15. k a p i t o l a
Skupinka se usídlila na místě, kde by je nikdo neměl hledat a to v křoviskách lesa. Taky, že se kolem nich o hodinu později mihli ninjové posluhující Madarovi. Naruto byl stále mimo sebe a nikdo nevěděl co mu je. Teda, skoro nikdo.
,,Saro?" Otočil se Itachi k ni.
,,Jak se vám to podařilo, když jste byli jenom dva?"
,,Jak jenom dva?" Podívala se na něj Sakura.
,,K oživení je potřeba deset lidí." Vysvětlil ihned Uchiha.
Kakashi zabručel.
,,Ten idiot." Kleknul si k Narutovi a položil mu ruku na hlavu.
,,Sice má v sobě Kyuubiho, ale to neznamená, že může snést tak složité jutsu."
,,Ono to nebylo vlastně ani jutsu." Ozvala se Sara.
,,To všechna ta knížka."
,,Knížka?" Měl otazník u hlavy Kakashi.
,,Knížka pro oživení." Pojmenoval ji Itachi.
,,Jsou velmi vzácné a myslím, že už nejsou žádné. Moje byla asi poslední."
,,Tvoje?" Nějak nezachápala Sara.
"Pojistka, kdybych zemřel a já to věděl už předem. Spíš to byla pojistka, kdyby se ti nepodařilo dostat Sasukeho od Madary."
Sara sklonila hlavu. Cítila se náhle prázdná, že nesplnila slib, který mu dala.
,,To nic." Podíval se na ni Itachi.
,,Mám dojem, že Madara o všem věděl už předem. On taky patří mezi ty, kteří vědí o mě pravdu."
Pak se všichni podívali na Naruta, který se začal pomalu probírat. Kakashi mu dodal trochu ze své chakry.
,,Kso." Položil si ruku na hlavu a rozhlédnul se kolem sebe.
,,Kde to ..."
,, V křoví." Přerušil jej Hatake.
,,Moc se nehýbej, Naruto." Položil mu ruku na rameno, aby zabránil jeho posazení.
,,Buď rád, že máš v sobě lišku, jinak by jsi byl už dávno mrtvý." Zamračil se a podíval se na Saru.
,,Ty jsi mu to mohla vymluvit."
Sara se omluvně ušklíbla.
,,No, já se snažila, ale znáte Naruta ..." Vydechla a koukla na Uzumakiho.
Sakura na chvíli roztáhla paže a pak je opět dala zpět k tělu.
,,Naruto, ty idiote! To nemůžeš poslouchat, když ti někdo něco řekne." Sykla.
,,Co kdyby jsi byl teď mrtvý!!" Začala běsnit.
,,Bojíš se o mě?" Kouknul Naru na Sakuru.
,,BAKA!!" Praštila jej do hlavy.
,,Auch, auch ..." Chytl se za vzniklou bouli.
,,Sakuro, trochu jemnosti." Pokáral ji Kakashi.
,,Aby neomdlel zas."
,,Gome." Mávla nad tím rukou a už raději seděla zticha na místě.
Nakonec se všichni uložili ke spánku. Jenom se střídali co hodinu na hlídce. Na řadu přišla také Iyuka a teď seděla a objímala se koleny. Bradu měla položenou na pažích a sledovala tmu, která se kolem ní rozprostírala. Za sebou slyšela tiché dýchání, jak se ostatní nechali unášet cestou snů. Byla to více méně nuda a nic se nedělo. Spíš naštěstí. Málem však vyjekla, když ji položil Itachi ruku na rameno. Musel ji pak rychle zacpat ústa.
,,Klid, to jsem jenom já." Sednul si vedle ni.
,,Promiň." Pousmála se.
,,Ani nevíš jak moc jsi mi chyběl a jak moc jsem si tě přála mít zpátky." Musela to ze sebe dostat.
,,Abych řekl pravdu, tak já taky." Zasmál se tiše.
,,Jo, a díky. Až se probudí Naruto, tak mu díky vyřídím osobně, ale teď spí a myslím." Otočil se k němu.
,,Že se mu zdá nějaký zajímavý sen."
