25. k a p i t o l a
Naruto, Itachi, Suigetsu a Juugo běželi směrem k jeskyni, kde by měl bojovat Sasuke s Madarou. Uzumaki celou skupinu vedl a spíše se dalo říct, že se jej snaží ostatní zastavit. On se však nezastavil a doufal, aby Sasukemu nic nebylo, i když klon se nedá jen tak oklamat. Před sebou po chvíli uviděli vchod do jeskyně. Itachi se napřáhl a zachytil Naruta za paži a násilím jej zastavil.
,,Co to děláš!? Tam vevnitř je Sasuke a ....!
,,A je tam taky Madara." Zarazil jej.
,,Poslouchej, ty dovnitř nechoď. Spadneš do pasti. Ví o tobě a čeká na tebe. Sasuke bude žít do té doby, dokud se ty a Sara neobjevíte."
,,A-ale co když je už mrtvej!!" Vykřikl Naruto. Byl zaplavený zlostí, strachem a smutkem. Dokonce i uvolnil trochu liščí chakry a oči mu zrudly.
,,Naruto!" Zakřičel na něj Itachi.
,,Začni se už konečně ovládat! Jestli tam vletíš! Zabiješ ho a ovládej tu lišku jinak mě donutíš k jistým krokům. Snad si ještě pamatuješ, že Uchihové dokážou ovládat Kyuubi!"
To Uzumakiho uklidnilo a spíše se stáhl, než by začal opět křičet. Styděl se za svoje chování a uznal svoji chybu. Chtěl však vědět, co bude pak. Nechal nastražené uši.
,,Ty, Itachi." Ozval se Suigetsu.
,,Tam zkusím vlízt. Zkusím nějak přesvědčit Madaru, že jsem s ním a pak nějak od tama dostanu Sasukeho. Při nejhorším zakřičím."
,,Tak dobře." Přikývnul Uchiha.
,,Ale dávej pozor. Madara není ten, co se jen tak dá oblafnout. Půjdu s tebou jako rukojmí. To ho snad přesvědčí. Juugo, prosím tě, hlídej Naruta."
,,Hai." Přikývnul a podíval se na Naruta, který jeho pohled nesměle opětoval.
Itachi se otočil k Suigetsu.
,,Prašti mě a vem sebou."
,,Už kvůli výlevů Karin to dělám nerad." Zabručel a násadou praštil Itachiho tak, že se svalil na zem, ale při vědomí zůstal. Pak jej vzal na rameno a vydal se do hlubin jeskyně.
Madara mezitím trpělivě stál u Sasukeho, který byl nejspíš v bezvědomí. Tedy aspoň nejevil známky přílišné aktivity. Dále to dosvědčovala krev rozlitá všude kolem. Nebyl to pohled nijak pěkný.
Suigetsu se zastavil kousek od Madary.
,,Stalo se něco, o čem nevím?" Ušklíbnul se.
,,Sasuke zradil." Řekl klidně Madara.
,,Proč tu jsi?"
,,Nesu ti dáreček, který ti utekl." Hodil na zem Itachiho. Ten s tichým syknutím dopadl na paži.
,,Takže náš velký kápo zradil jo? To Karin nebude moc nadšená." Uchichtl se.
,,Jak mám vědět, že nejsi s ním." Dával si pozor Uchiha.
,,Jak? Nevím, co se tu přesně stalo, ale nejspíš si chtěl zabít Itachiho, ale on ti v tom zabránil. Já ti ho nesu zpátky. Tak si věř čemu chceš." Zavrčel podrážděně Suigetsu.
Madara se ještě podíval na Itachiho.
,,Vezmu si k srdci druhou možnost."
Suigetsu pozvedl obočí.
,,A to je jaká?"
,,Díky, že jsi se zeptal." Ušklíbl se Madara a katanou proklál jeho tělo. Suigetsu se změnil v tekutinu a zmizel v kamenných škvírách.
,,Ale musím mu poděkovat za to, že tě sem dovedl." Pozvedl meč a namířil špičkou na Itachiho.
,,Už jsi nadělal dost problému. Teď tvůj život naplno skončí." Pozvedl ruku s mečem.
,,Řekni své sbohem!" A seknul.
Místo charakteristického zvuku pronikajícího kovu masem se ozvalo hlasité cink. Itachi se překvapeně díval na osobu, která jej zachránila. Dokonce i Sasuke otevřel oči a rozhlédl se, co se stalo. Nejdřív se zlekl, že je Itachi mrtvý, ale pak uviděl onu osobu, která bránila vykonat Madarovi onen bod.
,,Jen přes mou mrtvolu." Zavrčela blondýnka a odfoukla si pramen nezbedných vlasů z obličeje. V očích se leskl krvavě rudý Sharingan.
Katanu zadržovala kunaiem a sem tam odlétli jiskry, jak kovy o sebe dřely.
,,Ale Sara se objevila ve své celé kráse." Zasmál se Madara.
,,Celá rodina pohromadě. To se mi líbí." Zatlačil víc.
,,Tak to vezmeme popořadě. Ty, Itachi a nakonec Sasuke. Jak příhodné." Znovu zazněl jeho smích.
,,Budu muset tvé plány pozměnit." Zavrčela Sara a v hbitém pohybu odkopla Madaru o kus dál. Na nic nečekla a ihned se na něj vrhla. Strhla se další bitva Uchiha vs. Uchiha. Tentokrát však Madara proti Saře.
,,Nejsi tak špatná..myslel jsem, že budeš jako ostatní zbytečný holky z klanu. Zajímavé dala si přednost Narutovi před rodiči." Ušklíbl se a ohnal se proti ní katanou. Sara udělala přemet a uskočila.
,,Lžeš! Neznáš je!" Okřikla ho.
,,Itachi, ty jsi jí o nich neřekl?" Pobaveně se otočil na Itachiho, ale ten se věnoval Sasukemu.
,,C-co?!" Vykoktala a na chvíli polevila na pozornosti. Toho využil Madara a natlačil ji na zeď.
,,Itachi o nich ví. To ti neřekl?"
,,N-ne." Vydechla. Co když říká pravdu? Itachi řekni k sakru něco!
,,Řekni to o nich pod jednou podmínkou."
,,Jakou?" Zeptala se bez rozmyšlení.
,,Chci něco."
,,Co?"
,,Tebe." Slova po jeskyni roznesla jako mor.
---
Itachi si mezitím klekl a otočil se k Sasukemu. Pohled na něj v tak strašném stavu jej mrazil. Došel k němu po čtyřech a prohlédl si jeho rány. Teď se musí spolehnout na Saru. Hlavně musí zůstat naživu. Odhrnul Sasukemu košili, ale on ho chytil za ruku.
,,Itachi." Řekl tiše.
,,Nemluv." Díval se do jeho smutných očí.
,,Nemluv, musíš se uzdravit."
,,Ne." Zavrtěl hlavou Sasuke.
,,Teď jsem na řadě já, aby zachránil tebe. Jenom mi slib, že ji ochráníš. Slib, že se jí nic nestane." Stiskl jeho ruku a upřel pohled na Saru.
,,Sasuke co k ní cítíš?" Otázal se tiše Itachi.
,,Sám to nedokážu popsat. Jenom vím, že mi na ní záleží."
,,Prosím, slib mi to a.." pozvedl ruku s napřaženými dvěma prsty.
,,Přijmi svůj úděl." Dotknul se Itachiho čela.
,,Jsi můj starší bráška." Usmál se a pak jeho ruka bezvládně padla na zem.
,,Sasuke, Sasuke!!! SASUKEEEE!!!!!" Vykřikl Itachi a díval se na svého bratra, jehož hruď se už nezvedala.
,,Ne! Tohle mi nedělej!! Ne, když jsem tě opět našel!! Prosím, ne!!! Sasukeee!!!!!!!" Slzy se tříštily na bratrovi bledé tváři. Držel Sasukeho křečovitě za košili a vzlykal. Položil si hlavu na jeho hruď a v tuto chvíli poznal, jaké to je, když se opravdu proboříte. Nedokázal se od něj odtrhnout. Jenom na něm ležel a neustále vyslovoval jeho jméno ,,Sasuke ... Sasuke ..."
---
,,Vidíš, už je po něm. Zemřel dřív než ty a Itachi." Tlačil se k ní blíž.
,,Proč chceš mě?"
,,Jsi Uchiha a jsi ženského pohlaví. Sasuke, Itachi i já máme stejné přání. Copak ti nedošlo, že když chce někdo obnovit klan jsou na to potřeba dva lidi? Žena a muž." Sáhl jí na tvář.
,,Pusť mě!" Vztekala se.
,,Navíc ty jsi tolik nedostupná a to mě ještě víc přitahuje." V očích mu byla vidět jak moc to chtěl. Choval se jako zvíře.
,,BUDU TVOJE JEN PŘES MOU MRTVOLU!" Vzdorovala a snažila se ho odstrčit.
ČTEŠ
SLZY OSUDU
Fanfiction- Co, když Uchiha Itachi najde dalšího přeživšího svého vyvražděného klanu? - Co, když zjistí, že Vyvolená je dívka? - Jak zareaguje mladší Uchiha a dívka, jež se dozvídá svůj pravý původ? - Ona byla ztělesnění něhy, přátelství a laskavosti. - On by...