavou.
,,Nikoho jsem nezahlédl."
Naruto se mezitím rozeběhl směrem do jeskyně. Proběhl několika chodbičkami, kudy běžel jeho klon a doběhl do největší chodby, kde se zrovna odehrával boj. Podíval se na člověka, který bojuje a málem sám vykřikl. Byla to Sara. Bojovala s Madarou na život a na smrt, ale ani jednou neškobrtla. Pak si všiml jak se na ní ten Uchiha nalepil a sahal na ni. Kousek od těch dvou ležel Sasuke a na něm Itachi. Naruto se zhrozil a vytvořil jeden klon, který poslal skrz chodbu. Bohužel moc daleko nedošel, protože jim proletěl Madarův kunai. V ten samý okamžik Madara na Saru přestal sahat a podíval se na Uzumakiho.
,,Tak se přestaň schovávat." Obrátil se jeho směrem Madara.
,,Vím, že tam jsi. Nepřišel jsi náhodou zachránit své přátele? Počkat, všichni jsou ze stejné rodiny. Dokonce já také. Navíc jsi tu taky hlavně kvůli ní, že?" Zasmál se.
,,Pojď se k nám přidat!" Mluvil málem jako blázen.
Naruto nakonec vylezl ze svého úkrytu za šutrem a upřel na Madaru nenávistný pohled.
,,Chtěl si mě. Je nech být a dej z ní ty špinavý pracky pryč!" Zavrčel.
,,Naše liška ochranitelem." Rozpažil se Madara.
,,Jak dojemné, ale přišel jsi pozdě. Tvoje kamarádka, už patří mě!" Surově ji políbil a hrubě ji kousl do rtu, až ho div neprokousl.
,,Nikdy není pozdě." Sykl Naruto. Dal ruce v pěst a kolem něj začala létat rudá chakra.
,,Někdo by si rád s tebou promluvil." Jeho oči zrudly a oční panenky se zúžily. Madara nějak nevěděl, koho má na mysli, ale během chvilky byl vtažen něčí silou do jeho pohledu. Všude byla tma a nic nebylo vidět. V těchhle podmínkách byl naprosto bezmocný.
---
,,Madaro." Ozval se náhle hrubý chladný hlas.
,,Konečně jsi tady." Zařvala liška a otevřela oči, které ve tmě zářily jako dvě žluté natahované koule.
,,Zpropadení Uchihové. Bude mi ctí jednoho zabít. Škoda, že Naruto se zamiloval do té holku z klanu Uchiha. Oba víme její původ."
,,Tak jednoduché to nebude." Ohradil se ihned Uchiha a sledoval liščiny zlé oči.
,,To jsi zapomněl, že my dokážeme TEBE ovládat?"
,,Nezapomněl." Sykla liška a zúžila oči.
,,V téhle tmě nemáš žádnou moc. Tvé oči jsou slepé."
,,Ne na dlouho." Sykl Madara. Udělal pečetě:
,,Katon: Goukakyuu no Jutsu!" Všude se rozlil oheň. Temnota byla však větší a pohltila oheň v syčivých zvucích. Pak nastalo ticho.
---
,,Naruto." Vzpamatovala se Sara a pozvedla hlavu. Její pohled ihned zaujal Madara, který stal na místě nehybně. Sledovala jeho pohled, který se střetával z Narutovým. Nebo spíše s liščím pohledem. Postavila se a došla k Narutovi. Přitom si utírala krev ze rtu.
,,Naruto." Položila ruku na jeho rameno, ale on nereagoval. Co se to děje? Nebyl čas to řešit musela mu věřit.
Rozběhla se k Itachimu a Sasukemu. Temperamentně sklouzla po kolenech
(R.I.P. kolena) a její pohled utkvěl na mladším z Uchihů. Nejevil žádné známky života.
Ten sobeckej parchant on prostě nesmí umřít né když jsem tady já! Zaklela Sara a oči dokázaly sledovat jenom bledého Uchihu. Její ruka ihned zareagovala a něžně pohladila jeho chladnou tvář.
,,Ty sobče..NESMÍŠ si dovolit umřít, když jsem teď přišla." Zašeptala a naklonila se k němu, aby ho políbila do těch havraních vlasů.
Dlaň stále nechávala na jeho tváři. Nemohla se odtrhnout od jeho tváře. Cítila jak se její tělo samo od sebe začíná třást. Cítila jak jí po tváři stékají hořké slzy. Nikdy jsem neplakala kvůli klukovi! Co to se mnou je? Nemůžu..nemůžu k němu něco cítit! Z myšlenek jí vyvedly, až Itachiho slova.
,,Cítíš k němu něco, že?" Ucítila jeho dlaň na rameni.
,,J-já..já nevím...mám zmatek. On si do mého života nakráčí a otočí mi ho vzhůru nohama! A teď ten sobec umře. On nesmí umřít." Křičela po Itachim. On ji tvrdě stáhl k sobě. Pevně ji obejmul a ona začala brečet a křičet naplno. Nikdo ji v tu chvíli nedokázal utišit. Její rána byla až příliš hluboká a čerstvá. Trhalo mu to srdce na kusy, když viděl v jakém je stavu.
,,Co to dělá?" Vykulil oči, když se podíval kolene sebe.
,,Nevím. Prostě tam nehybně stojí a nic nedělají. Jakoby se vpíjeli do sebe pohledy." Odpověděla Sara přes hlasitý pláč.
,,Naruto má liščí oči. To znamená, že Madara v tuhle chvíli nejspíš mluví s liškou." Pozorně sledoval situaci Itachi a nepřestával utěšovat Saru.
---
,,Zabiju tě, Madaro!" Vykřikla vztekle liška a skočila po malém človíčkovi, který proti ní vyslal další zásilku ohně. V Narutově hlavě se strhl monstrózní boj. Možná má v sobě lišku, ale jeho tělo to nevydrží. Klesl na kolena doprovázen tekoucí krví z jeho očí. V tu samou chvilku se Madara od něj odpoutal a konečně nabil vědomí.
,,Nemůžeš mě zabít." Vytasil katanu.
,,A dokonce ani tvá zpropadená liška, protože dokud jsi v téhle podobě, jsi slabý."
,,Zklapni." Zavrčel Naruto.
,,Cože? Neslyšel jsem." Posmíval se Madara.
,,ZKLAPNI!!!" Vyskočil Naruto s nataženou pěstí. V tom vše z černalo a následně pohltil okolí bílý záblesk. Tichý výbuch vše pohltil.

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat