Mise týmu Kakashi

422 31 2
                                    

12. k a p i t o l a
Jedné bouřlivé noci nemohla Sara usnout. Zdál se ji sen o Itachim, jak padá k zemi mrtev a nad ním stojí Sasuke se zkrváceným mečem v ruce. To nebylo však vše. Sasuke měl skrze svou hruď něčí katanu, kterou držel Madara. Stočil pohled na Saru a řekl:
,,Teď je řada na tobě." A bodl. ,,Ne!" Vyjekla Sara probudila se zpocená. Třásla se zimou a dívala se před sebe. Ty sny, které ji trápily před smrtí Itachiho se opět vrátily. To není možné. Byla ještě tma a sem tam se zablesklo. Jeden z blesků ozářil knížku ležící na nočním stolku. Vzala ji do ruky a dívala se na ni upřeně. Možná byl už čas ji otevřít. Jediné, co si vždycky přála bylo, aby se Itachi vrátil, jako by se nic nestalo, ale nemohlo to být, protože byl mrtvý.
Roztřesenýma rukama knížku otevřela. Byl tam zvláštní obrázek ležící postavy, nad kterou stojí jiná postava a má zvednuté ruce k nebesům plus blesky. Otočila na další stránku, kde byl už i text.
---
Ten, jenž chce oživiti mrtvého
Musí mít přáni srdce svého
Stačí kapka slzy žalu
A kousek krve svalu
Pak tvé srdce zubožené
Roztluče jeho srdce uložené
On vstane za svitu měsíce blesků
Vrátil se mezi živé v třesku.
---
Sara si tu báseň musela přečíst několikrát, protože ji smysl nejdříve nedošel, ale pak si to uvědomil. Itachi ji dal tuhle knihu, aby jej oživila, kdyby se nepodařilo uchránit Sasukeho? Je snad taková možnost, kdy se nemusí použít jediné jutsu? Ale byl tu jeden problém. Itachiho tělo neměla. Měl ho Madara. Věděl snad o té knize? Kdo ji s tím pomůže? Přála si jako cokoliv jiného, aby se Itachi vrátil a mohl by pomoct dostat Sasukeho zpátky. A možná ví o někom, kdo bude souhlasit. Pak si sedla a zkusila si na něco zpomenout. A fungovalo to! Zpomněla si na výcviky. Nepamatovala si lidi, ale výcviky!
,,Cože? Oživit Itachiho?" Divil se Naruto.
,,Ale to je přece nemožné."
,,Není." Zavrtěla hlavou Sara.
,,Přečti si to." Podala mu otevřenou knížku.
,,Jak v třesku? To mu nějak ..."
,,To je jedno, ale je to jediná možnost, jak ho oživit a zároveň dostat Sasukeho zpátky." naléhala Sara.
,,Ale nejdřív potřebujeme najít Itachiho tělo. Bohužel nevím, kde je." Zachmuřila se.
,,Co když je Itachi jiný, než jsi celou dobu vykládala a jenom tě zneužil?" Zkusil to Naruto.
Sara se zatvářila dosti zle.
,,Ne, věřím mu a že vše, co řekl je pravda. Jak ti to mám dokázat? A opět se mi zdál sen, kdy všechny zabije Madara. To on je nebezpečí pro všechny. Ne Itachi."
Naruto se nad tím zamyslel.
,,A ví to Sasuke o Itachim?"
,,Myslím, že ano." Přikývla.
,,Madara byl ten, kdo pomáhal Itachimu zabít všechny v klanu a Itachi se bál, aby se Sasuke setkal s ním."
,,Tak dobře." Souhlasil Naruto.
,,C-co dobře?" Vykulila na něho oči.
,,Pomůžu ti, ale my dva sami nemůžeme jít. Musíme najít skrýš Madary, kde nejspíš bude jeho tělo a někoho vzít sebou."
,,Je to špatný nápad." Ozval se za nimi Kakashi.
,,Ale když mluvíte o Madarovi jako o hrozbě, tak se hlásím na misi dobrovolně."
,,Kakashi-sensei." Podíval se na něj překvapeně Naruto.
,,Vy by jste s tím neměl souhlasit."
,,Já vím, ale dozvěděli jsme se pár nových věci o Itachim z jiných úst než Sařiných. A to bylo o vyvraždění jeho klanu. Dostal to příkazem od třetího hokage a jiných nadřízených."
,,C-cože? Ale to by přece třetí nedopustil!" Protestoval Naruto.
,,Pokoušel se tomu zabránit, ale když nebylo jiné východisko, tak musel dát rozkaz. V té době, co jsi byl ještě malý, chystal klan Uchiha povstání. Nikdo nechtěl větší krveprolití a tak přikázali Itachimu, aby je všechny zabil."
Sara mlčela.
,,Takže to dostal rozkazem. To mi nikdy neřekl." Upřela pohled na Kakashiho.
,,No, a ani by ti říkat neměl. Bylo to tajemství jeho a třetího. S tím nic nenaděláš. Řekl ti jenom to, co mohl. Nic víc." Pokrčil rameny Hatake.
,,Měli by jsme bát čtyři. Ještě medika potřebujeme." Pozvedl prst.
,,Myslíte Sakuru?" Podíval se na něj Naruto.
,,Hai."
,,Ta s tím nebude souhlasit. Nemá Saru moc v lásce, jak jsem si všimnul." Vzdychl Naruto.
,,Ale to neznamená, že nejdu s vámi. Jako medik mám poslání ochraňovat všechny ve své skupině, takže i tebe." Podívala se přísně na Saru.
,,Sakuro-chan!" Rozzářil se Naruto.
,,Děkuji."
,,Dělám to jenom kvůli Sasukemu." Nenechala se odradit Sakura.
,,A nechci, aby se ti něco stalo, Naruto."
,,Jasně." Přikývl Naruto.
Kakashi je všechny utišil.
,,Saro, řekni mi, co všechno se Sharinganem dokážeš, abych věděl, jak řídit naši skupinu. Je to důležité."
,,Tak dobře." Přitakala Sara a řekla vše Kakashimu. Byl trochu mimo, když nevěděl, co to je a tak. Netušil, že se Sharinganem jsou takové možnosti.
,,Dáme vědět bábi Tsunade?" Otázal se Naruto.
,,Měli by jsme." Přikývnul Kakashi.
,,Počkejte na mě u brány. Budu to muset říct, tak aby neřekla ne." Vzdychl.
,,S tímhle nebude souhlasit, ale co naděláme."
,,Dobře." Přikývla Sakura. A pak se trojice vydala k bráně. Čekali u ní snad hodinu, než se objevil Kakashi.
,,Aaa promiňte, na cestě sem mi přeběhla přes cestu černá kočka a ...."
,,Lžete!!" Vykřikl Naruto se Sakurou rozzuřeně.
"Ne, opravdu!" Bránil se Kakashi.
,,To je ona." Vytáhl odněkud malou černou kočičku.
,,Juuu, ta je roztomilá!" Vypískla Sakura a vzala si kočičku.
,,Tak dobře vy tři." Přilákal jejich pohledy.
,,Mise byla schválena a je typu S, takže budeme muset být na pozoru.
,,Jsou nějaké dotazy?"
Ticho.
,,Skvělý. JDEME!" a čtveřice se vydala hledat Itachiho tělo.

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat