---Min Jung---
Jimin ve Min Ji ayrıldığında bir kare de olsa çekebildiğim için mutluydum. Jimin elini boynunda gezdirirken gözlerini yerden ayırmıyordu. Min Ji ise yanakları domatese dönmüş bir şekilde derin düşüncelerle kucağındaki ellerine odaklanmıştı. Yanımdaki kocama baktığımda onun da kafasını karıştıran sorular olduğunu gördüm. Daha fazla burada durmamızı gerektirecek bir şey yoktu. Oturduğum yerden kalktığım sırada Jungkook'ta kalkmış ve hızlıca evden ayrılmıştık. Jimin bizi geçirdikten sonra içeri girip kapıyı örtmüştü. Sessiz bir yolculuğun sonunda evimize gelmiştik. Çantamı gelişigüzel koltuğa bıraktıktan sonra Jungkook'un yanına oturup konuşmaya başladım.
(Min Jung)- Kafanı bu kadar karıştıran nedir?
(Jungkook)- Jimin. Mecbur olmadığı halde Min Ji'yi öptü. Elektrikler geldiğinde öpmediği halde öptüm diyebilirdi. Benim bildiğim Jimin, istemediği bir şeyi zorla yapmak zorunda kalsa bile bir şekilde bir yolunu bulur ve kurtulurdu. Eline fırsat geçtiği halde o, Min Ji'yi öpmeyi seçti. Neden yaptı bunu?
(Min Jung)- Jimin, eski Jimin değil Jungkook. Onda büyük bir değişim görüyorum.
(Jungkook)- Peki sen Min Ji ile konuşabildin mi?
(Min Jung)- Konuştum
(Jungkook)- Jimin ile arası nasılmış? Neler söyledi?
(Min Jung)- Jimin ile arası gayet iyiymiş. Hani Min Ji , Jimin'e bir oyun oynuyordu hatırlıyor musun?
(Jungkook)- Ona sürekli haklı olduğunu söylediğini söylemişti değil mi? Bu şekilde şiddet görmekten kurulacağını düşünüyordu.
(Min Jung)- Evet Jungkook ama artık bir sorunumuz var. Min Ji bir hastalığa yakalanmış. İlk zamanlar Jimin'i suçlu buluyormuş ama ona, onu haklı bulduğunu söylüyormuş. Bugün ise bana artık Jimin'i gerçekten haklı bulduğunu söyledi. O adamı öldürmekte haklı olduğunu düşünüyor. Şiddet gördüğünü de Jimin'in kullandığı ilaçlara bağlıyor. O ilaçları içtiği için farkında olmadan şiddet uyguladığını düşünüyor.
(Jungkook)- Jimin ilaç mı kullanıyormuş?
(Min Jung)- Evet, sana bıraktığını söylediği ilaçları kullanıyor. Hepsine de baktım. Jimin'i şiddet uygulamaya yönlendirecek bir ilaç yok aksine onu sakinleştirecek ilaçlar var.
(Jungkook)- Bana neden bıraktım dedi o zaman?
(Min Jung)- Çünkü gerçekten bırakmış ve Min Ji'ye şiddet uyguladığı zaman da kullanmıyordu ama sonradan kendi isteği ile tekrar başladı. İlaçların etkisi ile de artık Min Ji'ye kötü davranmıyor. Min Ji ise bu olayı çok farklı ve yanlış görüyor. Buna da hastalığı neden oluyor.
(Jungkook)- Hastalığını saptadın mı?
(Min Jung)- Stockholm Sendromu
(Jungkook)- Ahhh! Bu çok kötü oldu.
(Min Jung)- Maalesef
(Jungkook)- Ne yapman gerektiğini biliyor musun peki?
(Min Jung)- Hastalığı iyice araştırıp tedavi yöntemlerine odaklanacağım. En kısa zamanda da tedaviye başlayacağım.
(Jungkook)- Sana güveniyorum tatlım. Bende elimden geldiğince sana yardım edeceğim.
(Min Jung)- Teşekkür ederim birtanem.
---Jimin---
Min Jung ve Jungkook'u geçirdikten sonra salona tekrar dönmüştüm. Min Ji ortalıkta görünmüyordu. Galiba ben onları geçirirken odasına gitmişti. Aslında iyi de yapmıştı. Nedense onu görmek istemiyorum. Onu neden öptüğümü de bilmiyorum. Ah! Bu aralar bana neler oluyor? Galiba tek bildiğim şey bu durumun gittikçe beni rahatsız ettiği ve korkuttuğu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stockholm & Filofobi
FanfictionStockholm Sendromu: Katiline aşık olmak. Filofobi: Aşık olmaktan korkmak. İki tür hastalık ve bu hastalığa sahip olan iki kişi. Birbirleriyle karşılaşırlarsa peki, ne olacak? Gelin Stockholm Sendromu ve Filofobi hastalığına sahip olan bu iki kişini...