,,To jo." Koukla po něm taky Sara. Naruto byl přímo roztáhlý a cosi si šeptal. Měla chuť se k němu naklonit, aby věděla, co říká. Chvíli na něm zůstala viset pohledem, než na ni Itachi promluvil.
,,Líbí se ti?"
,,C-cože?" Podívala se na něj prudce.
Nadechnul se.
,,Jestli se ti Naruto líbí. Nějak často se na něj díváš."
,,Ale to nemusí znamenat, že ...."
,,Já vím, co je to milovat." Nepřestal vyzvídat.
,,Řekni ano nebo ne."
Sara se na chvíli odmlčela. No, jak to popsat. Naruto byl to pohledný kluk, který měl i sportovní postavu, ale aby jej měla víc ráda než kamaráda, na to neměla. Sice ji jednou políbil."
,,No jednou mě políbil, ale nijak to neberu. Víš.."
Odmčela se.
,,Dobře líbí se ti někdo?" Nevzdal to Itachi.
Sara se trochu začervenala. Možná tam i někdo byl. I když si to dlouho dobu nechtěla přiznat. Teda raději by si to neměla přiznat.
,,Takže jo." Usmál se na ni Itachi.
,,Kdo?"
,,Hele budeš mě vyzvídat?" Zasmála se tiše Sara.
,,No dobře. Ale slib, že mi to někdy řekneš." Vzdal to.
,,Slibuju." Usmála se.
Objal Saru kolem ramen, která se k němu přitiskla a dala ruce kolem jeho pasu.
,,Proč si vlastně v černém?" Zeptal se zvědavě.
,,Noooo. Když jsi tu nebyl držela jsem smutek."
On ji pohladil na tváři a a ona se k němu ještě víc přitiskla.
,,Jsi podobná Sasukemu."
,,Jak?"
,,Když byl mladý, tak rád mi skákal na záda a nebo jenom přišel a objal mě. Možná jsme byli rodinní rivalové, ale navzájem jsme se měli rádi. S tebou je to podobné."
,,Jenom s rozdílem, že nejsem Sasuke." Vzdychla.
,,Dostaneme ho zpátky?"
,,Jistě." Přitakal ihned.
,,A když je tu i Naruto, naše šance stoupají. K němu Sasuke musí mít aspoň nějaký cit, který se snaží skrývat. A taky ještě k někomu."
,,No, Naruto k němu má city. A koho myslíš?" Zeptala se. A pak dodala.
,,Hodně často o něm mluvil, když jsem byla v Konoze. Chce o ochránit před zlým, ale nelíbí se mi jeho myšlenka, že by i zemřel, aby se Sasuke vrátil."
"Ale to je i má myšlenka. No časem pochopíš koho jsem myslel." Upozornil s tajemným úsměvem.
,,Já vím a ty jsi ji částečně splnil, ale nerada bych o tebe zase přišla. Ani o Naruta. O nikoho."
,,Víš čím se lišíš od Sasukeho?"
,,No?"
,,Sasuke se odloučil od ostatních, aby zesílil. Ty jsi začala sílit, i když jsem nebyl zrovna jemný, ale zůstala si věrná."
Sara se mu podívala do očí.
,,To jsi byl ty, kdo se mě ujal. Kdo mě vyvedl ze života, který jsem žila. I když mě Kisame málem utopil, ale to už je jedno. Řekla jsem ti někdy, děkuji?"
,,Zdá se mi, že ne."
,,Tak tedy, děkuji." Objala ho.
,,Nemáš za co děkovat ... já to udělal rád."
,,Ale mám." Zaodporovala do jeho oblečení.
Itachi se jenom pousmál a nakonec poslal Saru spát. Sice se zdráhala, ale jeho přísný hlas ji přinutil se postavit a zalehnout. Itachi pak sám pro sebe tiše promluvil.
,,Naruto a Sara jsou ti vyvolení. Věřím, že Sasukemu otevřou oči.
On je tolik chladný a ona je tolik vyzívavá a společenská. On cítí bolest a nenávist a ona začala cítit lásku.
On vyrůstal v temnotě a ona ho z ní vytáhne."
A bylo to tu. Nastává mise, která změní život všech přítomných a nejenom jich. Ale hlavní myšlenka zůstává. Dostat Sasukeho zpátky domů.
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...