19. k a p i t o l a
Z venku se ozvala ohlušující rána, která sebou přinesla i tuny prachu. Nikdo v pracovně nic neviděl, dokud se prach neusadil. Nikdo ani nedýchal. Jako první k oknu přišel Naruto. Jeho liščí chakra vymizela a on se díval na zdemolované opevnění vesnice. Viděl i nějaké mihnutí se na několika střechách, ale nepostřehl to. Byl jako omámený.
,,Naruto!!!" Vykřikla Sakura a strhnula ho k zemi. Do jejího ramene se zabodl kunai. Její krev vystříkla a potřísnila zdi okolo.
,,Panebože!!!" Vyjekla najednou Sara, když si všimla výbušného lístku, který byl připevněn na kunaii. Rychle k ni doběhla a vytrhla kunai z ramene. Pak rukou rozbila okno a několik střepů ji pořezalo kůži. Lístek začal plápolat, když jej měla v ruce.
,,Ksoo!!" Rozbila lotem další sklo a pak nůž oknem vyhodila ven. Ozvala se ohlušující rána a Sara měla dojem, že přestala slyšet. Jenom matně slyšela, jak Tsunade vykřikuje rozkazy. Někdo ji chytil kolem pasu a vyskočil s ní ven. Po chvíli zjistila, že je to Sai. Venku byl zmatek. Všude se ozývaly výbuchy a osvětlovaly je ohně, které plály ze střech domů. Sai ji táhnul směrem k epicentru dění. Tam už narazili na Shikamara a Nejiho. Oba dva byli v pohotovosti, ale nějak se podivně podívali na Saru, která byla mimo.
,,Ehm, je schopná bojovat?" Pozvedl jedno obočí Shikamaru.
,,Je, jenom nás zachránila před výbušným lístkem." Oznámil Sai.
Neji k nim došel.
,,Proberu ji." Nastavil dva prsty a pak Iyuku šťouchl do místa u krku. Sara prudce otevřela oči a najednou vnímala vše v ještě větší vnímavosti.
,,Neji!!" Vykřikla na něj, ale nad nimi vybuchla další "bomba".
,,Co se to tu děje! Tohle není jutsu a ani výbušné lístky!!" Křičel do hluku Sai.
Shikamaru se nad ně díval.
,,Hmm, vypadá to jako ..."
,,Co?" Řekla netrpělivě Sara.
,,Nevím." Dořekl Shikamaru.
,,Nani!?!" Zavrčela Sara a dívala se na něj vražedně.
,,A proč si začal, že..." Nedořekla, protože ji Neji strhl k zemi. Těsně nad místem, kde stála, proletěl kunai a zabodnul se do zdi.
,,Pozor!!" Vykřikl náhle Sai.
,,To je výbušný lístek!!" Rychle vytvořil na papíře kresbu zvířete, které představovalo obrovského lva.
,,Nimpou Choju Giga." Vyslovil a lev obživl. Skočil po výbušném lístku. Ten během chvilky explodoval a inkoust se rozstříkl všude kolem. Také že zasáhl skupinku ninjů.
,,Dík, Sai." oděkoval mu Shikamaru.
,,Takže mě teď poslouchejte. Naším privilegiem je držet nepřátele co nejdál od Naruta. Ve skupině máme jeden Sharingan, Byakugan. Pak malíře se živými kresbami a mě s kagemane. Strategie je taková. Neji, ty budeš neustále sledovat dění v celé vesnici. Hlavně se zamiř na Naruta, kdyby mu hrozilo nebezpečí. Saro, umíš dělat iluze pomocí sharinganu?"
,,Jo." Přikývla.
,,Budeš se snažit co nejvíce nepřátel chytit do iluze. Při nejhorším se utkáš v boji na blízko, ale pokud to bude Akatsuki, nedoporučuji to. Saii, vyšli do okolí nějaké průzkumníky, ať zjistí, co se děje a popřípadě se pověsí nenápadně na nepřítele. Já se budu snažit při nejhorším zadržet nepřítele kagemane. Neji jej pak zneškodní svým jutsu. Rozumíte? Má někdo nějaké připomínky?" Podíval se po všech.
,,No, já bych měla." Zvedla ruku Sara.
,,Co chceš dělat s těmi výbušninami? Ty jsou tak trochu nebezpečnější než ten nepřítel."
,,Já bych je mohl zneškodňovat pomoci Choju Giga." Navrhnul Sai.
,,Ale bude to mít za následek menší počet myšek." Ukázal na papír, kde byla tak stovka myšiček.
,,Hmm, dobře, jiná možnost není." Zamyslel se nad tím Shikamaru.
,,Ale používej to, když bude hrozit akutní nebezpečí."
,,Hai." Přikývnul ihned Sai.
,,Jdeme?"
,,Hai!" Řekli všichni sborem a vydali se za Shikamarem, který je vedl přímo do boje. Neji se se svým Byakuganem rozhlížel neustále kolem sebe a dával průběžné informace, aby mohli změnit trasu z důvodu rychlejšího se dostání do cíle. Sara měla už aktivovaný Sharingan. Někdy uviděla bombu dřív jak Neji a tak stačili všichni uskočit. Sai po několika metrech vždycky vyslal na průzkum myšky a zároveň poslouchal varovné výkřiky Nejiho a Sari. Sara se rozhlížela na strany v úhlu sto osmdesát. Pozdě si však všimla letící bomby přímo na ně. Dokonce i Neji to nezaregistroval. Sai rychle namaloval lva a vyslal jej proti letící střele. Výbuch byl ohlušující. Vybuchlo to kousek od nich a menší tlaková vlna je odhodila. Neji narazil zády do sloupu, který se pod jeho váhou mírně nahnul. Dostal při tom ránu do hlavy a ztratil vědomí. Sai, který tomu byl nejblíže, dostal plnou dávku a omráčen spadl na střechu domu. Shikamaru stačil uskočit, ale do oči mu stříkl inkoust. Na nějakou dobu oslepl, než dokázal rozeznat obrysy kolem sebe. Sara díky svého Sharinganu uskočila před nejhorším. Rozhlédla se kolem, kde jsou její společníci. Jak uviděla Naru, tak se za ním rychle vydala.
On se podíval směrem k ni a ztuhnul.
,,Saro! POZOR!! ZA TEBOU!!!!"
Pak vystříkla krev a Sara padla k zemi.
Co se stane Saře?🤔 Kdo myslíte, že to udělal?
Na příští díl se sama meeeega těším!❤️🍰
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...