Chystání do zbroje

336 25 2
                                    

                                        18. k a p i t o l a
,,Sai!!!" Vykřikla Sara, když ji něco sáhlo a zadek a za sebou uviděla Saie.
,,Ty idiote!!! O co se to snažíš!!" Běsnila a tentokrát ji držela Sakura, aby na něj neskočila.
Sai držel v ruce knížku.
,,Jeden ze způsobů, jak kluk může vyjádřit, že se ji holka líbí je, že ji sáhne na zadek." Přečetl.
Obě dvě dívky se zarazily a podívaly se na sebe. Obě dvě měly nad hlavami křížek, který naznačoval, že se jim to vůbec nelíbí. Pak Sakura Saru pustila a obě dvě na Saie skočily a dali mu pěkně sežrat svoje rány. V tu samou dobu tam šel i Naruto s Itachi a když viděli, co se děje, raději nahodili zpátečku.
,,Ehm, to mě zajímá, co jim zas řek." Polknul Naruto a díval se za roh.
,,Jak to myslíš?" Povytáhl obočí Itachi.
,,No, Sai ... jak říká ... se učí citům z knih, které o nich píšou, ale má to jeden háček." Vzdychl Naruto.
,,Ty knihy to berou na rovinu, ale v reálném životě to je ... ehm ... v kopečcích." Zazubil se Uzumaki.
Uchiha se díval na svou svěřenkyni, jak tam se Sakurou mlátí Saie hlava nehlava.
,,Jo, vím co myslíš ... ale neměli bychom ho nějak od nich dostat?"
,,Jsi blázen!!" Postavil se do obranné pozice Naruto.
,,Ještě si pamatuju, jak mě Sakura uhodila a já letěl několik metrů od místa dění. Pak jsem týden nosil na puse připláclý led, než mi to zmizlo. Takže ne."
,,Nestačí říct stačí?" Navrhnul Itachi. K jeho smůle se Naruto tvářil stále stejně.
,,No, tak ne." Vzdal to a počkali, než domlátí Saie a potom teprve si dovolili k nim dojít. Naruto měl v tuhle chvíli dojem, že je Sai pod kytičkami. No, taky to tak bylo. Byl zahrabaný v květináči.
,,Nazdar." Zamával Naruto a dělal, jako by nic neviděl.
"Ahoj, Naruto." Zamávala na něj Sakura ve vší nevinnosti. Také Sara se přidala ze svým pozdravem a koukla nevinně na Itachiho.
,,Tak jdeme za Tsunade?" Zeptal se nakonec Uchiha a očkem sledoval, jak se Sai dere z květináče. Měl mu chuť pomoct, ale po varovném pohledu Naruta to raději odložil na někdy jindy.
,,Jasně." Řekla až moc natěšeně Sakura a jako první se za ní vydala. Sara šla ihned potom a když holky zmizely z dohledu, pomohl Itachi s Narutem Saiovi ven.
,,Neříkal jsem ti, že ty knížky jsou k ničemu?" Těkalo Narutovi obočí.
,,Takhle si můžeš rovnou kopat jámu."
Sai se podíval na svou knížku odhozenou pár metrů od nich.
,,Neříkal si, že se poučíš, když něco zjišťuješ?"
,,Hmm, jo, ale ber to s rezervou." Sykl Uzumaki a vydal se za Tsunade. Itachi raději mlčel a podíval se na zdemolovaný květináč. Sai už tak zmizel vevnitř. Pak pozvedl hlavu a zadíval se do kamenné tváře Třetího Hokage. Stále měl ty špatné vzpomínky. Musel si však uvědomit jednu věc. Většina lidí mu již odpustila.
U Tsunade v pracovně byl přímo bordel. Uchiha se divil, že Hokage něco takového může mít. Pak zjistil příčinu. Naruto byl připláclý ke zdi a prstem ho tam držela Tsunade. Ve tváři měla velmi naštvaný výraz. Kouknul se s otazníkem na Sakuru, ale ta jen zamávala rukou, že to nemá řešit. Asi si založí deníček neřešitelných věcí.
,,Tak dobře, už jsme všichni." bjevila se náhle Tsunade za stolem.
,,Shizune!"
,,Hai!!"
,,Mluv!"
,,H-hai." Koukla na ni trochu nervózně. Pak se otočila k pětici.
,,Ehm, ráno jsme dostali zprávu, že se nedaleko Konohy nalezl větší počet mrtvých ninjů. Všichni byli buď od suď a nebo naši spojenci. Je možné, že byli zabiti členy Akatsuki."
Itachi ucítil malé mravenčení v břiše. Vždy, když se o nich mluvilo, tak se necítil moc svůj, protože mezi ně kdysi taky patřil. Jenom poslouchal dlouhý dialog Shizune. Jeho nervozity si jako jediná všimla Sara. Taky ho ze všech znala nejlépe. Bylo ji ho líto, ale nemohla nic nadělat.
,,A Naruto." Obrátila se nakonec Shizune na Uzumakiho.
,,Ty budeš ve skupině s Kakashim, Itachim a Sakurou. U tebe je velké riziko, že půjdou přímo po tobě. Proto ti dáme největší sílu z Konohy. Dva Sharingany a medika. Nebudeš se od nich vzdalovat, i kdyby někomu hrozila ztráta hlavy, je ti to jasné?"
Naruto byl vyveden z míry.
,,H-hai." Těkal očima po místnosti, aby se nemusel dívat do její přísné tváře.
Sara nějak nevěděla co říct. Nějak do toho nebyla započítána. Nějak ji děsilo, že tu na ni zůstal Sai. Dělala jako by nic. Upravovala si oblečení: tričko v lososové barvě s holými rukávy, bílé džíny, tělové sametové baleríny.
,,Sara se Saiem budou ve skupině ještě s Nejim a Shikamarem. Vy budete strategický tým už jen proto, že s vámi bude Shikamaru. Aby jste byli aspoň trochu informování o jiných skupinách, tak většina se bude držet u hranic Konohy a budou se snažit zabránit Akatsuki se dostat do vesnice. Itachi." Otočila se k němu.
,,Protože tu není Kakashi, tak to říkám tobě. Budeš držet Naruta co nejdál od Akatsuki ...."
,,Ale!" skočil ji ihned do řeči Uzumaki.
,,Tam bude Sasuke! A já ..."
,,Naruto mlč!" Okřikla ho Tsunade.
,,My všichni víme, jak ti na něm záleží, ale on je s Akatsuki a jeho prioritou bude tě chytit a pak vysát z tebe Kyuubiho, což tě zabije." Byla neúprosná.
,,Budeš se držet se svou skupinou a Sasuke ne Sasuke, ty je budeš poslouchat. Žádné hrdinské výpady nebo budu muset požádat Sakuru, aby tě umlčela." Zúžila oči.
Naruto zůstal stát jako opařený. Nijak nechápal, co se tu děje, ale jak to viděl, tak se k Sasukemu nedostane. Štvalo ho to. Ty roky se snaží dostat Sasukeho zpátky a teď, když je konečně nějaká šance, tak nemůže? To není fér. Není. A dokonce ani Itachi nic neřekl. Ani si neuvědomoval, že začal vypouštět kyuubiho chakru. Neslyšel ničí výkřiky a ani necítil, jak ho kdosi vzal za rameno. Chtěl dostat Sasukeho zpátky a proto udělá vše. Ale pak ho vrátila do reality mohutná rána ozývající se z venku a přes okna se přelil hustý mrak prachu.

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat