Dar a boj na život a na smrt

300 22 4
                                    

                                 28. k a p i t o l a
,,Jak ... co použije??" Nechápala stále Sara, ale zmlkla, když si všimla, že kolem Naruta a Sasukeho proudí chakra. Nebyla to však obyčejná a ani liščí chakra. Spíš to byla její smíšenina a tak se zbarvila do světle fialové barvy. Byl to úžasný pohled, ale také jste cítili sílu, kterou vydávala. Pak to pochopila. Uchihové byli jediní, kteří dokázali ovládat Kyuubi a ten dar Narutovi předal Itachi. Tak takhle to je a Sasukemu pomáhá. Stále však nikdo netušil, co to obnáší.
---
,,Ty spratku!" Začala nadávat liška v Narutově nitru.
,,Co si to dovoluješ?! A jak jsi získal tu moc?! Nikdo jiní než Uchihové ji nemají, tak jak?"
Naruto pozvedl k lišce hlavu.
,,Jednoduše." Usmál se.
,,Byl jsem obdařen a ty mě budeš teď poslouchat a já si vezmu od tebe moc, ty mě však neovládneš." Neztratil svůj klidný hlas.
---
Liška sice vrčela, ale nemohla nic nadělat. Je stále zapečetěna a v tomhle stavu moc nesvede. Zatracený Čtvrtý. Aniž by si to sama liška přála, její chakra začala proplouvat mřížemi k Narutovi. Neobklopovala však jeho tělo, ale vsávala se přímo do něj a tak mísila s jeho chakrou. To byla pravá síla Jinchuuriki.
Naruto otevřel oči, které měl rudé jako liška s úženou panenkou, ale sem tam světélkovaly fialově. Začaly se dokonce tvořit i ocasy. První, druhý, třetí, čtvrtý ...
Sasukeho Susanoo bylo, už připraveno se spojit s liškou.
,,C-cože?!" Vyjekla Sara a dívala se na Uzumakiho ocasy. "Jsou u čtyři a stále přibývají!! To není dobré."
,,Nic nedělej." Upozornil ji Itachi a raději ji pevně sevřel.
,,A dívej se. Pokud správně pochopil ovládání lišky, nemělo by se nic stát a přispěje to k našemu dobru."
Raději už mlčela. Jenom sledovala měnícího se Naruta. Nikdy by nevěřila, že něco takového někdy uvidí. Obyčejný kluk a porazil ve svém nitru démona. Když se konečně spojily. Fialová chakra se někdy uvolnila a vylétla tak do okolí. Když se dotkla nějakého povrchu, na místě vždy splál malý ohníček, ale ihned zhasl. Nebyl však škodlivý pro ty, která Naruto chránil. Jediný, kdo se musel obávat, byl Madara. Ten ohníček byl spojený s Amaterasu. Nejednou mu vzplála ruka a bylo pro něj těžší jej uhasit. Musel neustále se vyhýbat proudící chakre, jinak by ho jistě zabila.
,,Co jsi zač?" Zavrčel Madara asi po páté zapálené paži.
,,Odkud jsi tu moc vzal??"
,,Dal mi ji někdo." Promluvil Naruto. Jeho hlas se zdál být povznesený a více uhlazený.
,,Kdo si přál, abych ochránil pro mě důležitou osobu." Pozvedl ruka a namířil ji na Uchihu.
,,Teď zemři." A vyslal proti němu proud chakry. Madara jen tak tak uskočil, ale za ním se vytvořil ohromný kráter stále spalovaný ohněm.
,,Ne, mě nedostaneš! Ty a ta tvá ubohá liška!!" Vyskočil pro Uzumakimu a máchl proti němu katanou. Netrefil se. Naruto se objevil těsně za jeho zády.
,,Vidím tvé pohyby. Vidím vše." Promluvil.
,,Jak?" Otočil se Madara a málem klesl na kolena.
,,To nevíš, že Uchihové mají Sharingan." Zasmál se Sasuke.
Madara svou vlastní sílou odhodil Naruta na protější stranu jeskyně. Uzumaki však lehce dopadl na zem. Sasuke se proti němu postavil a namířil na něj meč.
,,Možné je vše a hlavně v době, kdy máte po boku přátele, kteří vám věří." Usmál se. To jenom Uchihu víc popudilo a nakvašeně se svou katanou vyrazil proti Sasukemu. Oba dva se střetli v zápalu boje meč proti meči. Jiskry odlétaly na všechny strany a kdyby jste zhasli, byl by to málem ohňostroj.
,,Žádný malý kluk mi nebude říkat, jak něčeho dosáhnu!!" Plival slova Madara.
,,Zemři!!!!" Sekl s přidáním své a Narutovi chakry, což vytvořilo takzvanou tlakovou vlnu s ostřím.
Všude kolem se zvedl oblak prachu a nastalo hrobové ticho. Nikdo se neodvážil říct jediné slovo. Sara svým Sharinganem putovala po jeskyni, ale nic neviděl. V téhle situaci by se nejvíce hodil Byakugan. Pak zaznamenala pohyb, ač nepatrný. Zaměřil se na to místo. Brada jí poklesla v úžasu. Na místě, kde stál Madara, teď stáli oba dva, katana trčela skrz Madarovo tělo na místě, kde má srdce. Sasuke a Naruto drželi rukojeť meče a nepouštěli ji. Vysílali přes něj proud chakry, která se vpíjela do Uchihova těla. Možná měl schopnost regenerace, ale neměl nejmenší šanci přežít.
,,Bastar...di." Stačil jenom říct a dopadl těžce na zem ... mrtev.
Oba pustili katanu, protože už neměli sílu ji držet ve slabých prstech.
,,Vyhráli jsme." Řekl Naruto tiše a usmál se. Pak spadli vedle Madary. A těžce dýchali.
---
Tak a jsme u předposledního dílu! Uteklo to docela rychle, nemyslíte?🤔

SLZY OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat