7. k a p i t o l a
Sluneční paprsky osvítili střechy domů v Konoze. Většina lidí ještě spalo až na skupinku ninjů, která stála u brány. Bylo jich celkem pět.
Sara Huchia, Uzumaki Naruto, Sai, Sakura Haruno a kapitán Yamato. Všichni měli v obličeji napjaté výrazy a vzrušení. Jenom čekali na pokyn.
,,Jdeme!" Zavelel kapitán Yamato a všichni udělali krok za cestou nalezení Sasukeho.
...
,,Tak už je na cestě." Podíval se na Itachiho Kisame, který si seděl na proudu vody, která ho vynášela do vzduchu.
,,Myslíš Saru?" Podíval se za ním nahoru Itachi.
,,Hai." Přikývnul Kisame a vrátil se zpátky na zem.
,,Je s nimi i ten Kyuubi kluk."
,,Opravdu?" Zaujala tato informace Itachiho.
,,A jak mezi ně zapadla."
,,Nejspíš ji všichni berou za člena skupiny ... kde se tohle vůbec naučila?" Zavrtěl nechápavě hlavou.
,,Nejspíš jdou hledat Sasukeho. Opravdu to chceš?"
,,Co chci?" Zamračil se Uchiha.
,,Aby bojovala s tvým bratrem." Dal si meč na rameno. Itachi se posadil na pařez a prohrábnul si vlasy.
,,Chci jen zjistit, jak moc je Sasuke silný. Pak může jít cestou pomsty."
,,Můžou se zabít."
,,Zastavím to včas."
,,Ty tu holku máš rád, co?"
,,Jak to myslíš?"
,,Jak odcházela, ty jsi řekl: Buď opatrná."
,,Hmm."
,,Tohle není u tebe zvykem, Itachi." Zazubil se Kisame.
,,Je to tím, že je z tvého klanu? Že se tě nebála, i když zjistila, že jsi zabil její rodinu a při tom se k tobě přidala?"
,,Možná." Zavřel oči. Kisame se ušklíbnul a díval se mlčky na svého kolegu. Z něho něco tahat je jako bych se snažil chodit po tekutém asfaltu bosky.
,,No tak, záleží ti na ni stejně jako na tvém bratrovi. Co si myslíš, že udělá, když zjistí, že je ona také Uchiha?"
,,Nevím." Otevřel konečně oči.
,,Možná nic, možná ji zabije."
,,A to nechceš, co?"
Ticho proklálo celý les jako nůž máslo.
,,Ne." Tato dvě písmena byla přímo vryta do vzduchu rudým inkoustem.
....
Pětice došla k Orochimarově skrýši, která byla skryta ve skalách. Všude bylo mrtvé ticho a nikdo nevydal hlásek. Jenom šlo slyšet hluboké dýchání nedočkavého Naruta a Sara cítila napětí. Konečně potká dalšího člena ze svého klanu. Slyšela, že Sasukeův pohled je přímo ničivý a dokonce i největší tvrďák od něj odvrátil pohled. Mírně se ošila, ale naštěstí to nikdo nezaregistroval, protože byli soustředěni na Uzumakiho.
,,Naruto." Ozval se kapitán Yamato.
,,Jak už jsem řekl. Dívej se na Sasukeho svýma očima a ne Kyuubiho, jasně?"
,,A-ano." Přikývl Naruto. Byl si sám sebou nejistý, protože někdy nedokázal lišku ovládat a to ho ničilo. Další známka, že je slabý.
,,Mám pocit, že tam někdo je." Řekla Sara.
,,Cože?" Koukla tam taky Sakura.
,,Nikoho nevidím."
,,Já to spíš cítím, než vidím." Dodala Sara. Naruto na ni upřel pohled.
,,Tvoje schopnost?"
,,Ano." Zalhala.
,,Tak dobře." Sepjal ruce Yamato.
,,Naruto a Sai, vy půjdete tiše dopředu. Žádné hlasité výpady. Budete neslyšitelní a neviditelní, je to jasné?"
,,Hai." Oba dva tiše přikývli.
,,Sakuro, Saro, vy půjdete se mnou za oběma. Budeme je krýt, kdyby se něco stalo."
,,Hai." Přikývla ihned Sakura. Sara jenom kývla hlavou, že rozuměla. Pak to začalo. Podle Yamatova plánu se vydal Naruto se Saiem napřed a trojice je pomalu následovala. Ten, kdo byl u vchodu, byl Kabuto. No, kdo jiný.
,,Už jsem myslel, že se neukážeš, Naruto-kun." Upravil si brýle na nose.
,,Tyyy." Zavrčel Naruto a kdyby jej Sai nechytil, tak by po něm Naruto skočil.
Yamato s děvčaty tam taky už došly.
,,Neslyšeni a neviditelní ... to se nám povedlo." Vzdychl a pomocí svého jutsu uvěznil Kabuta do dřevěné klece.
,,To jsi neslyšel, že dřevo není železo?" Zableskly se Kabutovy brýle a pak se z klece jednoduše dostal díky svého jutsu a začala mela. Toho Sara využila. Nikdo se už nezajímal, jestli tu je a nebo ne. Proklouzla dovnitř skrýše a běžela Sasukeho najít. Bylo to tu jako v bludišti. Hrůza. Snad ho najdu co nejdřív. Nemám moc času. Brzy zjistí, že už mezi nimi nejsem.
,,Kde je Sara?" Všiml si toho jako první Naruto.
,,Aaaarg!" Dostal ránu do břicha a odletěl si to do skály, která se na něj pak sesypala.
,,Naruto!" Vykřikla Sakura a rychle začala odvalovat kameny. Sai zaměstnal Kabuta, aby po ní nešel. I Yamato odváděl jeho pozornost, ale také si už všimnul, že tu Sara není. Kso, kde je? Tohle není normální.
Tak kde jsi! Sara byla stálé ztracena ve spleti chodeb. Otevírala všechny dveře a nahlížela do nich, ale všechny byly prázdné.
,,Naruto, jsi v pořádku?" Vytáhla jej Sakura.
,,Jo." Sykl Naruto, když je prudce vytáhla.
,,Kde je?"
,,Kdo?"
,,SARA!"
,,Cože?"
,,Není tu." Nějak nechápal, jak si toho nemohla nevšimnout.
Rozhlédla se.
,,Kam zmizela?"
,,Nejspíš je už vevnitř."
Vyběhl Naruto a zmizel ve vchodu.
,,Naruto!!" Ještě po něm chmatla Sakura, ale nepodařilo se ji ho chytit.
,,Kso!" Zaklela a pak se vydala za Narutem. Yamatu a Saie nechala s Kabutem. Sara vběhla do všech dveří a nikde nic. Už ztrácela naději, když uviděla poslední dveře. Prudce je otevřela kolem byl kouř takže viděla jen temný stín. Ten stín ležel na posteli a když byla konečně schopná zaostřit uviděla stojaté černé havraní vlasy. Přesně jako ty Itachiho. Nebylo pochyb, že stojí před mladším Uchihou.
Prudce se nadechla a vydechla. Donesl se k ní mužský hlas.
,,Co chceš?" Kousla se do rtu a upřela svoje onyxové oči na ležící postavu. Zatajila dech a vyslovila jeho jméno.
,,Sasuke." Ozvala se ohlušující rána
,,Co to sakra bylo?!" Vykřikla Sakura, když běžela vedle Naruta.
,,Jak to mám vědět?!" Zrychlil Uzumaki. Všude se prášilo a také byl všude kouř. Nakonec jsi všimli vyrvané stěny. Pronikalo dovnitř celkem ostré, ale přesto slabé světlo. Uviděli Saru, která měla upřený pohled směrem nahoru.
,,Co tam k čertu dělá?!" Pak si všimli kam upírá zrak. Nahoře stál Sasuke. Ano byl to opravdu Sasuke. Měl na sobě bílou rozevlátou košili a kalhoty s páskem. Sara nevnímala, že k ní běží Uzumaki se Sakurou. Svlékla si plášť vytasila katanu a prudce vyskočila za Sasukem.
,,NEDĚLEJ TO SARO!!!!" Vyskočil za ní Naruto, ale ona ho skopla dolů. Toho využil Sasuke vytáhl katanu a na dívku zaútočil. Sara se jen tak tak dokázala stočit a odrazit jeho úder.
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...